Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte?

Vierailija
02.06.2014 |

Mies lähdössä laivalle kavereidensa kanssa ja oli jääny whatsapp viesti auki jossa kirjoittaa, että toivottavasti siellä on muijia meijän hyttiin......

Nyt mies tosi vihainen ja pettynyt, koska luin viestin ja ei ole kuulemma tehnyt mitään, joten ei mulla ei hänen mielestään mitään syytä olla vihainen. Ei ole kuulemma tarkottanut tolla viestillä mitään ja oon ihan naurettava.

Mä en oikeesti halua tuhlata elämääni kenenään pettäjä miehen kanssa, mutta tuntuu vähän tyhmältä jättää tälläisen asian takia, koska periaatteessa mitään ei oo tapahtunu. Mutta toisaalta mä näen ton asian niin, että mun luottamusta on jo petetty pahasti ja selvästi toi toivomus viittaa siihen, että jotain olisi tapahtunut/tapahtumassa joka tapauksessa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies

Vierailija
2/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tuollaisesta reagoisi oikein mitenkään. En ainakaan pitäisi merkkinä siitä että mies on pettäjä. Pitäisin tuota pelkkänä juhlahumuisena läpänheittona, en minään muuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en ottaisi eroa.

Keskustelkaa asia kunnolla läpi huomenna tai joskus.

Vierailija
4/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ero!"

"Jätä se!"

Eikö kukaan oo enää valmis selvittelee asioita ja tekee töitä suhteidensa eteen kun heti muitakin neuvotaan eroamaan? En oikeesti ymmärrä.

Vierailija
5/16 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, että mimmit on ottamassa heti eroa ja hermeettisen kuoron säestämänä, kun miehestä pilkahtaa vähänkin alkukantainen puoli. Jösses, kun näkisitte miten maailmalla hoidetaan nääkin hommat, niin avartuis teidänkin näkövinkkelit. En ymmärrä, että täällä suht kaikki haluaa 100% yksinoikeuden mieheen papin aamenen ja lapsen teon jälkeen. Ihan kun noi edelliset olisivat jonkin sortin taikasanat. Sitten jos mies vilkuilee hieman vapaata, nuorta ja raikasta riistaa, eli sulostuttaa elämäänsä, niin kyllä sotanorsujen torvi soi ja lujaa...pitäiskö kattoo peiliin.

Vierailija
6/16 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:59"]

"Ero!"

"Jätä se!"

Eikö kukaan oo enää valmis selvittelee asioita ja tekee töitä suhteidensa eteen kun heti muitakin neuvotaan eroamaan? En oikeesti ymmärrä.

[/quote]

Koska ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos pettää tai suunnittelee pettämistä. Tai oikeastaan vaikka tuo olisi muka ollut vitsi, niin huumorintaju olisi sen verran paska, ettei tuollaisesta ole minun kumppanikseni.

Toki hirvittävä tilanne lapselle ja eroja pitäisi minustakin pyrkiä välttämään. Tuollainen pettämisominaisuudella varustettu henkilö vain ei ole sopiva kumppaniksi perhe-elämään.

Vierailija
7/16 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 00:04"]

On se ihme, että mimmit on ottamassa heti eroa ja hermeettisen kuoron säestämänä, kun miehestä pilkahtaa vähänkin alkukantainen puoli. Jösses, kun näkisitte miten maailmalla hoidetaan nääkin hommat, niin avartuis teidänkin näkövinkkelit. En ymmärrä, että täällä suht kaikki haluaa 100% yksinoikeuden mieheen papin aamenen ja lapsen teon jälkeen. Ihan kun noi edelliset olisivat jonkin sortin taikasanat. Sitten jos mies vilkuilee hieman vapaata, nuorta ja raikasta riistaa, eli sulostuttaa elämäänsä, niin kyllä sotanorsujen torvi soi ja lujaa...pitäiskö kattoo peiliin.

[/quote]

:D Vai sotanorsut... On tässä aika kauan aikaa asuttu ulkomailla, viimeksi mm. New York ja Singapore, eikä näkövinkkelit ole kovasti avartuneet. Minun mieheni saa ihan vapaasti katsella ketä haluaa ja nauttia näkymistä, mutta tuollainen viesti vain ei ole ok.

Meillä ei ole papin aamenta, mentiin maistraattiin hoitamaan paperihommat alta pois. En myöskään tietääkseni mennyt minkään alkukantaisen neanderthalilaisen kanssa naimisiin, vaan ihan hyvin tuo osaa järjellä hallita housujensa vetoketjua...

Eikä tässä nyt oikeasti mitään sotanorsuja olla, ja jos joku on naimisissa sotanorsun kanssa, niin sitten etsimään sitä selkärankaa erota, jos oma vaimo ei riitä. 

Vierailija
8/16 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei lähtisi reissuun tuollaisen viestin jälkeen ja epäilisin vahvasti hänen pettäneen mua jollain aikaisemmalla reissulla.

Ei parisuhteessa elävä lähettele tuollaisia viestejä. Ja se että raivostui jäätyään kiinni, kertoo sen, että ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa v

Vierailija
9/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ootte ollu yhdessä?

Vierailija
10/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia, suosittelen eroa.

Vierailija
11/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni viestitteli aikoinaan monelle eri naiselle rakastavansa niitä jne. Niin no, hän on eksä...

Vierailija
12/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:00"]

Kauan ootte ollu yhdessä?

[/quote]

Kolme vuotta.

Vierailija
13/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:01"]

Jos teillä ei ole lapsia, suosittelen eroa.

[/quote]

Ensimmäinen lapsi tulossa.....

Vierailija
14/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä, ei auta selitykset. En uskois enää mitään, suosittelen eroa, muuten epäilet häntä aina ja todennäköisesti syystä.

Vierailija
15/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varailepa pienelle ja menevälle tyttöporukalle myös laivareissua vaikka toiselle laivalle. Pakkailet siisteimmät alusvaatteet mukaan ja päälle lyhyttä ja nättiä. Käyt vaikka kampaajallakin ennen lähtöä ja hyräillen teet lähtöä sitten. Etkä edes suostu juttelemaan mistään "suhteen säännöistä" jos mies sellaista yrittää. Sanot vain, että teette niinkuin parhaaksi katsotte. Mä ainakin tekisin juuri noin, vaikka suhdetta takana onkin jo yli 15 vuotta. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
16/16 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:14"]

Varailepa pienelle ja menevälle tyttöporukalle myös laivareissua vaikka toiselle laivalle. Pakkailet siisteimmät alusvaatteet mukaan ja päälle lyhyttä ja nättiä. Käyt vaikka kampaajallakin ennen lähtöä ja hyräillen teet lähtöä sitten. Etkä edes suostu juttelemaan mistään "suhteen säännöistä" jos mies sellaista yrittää. Sanot vain, että teette niinkuin parhaaksi katsotte. Mä ainakin tekisin juuri noin, vaikka suhdetta takana onkin jo yli 15 vuotta. Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Muuten hyvä, mutta tälleen mun tilanteessa raskauden viimisellä kolmanneksella kauhistuttaa ajatuskin laivareissusta tai jostakin lyhyestä ja nätistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan