Miten teillä toimii Vauvan kommentointi?
Eli kysymys otsikossa.
Tykkään palstailla paljon ja minusta on kiva lukea mielipiteitä kiinnostavista aiheista puolesta ja vastaan. Hermo menee kuitenkin siinä vaiheessa, kun pitäisi siteerata jonkun aiemman kommenttia. Sivu antaa nimittäin 5mm korkean lilliputtilaatikon, jota klikkaamalla pääsee kommentoimaan kera edellisen kommentoijan viestin jos vauva suo. Mittasin, 5mm, näytössä olisi tilaa n.10cm... Laatikko suurenee kokonaisuudessaan 20 mm korkuiseksi, kun on klikannut.
Sitten Vauva pomppii minne sattuu, joten tulee vahingossa painastua harva se kerta esim. WhatsAppin logoa. Kommentointiin menee ikä ja terveys. Sitten lähetä -nappi ei aina toimi, se tulee aktiiviseksi, mutta lähettää vasta toisella tai kolmannella yrittämällä. Samoin numerovarmistus ei aina toimi.
Puhelin on uusi ja selaimet yms muu toimii hyvin.
Mitä kokemuksia teillä muilla on?
Kommentit (24)
Tai sitten sellainen, että jos jollain toimii hyvin, niin millä puhelimella palstailet? Onko se se jippo, puhelimen ominaisuudet?
Ap
Samat on kokemukset, pakko vain yrittää jatkaa.
Ihan samanlaista onnetonta on kommentointi. Eikä parempaa edes tietokoneella. Nyt on vielä alkanut joskus varmistuskoodin kirjoittaminenkin hankaloitua, kun Lista aiemmin kirjoitettuja numerojkoodeja jämähtää siihen päälle. Saa nähdä saanko tämän eteenpäin.
Ahaa! Eli se on kaikilla sama homma? No, voi että! Osaako joku koodaamisesta tietävä tarkentaa voiko tuollaista koodata paremmin ja kenelle pitää mailata jos haluaa homman eteneen parempaan?
Ap
Taas on mörrimöykky hereillä, alapeukuttanut aloitusta! :D Ihmiset puhukaa niistä mielipiteistänne älkääkä pelkästään sohiko alapeukkua.
Onko tämä toiminut joskus hyvin, itse olen palstaillut vasta vain vähän aikaa.
No en ole itse huomannut mitään kaikki on ihan ok. Kirjoitan niin vähän että ihan sama meneekö perille.
Kaipaus palstalle jos kirjoitan ei viesti mene läpi tämä tapahtuu useinkin.
Sekään ei haittaa koska oma kaivattuni ei ole siellä.
Hänen koko nimessään ei ole yhtään J-kirjanta.
Ajattelin mainita kun siellä jauhetaan jostain J-miehestä.
Jos viestit ei mene läpi niin ei senyt ihan ok ole. Ellet sitten kirjoita kiellettyjä sanoja ym.
Kyllä iPad minillä kommentoidessa se laatikko ainakin on koko ajan ihan kunnon kokoinen.
Meidän vauva ei aloita kommentoimista ennen kuin se on taaperoiässä.
Mulla iPhonella toimii ihan hyvin. Harvoin kuitenkin kommentoin.
Kommentointi toimii normaalisti eli kaikki poistetaan kuten täällä on tapana.
Nämä on jotain Android-laitteiden ongelmia. Ei mitään ongelmaa iPhonella ikinä.
Osta paskaa, koe paskaa.
Kyllä mulla muut toiminnot toimii, en viitsis pelkän palstailun takia ostaa iPhonea. :D
Ja kyllä se Androidillakin on suuri, ongelma olmenee jos haluaa otta lainauksen toisen ihmisen tekstistä.
Miten iso se kirjoitusboksi on iPhonella jos kommentoi jonkun kommenttia?
Onko palsta tehty lähinnä i-laitteilla käytettäväksi? Varattomat vatsalleen??
Pistän rahani paljon tärkeempiin juttuihin kuin joku puhelin.
Aika huonosti kun ei se vielä puhu.
Mulla on Honor 20 Pro, ja hyvin pystyy ja toimii. Tosin se onkin vasta n. Vuoden ollut käytössä, mutta ei oikeasti siis todellakaan ole valittamista. Oon todennut myös Samsungin puhelimet laadukkaiksi.
Onko kellään kokemuksia vauva -palstalla kommentoinnista? :))