Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pika-apua! värjäsin täysinblondatut hiukseni tummanvaalealla, lopputulos hurveä vihreä.

Vierailija
02.06.2014 |

Auttaako jos laitan uuden värin vai vaatiiko muita toimenpiteitä? Kampaaja jätetty pois laskuista tässä rahatilanteessa.

t: sirkuspelle

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervalla saa hyvin peitettyä värin kuin värin.

Vierailija
2/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on tuttu juttu.

mäkin oon ollut tossa suossa. Oli vaaleita raitoja, jotka värjäsin tummanvaalealla vihreänharmaiksi. Sitten kaupat oli jo kiinni kun oli kello niin paljon. Ja seuraavana aamuna työmatka, jonne olin halunnut piristää olomuotoani. Kukasn ei sanonut mitään, mutta ilmeet kertoivat enemmän kuin 1000 sanaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:35"]

Huhhuh miksi värjäätte hiuksianne, luonnollinen väri on kaunein, katsokaa vaikka malleja mainoslehdissä.

[/quote]

Vähän ontuvan esimerkin nyt valitsit, koska mallimaailmassa

on tuskin yhtään ns. neitsythiuksista ihmistä. Mallejen hiusten väriähän muunnellaan jatkuvasti kuvauksiin ja näytöksiin. Se mallejen "luonnollinen" väri on siis saavutettu jossain Nykin tai Lontoon huippukampaajalla värjäämällä ja raidoittamalla ne hiukset hyvin lähellä omaa, luonnollista väriä, olevalla tuotteella. 

On ihmisiä, jotka todellakin tuntevat itsensä ja näyttävätkin parhailta hiusväreissä, jotka ovat ihan jotain muuta kuin sieltä juuresta pukkaava. Eihän Marilyn Monroekaan ollut aito blondi! Varsinkin nuorena, sitä ominta itseä ulkonäöllisestikin etsiessä on mielestäni ihan suotavaakin tehdä hiuskokeiluja. Niissä tapahtuneet "mokat" nyt kuitenkin ovat helpommin korjattavissa kuin monien muiden kokeilujen seuraukset. 

Vierailija
4/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilo on paras ilo *hähhhähhäää*!!!!!! Kannattaisiko pikkuisen perehtyä asioihin, ennen kuin läksii... *tisk*

Vierailija
5/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on tuttu juttu.

mäkin oon ollut tossa suossa. Oli vaaleita raitoja, jotka värjäsin tummanvaalealla vihreänharmaiksi. Sitten kaupat oli jo kiinni kun oli kello niin paljon. Ja seuraavana aamuna työmatka, jonne olin halunnut piristää olomuotoani. Kukasn ei sanonut mitään, mutta ilmeet kertoivat enemmän kuin 1000 sanaa. 

Vierailija
6/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja arvot sieltä hyllystä seuraavan putelin ja tulet sitten taas tänne vinkumaan!

Vierailija
7/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette usko mun ja myös tuon kampaajan vinkkiä? ei tarvi alkaa värjäilemään, öljyllä tai sitruunalla sekä syväputsarilla saa tollasen värin pois! alta paljastuu sitten se alkuperänen vaalea.

Vierailija
8/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:02"]

miksette usko mun ja myös tuon kampaajan vinkkiä? ei tarvi alkaa värjäilemään, öljyllä tai sitruunalla sekä syväputsarilla saa tollasen värin pois! alta paljastuu sitten se alkuperänen vaalea.

[/quote]

Paskanmarjat tuollaisilla poppakonsteilla tee vittujakaan! Väri siihen on laitettava, eikä sotkea montaa viikkoa jonkun avuttoman soosin kanssa.

Vierailija
9/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Öljymuhitteluakin tehokkaampi keino on c-vitamiinipillerimurskan ja shampoon yhdistelmä (netistä löytyy ohjeita). Sillä nyt laittamasi väri eli vaaleisiin tarttunut tuhka/vihreä haalistuu todella tehokkaasti. Ongelmana on tietenkin se, että tuo menetelmä rasittaa ja kuivattaa hiuksia, joskaan ei niin paljon kuin värinpoisto. Se on kuitenkin "ilmainen", mikäli vitskut löytyvät kotoa valmiiksi.

Tämän jälkeen sinun pitää tietysti laittaa hiuksiisi uusi väri. Kannattaa valita aavistuksen enemmän kultaan taittava, kuin mitä normaalisti käyttäisit. Nyt ei kannata valita sitä tuhkaa uudestaan!

Toki voit ihan alkajaisiksi kokeilla ketsuppikikkaa, mutta omaan tilanteeseeni se oli ainakin liian heppoinen konsti.

Onnea matkaan!

Vierailija
10/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on vihreissä hiuksissa? Itse värjäsin hiukset sinivihreiksi ihan tarkoituksella ja kehuja on tullut, jopa täysin vierailta ihmisiltä. Toki muutama luupää on yrittänyt heittää "kaaduitko maaliämpäriin?" vitsiä, mutta kun mulkaisee niitä ja sulla on käsissäs kyseisen luupään seuraavan kolmen kuukauden elintärkeät lääkkeet niin ei ne kauaa vitsaile.

Vierailija
11/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:30"]

Kuvia!!!! :D

[/quote]

Ehdottomasti! :)

Mutta miten olisi sitruunalla hankaaminen ja mooonta pesua syväputsarilla, pitkäll (parin tunnin) vaikutusajalla?

Vierailija
12/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there, done that. menin sitten kampaajalle pelastamaan tilanteen, ja hän värjäsi jollain sävytteellä

Vierailija
13/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:35"]

Huhhuh miksi värjäätte hiuksianne, luonnollinen väri on kaunein, katsokaa vaikka malleja mainoslehdissä.

[/quote]

^ tämä taitaa olla semmoinen oksymoroni. Oliko tahallinen vai tahaton?

Vierailija
14/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili

Vierailija
15/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus samoin. Laitoin silloin uuden vaalean värin päähän.

Vierailija
16/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili jätetty laskusista.ap

Vierailija
17/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, been there, done that. Värjäsin tummanvaalealla pääni harmaaksi. Sen jälkeen ruskea väri perään

Vierailija
18/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia!!!! :D

Vierailija
19/37 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä blondista

Vierailija
20/37 |