Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi tavallinen kasin mies löytää tasoisiaan naisia, kun tinderistä saa vain 5-6 tasoisia matchiksi?

Vierailija
30.12.2020 |

Tuntuu että koko tinder on mennyt pilalle parin viimeisen vuoden aikana...täysin naisten markkinat siellä, ja miehenä on aivan turha yrittää saada tasoistaan seuraa.

Mistä muualta netistä kannattaisi siis lähteä yrittämään?

Kommentit (275)

Vierailija
261/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hei, jos ette anna mulle sydäntä niin mun on pakko kokeilla teidän äitiä.

Ap

Vierailija
262/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että nuo kertomukset tyodetaan saduiksi.

Faktaa:

Top 80% naisista matchailee miesten top 11,5% kanssa. Näin kertovat Tinderin omat tilastot.

Naiset saavat noin kymmenen kertaa enemmän tykkäyksiä ja tuotakin enemmän viestejä.

Suomalaisessa Tinder-testissä perusnätti nainen sai normiprofiililla 260/300 tykkäystä, komeahko ja hyväkuntoinen mies 10-20/300 profiileilla joissa auttamassa oli naisraati.

Vain yksi miehen profiileista pääsi samoihin tykkäyslukuihin kuin naisen huonoin profiili joka oli kaksoisleukakuva koiran kanssa sohvalla. Tärähtänyt vessaselfie jossa naama oli rajattu kokonaan pois peittosi mennen tullen kaikki miehen profiilit.

Kertoo lähinnä miesten epätoivoisuudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hei, come on.... Hankin lihakset teitä varten, älkää hei viitsikö kiusata.

Ap

Vierailija
264/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua että nuo kertomukset tyodetaan saduiksi.

Faktaa:

Top 80% naisista matchailee miesten top 11,5% kanssa. Näin kertovat Tinderin omat tilastot.

Naiset saavat noin kymmenen kertaa enemmän tykkäyksiä ja tuotakin enemmän viestejä.

Suomalaisessa Tinder-testissä perusnätti nainen sai normiprofiililla 260/300 tykkäystä, komeahko ja hyväkuntoinen mies 10-20/300 profiileilla joissa auttamassa oli naisraati.

Vain yksi miehen profiileista pääsi samoihin tykkäyslukuihin kuin naisen huonoin profiili joka oli kaksoisleukakuva koiran kanssa sohvalla. Tärähtänyt vessaselfie jossa naama oli rajattu kokonaan pois peittosi mennen tullen kaikki miehen profiilit.

Ja tässä voidaan miettiä naisten väitettä "jos saat vain vitosen naisia Tinderissä, olet vitosen mies".

Ihanko oikeasti on niin että vimpan päälle laadittu profiili jossa on komea ja treenattu mies (kuvat ei saliselfieitä tai paidatonta pullistelua vaan naisraadin valitsemia) on alhaisempaa tasoa kuin kuka tahansa nainen jolla ei ole tekstiä, kasvoista ei ole mitään tietoa ja vartalokin erottuu suttuisessa vessaselfiessä huonosti?

Juu olisihan se naisten kannalta kivaa jos parisuhdetasot perustuisivat Tinder-suosioon...

Suomi on pieni maa. Mistä tulee kuvitelma täältä löytyvän hoikkia aasialaisia/slaaveja?

Vierailija
265/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin-kympin naiset, tulkaa tänne niin saatte haukata mun pientä surkeaa munakoisoa. Alle kasin naisilla ei ole mitään asiaa mun luo. Hyi!

Ap

Vierailija
266/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tyhmä matchaa niitä vitosia

-mies joka tietää oman arvonsa

Vierailija
267/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailma on mulle pelkkiä numeroita. Vaikka en osaa edes matikkaa. Kyllä, olen pelkkä luuseri ja siitähän te naiset tykkäätte. Naisilla tarkoitan siis vähintään kasin naisia, alle kasin naiset eivät ole edes ihmisiä.

Ap

Vierailija
268/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korkki jo auki ap?

Hyödyttikö ap avauksen tekeminen?

Vierailija
269/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin ihan samaa aina että miksi vain rumat, lyhyet ja monin tavoin ongelmaiset miehet osoittavat kiinnostusta minua kohtaan. Tuli se päivä kun tajusin, että siksi, etten ole millään tavalla erikoisempi itse.

Vierailija
270/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä tyhmä matchaa niitä vitosia

-mies joka tietää oman arvonsa

Vitonen sulla on housuissas.

Vierailija
271/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos tää se päivä jolloin hoksaat tehdä valinnan niistä macheistä jotka saat. lopeta kitinä ja ala elää.

m48

Vierailija
272/275 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää puhua ihmisistä numeroina. Kauneus on katsojan silmässä. Toisen 10 on toisen 5 eli oikeasti ei ole 10 tai 5 miehiä eikä naisia.

Ps. Minä olen itselleni aina 10 ja jos en ole toiselle 10, niin on hänkin minulle 0.

Vierailija
273/275 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No NYT vihdoin viimein minulle alkaa aueta miksi nämä tietyt miehet valittavat täällä vuodesta toiseen että eivät saa edes tavallista naista. Itse kun näen päivittäin tavallisia naisia tavallisten miesten kanssa kauppareissulla, sukuloidessa, ystäväpiirissä...

Heille siis Sara Sieppi, joka valittu Suomen kauneimmaksi naiseksi, on "perusnätti kasin nainen". Samoin joku mainitsi joskus Anna Nyströmin "ihan nättinä taviksena". Anna tienaa miljoonia ulkonäöllään ja on siis fitness-malli. Kerran myös kiltti naiseton mies tokaisi että Megan Fox oli nuorena ihan ok :D Ilmeisesti ei enää kelpaisi, kun pyöräytti kolme lasta ja ikäkin alkaa painaa. Hyvä että Einarilla on kriteerit. 

Kun ap itse kerrot olevasi kasin mies, ja tälle naispuolinen vastine on Miss Suomi, niin oletan että voisit osallistua ja voittaa Mister Finland -kilpailun? Muutenhan tuo kasi ei pidä paikkaansa. Tähän nähden ihan hämmästyttävää, jos et saa mätsejä tinderissä kuin ala-arvoisen hirveiltä ja rumilta naisilta.

Ihan oikesti aikaahan tässä me kaikki hukkaamme jos selitämme asiaa tyypeille joilta puuttuu tietyt palikat päästä asian ymmärtämiseen, mutta onhan yritetty. Parempaa uutta vuotta tavallisille naisettomille miehille, itsetutkiskelu tekisi ihan kaikille hyvää.

Vierailija
274/275 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko maailma on mulle pelkkiä numeroita. Vaikka en osaa edes matikkaa. Kyllä, olen pelkkä luuseri ja siitähän te naiset tykkäätte. Naisilla tarkoitan siis vähintään kasin naisia, alle kasin naiset eivät ole edes ihmisiä.

Ap

No ainahan niitä peräkammarin poikia on ollut aina ja tulee olemaan. Netti on vain tuonut teitä enemmän ihmisten tietoisuuteen.

Vierailija
275/275 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on sulle surullisia uutisia. Ihan näkemättä pystyn tekstistä haistamaan ettet ole kasin mies.

Ps. osasyy on tuollainen ala-asteen numeroarviointi ihmisistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi