vi....aa eräs nainen
luulin saavani hänet kevyesti vaa eipä sitte onnistunut :( aantoi ymmärtää ihan muuta :(
Kommentit (17)
Voi voi, niin käy joskus. Ei kannata ajatella saavansa naisia kevyesti. Vähän jotain haastetta pitää olla. Tosin, jos ilmaisi asian hyvin suoraan, että ei kiinnosta, niin älä jää roikkumaan.
Miten antoi ymmärtää muuta ja millä perusteella odotit "saavasi" hänet?
Olisitko halunnut seurustella hänen kanssaan vai seksistäkö kyse?
Eli et panostanut kun lyylit helpoksi nakiksi.
Sanoiko hän "saat minut kevyesti"? Vai millä lailla hän antoi helpon naisen vaikutelman? Ovatko naiset sinusta useimmiten helppoja, ja pitäisikö se heillä lukea otsassa, jos he eivät olekaan?
paska fiilis kun ei voi saada mitä haluu
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 14:32"]
luulin saavani hänet kevyesti vaa eipä sitte onnistunut :( aantoi ymmärtää ihan muuta :(
[/quote]
Jaa. No tuskit olet itse mikään saalis, johan kirjoitustyyli siitä kertoo. Ja tiedoksi jos haluat naisen "kevyesti" niin laske taso todella alas, johan lähtee.
Ei kunnon tavoiteltavaa naista kevyesti tarvitsekaan saada, jos et ole valmis tosiaan tekemään töitä niin laske se taso omallesi tai vielä alemmas.
Siis mitä. Miten niin tuskin on mikään saalis? Minusta aloittaja vaikuttaa nerolta, mitenkä ihmeessä te ette sitä havaitse?
Sellaista se joskus vaan on. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
...hän antoi siis ymmärtää mutta ei ymmärtänyt antaa.
olen hyvä saalis monen mukaan, mitä voisi vielä kokeilla naisen suhtee?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 19:27"]olen hyvä saalis monen mukaan, mitä voisi vielä kokeilla naisen suhtee?
[/quote]
Taidat olla vähän liian itseriittoinen. Se että Marsu ja Camsu alepubista on sanonut sua saaliksi ei tarkoita että kaikki niin ajattelisivat. Etsi siis tasoisesi nainen ja ota pää pois pilvistä.
Voi voi voi voi voi voi voi voi voi. Voi.