Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykoe pelottaa kauheasti

Vierailija
02.06.2014 |

Tähän hetkeen saakka olen saanut pidettyä itseni kurissa, ja ajattelut vain, että kun parhaani teen niin se riittää. Nyt se vain iski, että keskiviikkona olevat pääsykokeet määrittelee koko tulevan vuoden, ja minkälainen se tulee olemaan. Varasuunnitelma kyllä on. Jos huonosti käy, voin jatkaa osa-aikaisessa työssäni, mutta se tuntuu jo nyt kamalalle. Ahdistava ilmapiiri, tuntuu että sinne tukehtuu. Nyt vain tuli fiilis, etten osaa mitään ja muilla aineisto on jo hallussa. Ahdistaa jo valmiiksi, kun perheelle pitää kertoa, että epäonnistuin, vaikkakin he ovat minulle sanoneet, että lopputuloksella ei ole väliä. Työpaikallanikin moni tietää, että haen kouluun ja siksi olen pitänyt lukulomaa, aivan turhaan. Tiedän, että osaan jotakin, mutta en vain tarpeeksi. Lukenut olen vuoden alusta saakka, mutta miten helvetissä vieläkin on asioita, joita en muista tai osaa.

Itkettää vaan, enkä nää edes enää lukea. Yksinkertainenkaan asia ei mene jakeluun.. Voikun saisi mennä ajassa taaksepäin, ja aloittaa alusta.

Vihjeitä siihen, miten saisin itseni rauhoitettua ennen keskiviikkoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko tulla kertomaam myöhemmim pääsitkö? Ei paineita, mutta kiinnostaa vaan kun jopa viidesti olet kirjat lukenut.

Vierailija
22/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:22"]

Ap, voitko tulla kertomaam myöhemmim pääsitkö? Ei paineita, mutta kiinnostaa vaan kun jopa viidesti olet kirjat lukenut.

[/quote]

Heinäkuussa saa tulokset, mutta toki ilmoitan. Joko onnesta tai pettymyksestä itkien:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:22"]

[/quote]

Heinäkuussa saa tulokset, mutta toki ilmoitan. Joko onnesta tai pettymyksestä itkien:D

[/quote]

Tämä siis ap

Vierailija
24/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Mua kiinnostaa koska harkinnassa olis ensi vuonna sinne hakea. Pidän tän keskustelun kirjanmerkkinä..:)

Vierailija
25/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:06"]

Minulla sama juttu mutta koe huomenna. Tänään vain vaeltanut ympäriinsä. Koita rauhoittua ja unohda lukeminen. Mene vaikka shoppailemaan tai siivoa. Keksi jotain muuta tekemistä.

[/quote]

Tuntuu, että on pakko lukea! Vaikka tiedän neljän kirjan lukemisen olevan mahdotonta alle kahdessa päivässä.. Sisältää todella paljon ulkoa opeteltavia listoja ja laskuja.. Mutta olet ihan oikeassa, pitäisi heittää kirjat sivuun ja toivoa parasta.

Ap

[/quote]4 kirjaa alle 2 päivässä, miksi et ole lukenut aiemmin???

[/quote]

Kirjat olen lukenut jokaisen viisi kertaa, taisit vähän ymmärtää väärin. Mieleni tekisi lukea kirjat vielä uudelleen, en siis ole jättänyt niitä lukematta.

[/quote]Anteeksi, mun ymmärryksessä oli vikaa. Luontoon käveleen huomenna. Kertaa keskeisiä asioita. Tsemppiä! Toivottavasti pääset.

Vierailija
26/26 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:06"]

Minulla sama juttu mutta koe huomenna. Tänään vain vaeltanut ympäriinsä. Koita rauhoittua ja unohda lukeminen. Mene vaikka shoppailemaan tai siivoa. Keksi jotain muuta tekemistä.

[/quote]

Tuntuu, että on pakko lukea! Vaikka tiedän neljän kirjan lukemisen olevan mahdotonta alle kahdessa päivässä.. Sisältää todella paljon ulkoa opeteltavia listoja ja laskuja.. Mutta olet ihan oikeassa, pitäisi heittää kirjat sivuun ja toivoa parasta.

Ap

[/quote]4 kirjaa alle 2 päivässä, miksi et ole lukenut aiemmin???

[/quote]

Kirjat olen lukenut jokaisen viisi kertaa, taisit vähän ymmärtää väärin. Mieleni tekisi lukea kirjat vielä uudelleen, en siis ole jättänyt niitä lukematta.

[/quote]Anteeksi, mun ymmärryksessä oli vikaa. Luontoon käveleen huomenna. Kertaa keskeisiä asioita. Tsemppiä! Toivottavasti pääset.

[/quote]

Kiitos paljon tsempistä! Ajattelinkin, että koira matkaan ja kävelylle:)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi