Terveydenhoitajat
Missä työkentelet? Missä haluaisit työkennellä? Ja palkkasi?
Kommentit (7)
Kaupungilla, avosairaanhoidossa,palkka 2500€. Lasten teho olis unelma, mutta vuorotyö ei nappaa.
Terveysasemalla työskentelen,palkka 2400e. Haluaisin työskennellä kouluterveydenhoitajana.
Nyt töissä Helsingin kaupungilla kotihoidossa, 2497€ palkka (ei lisiä). Unelma olisi kouluterveydenhuolto tai neuvola.
En itse ole th, sh kylläkin. Kävin vähän aikaa sitten työterveyshoitajalla. Vaikutti aika leppoisalta työltä, kävi vähän kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:09"]
En itse ole th, sh kylläkin. Kävin vähän aikaa sitten työterveyshoitajalla. Vaikutti aika leppoisalta työltä, kävi vähän kateeksi.
[/quote]
Ei ole, voin kertoa. Tulosvastuu on kova, koska yleensä ollaan yksityisellä. Olin itse vastavalmistuneena tth:ssa, ei ikinä enää.
Nykyään neuvolassa, olen tyytyväinen tähän. Valmistun pian maisteriksi, jonka jälkeen saattaa olla opettajan työt edessä, jos niitä löydän.
Th peruskoulutuksena, psykoterapiakoulutuksessa. Työskentelen lastensuojelun avohuollossa. Palkka kohtuullinen, paranee kunhan psykot. valmistun ja sitten ehkä myös privaa oheen
Huhuu!