Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koronasta alettiin väittämään, että se on vaarallinen tauti?

Vierailija
29.12.2020 |

Mielestäni se on täysin epäuskottavaa, paitsi vanhusten ym. kohdalla, joille influenssakin on vaarallinen, tai voi olla. Suojaus olis pitänyt järjestää aivan toisin, kuin nyt aiheuttamalla valtavaa taloudellista ja sosiaalista haittaa.
Mutta media se kuitenkin sinnikkäästi vaan jatkaa tätä manipulaatiotaan. Kai se on niin, että mitä kökömpi valhe, sitä enemmän on tiedotettava, ja päinvastoin myös. Pieni valhe menee helpommalla, sitä ei ees huomaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on tiedotettu aika tarkkaan 250 päivää. Ilman tiedotusta kukaa ei tietäis koko tautii, mutta tiedotuksella on luotu uhka. NÄin se homma toimii.

Vierailija
2/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielipiteellä ei ole mitään painoarvoa. Mä olen tutustunut faktoihin - siis lukenut muutakin kuin iltasanomia -ja tiedän että tauti on vaarallinen. Mut hei, hommaa sä vaan itelles se long covid ja menetä työkykysi. Minä en aio tuota verisuonitautia hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ainakin niille, jotka läyttää itsehoitovalmisteita liikaa, siinä luulossa et ne jotenkin pelastaisi. Kukaan ei koskaan selvitä niitä.

Vierailija
4/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin keväällä, kun ei vielä tiedetty. Nyt tiedetään, ettei se ole kausi-influenssaa pahempi, mutta silti kolmasosa väestöstä on jäänyt luuloon, että kuolisi siihen itse.

Vierailija
5/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Alettiin keväällä, kun ei vielä tiedetty. Nyt tiedetään, ettei se ole kausi-influenssaa pahempi, mutta silti kolmasosa väestöstä on jäänyt luuloon, että kuolisi siihen itse.

https://pharmacafennica.fi/spc/83541343

Kyllä kuoleekin, koska toiset käyttää statiineja, turhaanko?

Vierailija
6/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Koska viimeksi kausi-influenssa on täyttänyt sairaalat, tehopaikat, ruumishuoneet jne.? Koska viimeksi kausi-influenssan takia amerikkalaisiin isoihin kaupunkeihin on kaivettu joukkohautoja tai jossain käytetty jäähalleja ruumishuoneina?

Todella idioottimaista kuvitella että kun meillä Suomessa on selvitty vähällä, niin silloin ei ole paha tauti. Kyllä se on vaarallinen tauti monella eri tavalla vaikka siihen ei kuolekaan kuin pieni osa sairastuneista, luultavasti aika moni sitä sairastaessaan suorastaan toivoo kuolemaa kun ei saa hengitettyä.

Vierailija
7/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni epäilys: se kun Bayer käyttää puuvillasellua hypromelloosissa eikä kukaan arvaa, kuinka pahasti sen pestisidijäämät on pilannut kaikki tuotteet, mihin sitä hypromelloosia tms on joutunut?

Vierailija
8/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tauti joka tappaa vuodessa yli miljoona ihmistä on vaarallinen.

Vierailija
9/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti josta seuraa sisäelinvaurioita jne on vaarallinen vaikka siihen ei kuolisikaan.

Vierailija
10/10 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Minusta on vähän järkyttävää, että ihmiset nykyään ylpeilevät tyhmyydellään. Ainakaan ennen jos jostakin asiasta ei mitään ymmärtänyt, niin ei sitä nyt julkisuuteen omalla tyhmyydellä ja tietämättömyydellä ylpeilty.