Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mikseri kannattaa ostaa? Haluan tehdä smoothieta.

Vierailija
03.06.2014 |

köyhän ei kannata ostaa halpaa... näin sanotaan aina. mutta ei ole myöskään 200 euroa tuhlata mikseriin. millainen on ihan hyvä ja kestävä mikseri? mikä kannattaa ostaa? haluan tehdä smoothieta ja dippikastiketta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä sauvasekoitin ja saa tehtyä sillä smoothiet ym.

Vierailija
2/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, köyhän ei kannata ostaa yhtään mitään. Muussaa banaani haarukalla ja laita sulanutta jäätelöä päälle. Dippikastike on vielä helpompi tehdä laittamalla kermaviilin sekaan valkosipulimurskaa ja mausteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OBH Nordica Cittarista, 24,90 €. Mukaan tulee vielä 2 näppärää juomapulloa kansineen.

Vierailija
4/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ole samanlaista haarukkabanaanimössö ku sekotimella tehty, jos vaikka tekis terveellisiä, marjoja ja jäitä lisäksi.

Vierailija
5/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän kannattaa kyllä kerätä marjat metsistä pakkaseen. Sitten voi pitkin vuotta pyöräytellä ne blenderissä terveelliseksi ja herkulliseksi pirtelöksi ilman sulatteluja ja käsin muussailuja.

Itselläni on 30-40€ blenderi ja kyllä sillä smoothiet saa jotenkin aikaiseksi. Välillä täytyy auttaa lusikalla kun tehot eivät oikein riitä. Jos tuosta laitteesta aika jättää, niin ostan vähän kalliimman ja tehokkaamman.

Vierailija
6/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele OBH Nordicaa. Muutaman tapauksen tiedän, joissa heidän blenderi/mikseri/tehosekoitin mennyt heti rikki. Itsellä kokemus saman merkin sähkövispilästä, joka hajosi viiden käyttökerran jälkeen.

Meillä on Vilfan blenderi. Maksoikin kyllä 80€ mutta ollut hintansa väärtti. Se kestää kovemmankin, kuten jäisten mansikoiden kanssa. Kannukin sen verran iso, että keittojakin voi siinä surautella. Hyvä vehje :)

Vierailija
7/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta obh nordicaa, ainakaan sitä kolmenkympin versiota. Se kalliimpi on ihan ok kuulemma. Näin myyjä sanoi, kun palautettiin meidän hajonnut kone. Ei kuulemma kuulu pilkkoa oikeastaan mitään. Suositteli samanhintaista hugin merkkistä blenderiä, jossa tehot kun kalliimmassa nordicassa, mutta puolet halvempi. Tyytyväinen olen ollut ja ulkonäkökin on kiva. Voit siis ostaa halvan, mutta katso tehoja tai kysy myyjältä. Noita hallpis nordicoita joissa pienet tehot, palautetaan kuulemma jatkuvasti kun hajoaa.

Vierailija
8/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen smoothiet meidän vanhalla luotettavalla Braunin sauvasekoittimella, jolla teen myös pestot, tapenadet, sosekeitot, guacamolet yms. yms. Tietysti, jos keittiössä on hillittömästi säilytystilaa niin voi ostaa ihan vaan smothieta varten jonkun oman koneen. 

3:n teemaa jatkaen (vaikka en hänen reseptiään tajuakaan): smoothien voi tehdä myös jos on perunansurvin, siivilä ja kulho (= meidän mökkiversio ennenvanhaan). 

Smoothien laatu ja maku ei riipu laitteesta, jolla se on tehty. 

Vierailija
9/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki ostaa myös sauvasekoittimen mutta sitten pitäisi ostaa myös joku sopiva kulho, ei kai sitä taikinakulhossa tehdä? Roiskuu varmasti yli? Muita kulhoja minulla ei oikein ole. Siksi ajattelin että kerralla mikseri niin siinä tulee kulho mukana.

Kiitos vinkeistä!

Ap

Vierailija
10/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 08:36"]

Mä teen smoothiet meidän vanhalla luotettavalla Braunin sauvasekoittimella, jolla teen myös pestot, tapenadet, sosekeitot, guacamolet yms. yms. Tietysti, jos keittiössä on hillittömästi säilytystilaa niin voi ostaa ihan vaan smothieta varten jonkun oman koneen. 

3:n teemaa jatkaen (vaikka en hänen reseptiään tajuakaan): smoothien voi tehdä myös jos on perunansurvin, siivilä ja kulho (= meidän mökkiversio ennenvanhaan). 

Smoothien laatu ja maku ei riipu laitteesta, jolla se on tehty. 

[/quote]

Ihan hyvän pirtelön saa vaniljajäätelöstä ja banaaneista.

Vierailija
11/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpulasekoittimet tulevat kalliksi, kun menevät rikki vajaassa vuodessa. Osta Vitamixin blenderi, niin sulla on vahva ja kestävä laitse loppuiäksesi. Ja se todella silppuaa raa'at porkkanat, broccolit ym tuosta vain.

http://www.raakapuoti.fi/product/1/vitamix-tnc5200

Vierailija
12/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lidlistä ostettu joku halpis sauvasekoitin, hinta varmasti joku alle 20€, mutta hyvin se on kestänyt jo yli vuoden vaikka lähes joka aamu sitä käytän.

Vierailija
13/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 08:42"]

Voisin toki ostaa myös sauvasekoittimen mutta sitten pitäisi ostaa myös joku sopiva kulho, ei kai sitä taikinakulhossa tehdä? Roiskuu varmasti yli? Muita kulhoja minulla ei oikein ole. Siksi ajattelin että kerralla mikseri niin siinä tulee kulho mukana.

Kiitos vinkeistä!

Ap

[/quote]

Sauvasekoittimen mukana tulee yleensä sellainen tuopin mallinen iso muovimuki, jossa smoothien teko onnistuu hyvin. Tai sitten jos omistaa litran mitan, niin se toimii hyvin myös.

Vierailija
14/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 08:42"]Voisin toki ostaa myös sauvasekoittimen mutta sitten pitäisi ostaa myös joku sopiva kulho, ei kai sitä taikinakulhossa tehdä? Roiskuu varmasti yli? Muita kulhoja minulla ei oikein ole. Siksi ajattelin että kerralla mikseri niin siinä tulee kulho mukana.

Kiitos vinkeistä!

Ap

[/quote]Tulee kulho sauvasekoittimen mukanakin. Ainakin mulla tuli.

Vierailija
15/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 euroa mikseristä????????????????????????????????????????

Tuo Vitamix............ O_o

Vierailija
16/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen OBH:n smoothiemixeriin saa ainakin Citymarketista 24 kk:n takuun, joten mitä välii jos hajoo, aina saa uuden :) Terkuin tyytyväinen käyttäjä

Vierailija
17/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kannattaa suosia jotain, mikä suurella todennäkösyydellä päätyy pian kaatopaikalle, mut eihän se mitöön kun enhän MINÄ siinä rahallisesti mitään häviä? Fiksua.

Vierailija
18/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sauvasekoittimella kannussa tai litran mitassa.

Vierailija
19/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs mietin kumpaan mulla on rahaa, siihen 25 egee vai 600 egee. Aika lyhyt mietintä.

Vierailija
20/28 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvasekoitin on hyvä ostos, osta se, vie vähemmän tilaakin kuin iso mikseri. Se on helppo huuhdella puhtaaksi ja voit tehdä sillä smoothien ja dippikastikkeen. Ja muutakin muussailla kuten sosekeittoa suoraan kattilassa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä