Nämä kengät ovat puolen vuoden päästä kaikilla
Kommentit (28)
Loaferit on ihan parhaat kengät.
loafereita olen käyttänyt jo vuosikaudet, hyvät jalassa, tukevat ja hyvännäköiset. Korkkareita en käytä ikinä.
Kuvottaa tuo oletus että kaikki haluavat jonkin vaatteen, kengät, meikin, sisustuksen yms. vain muodin vuoksi.
En mä ainakaan haluaisi olla niin vietävissä etten osaisi itse päättää mistä pidän.
Inhoan tuollaisia lompsottimia, joten ei tule olemaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Loaferit on ihan parhaat kengät.
loafereita olen käyttänyt jo vuosikaudet, hyvät jalassa, tukevat ja hyvännäköiset. Korkkareita en käytä ikinä.
En minäkään käytä korkkareita, mutta en myöskään noita kenkiä. Kyllä nätimpiäkin kenkiä löytyy, jotka ovat silti hyvät jalassa.
Oli mulla ysärillä tuon tapaiset, mutta tolppakoroilla. Nykyään lenkkarit aina. Nauratti tuo otsikko: miksi vasta puolen vuoden päästä? Ne, jotka ottaa influenssaajista mallia, niillä on ne nyt jo. Kesällä on jo hiukkasen myöhäistä, toi trendi on jo ohi silloin.
Rumat ja turhat. Mulla on kesäksi kuluneet lenkkari, ballerinat ja sandaalit, ei kauneimmasta päästä nekään, mutta käytännöllisemmät.
Just. Toi muotitoimittaja on ennenkin esitellyt mitä kauheimpia ja rumimpia vaatteita ylistävään sävyyn.
Nuo kengät näyttää epämukavilta. Kapea lesti, liian kova tai liian lepsu. Pohjatkin varmaan jotain sellaista ainetta että saa liukastella nuo jalassa.
En osta.
Mulla on ollut tollaset mummokengät jo yli vuodenpäivät. Olen kai muodin edelläkävijä.