Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 170 cm, 74 kg nainen, jonka vyötärönympärys 93 cm

Vierailija
29.12.2020 |

NÄÄÄÄIN!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hieman tuota vyötärönympärystä. Itse olen 172 cm, painoa nyt tuhdeimmillani 84 kg ja vyötärö leveämpänä kuin koskaan ennätyslukemassa 87 cm.

Mulla sama pituus, paino 80 kg, vy 83 cm

Voi mikä läski olo.

Vierailija
22/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. MIkä tämän aloituksen tarkoitus on?

Ei kylläkään ole ok! Ehkä halusin saada järkyttyneitä kommentteja, jotka herättäisivät minut tajuamaan kuinka epätervettä tämä on ja että minun todella tehtävä tälle, jotten sairastuisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia liivejä ap käyttää?

Riippuu liiveistä. Omistan kokoa 75 C, 80 A ja 80 B. Rinnanalusmittani on 83 ja rinnanympärys 100 cm.

Ap

Vierailija
24/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samoissa mitoissa ja mietin myös vyötärölihavuuteni haittoja. Toisaalta mahastani iso osa on pullataikinalöllöläskiä, mikä ei käsittääkseni ole niin paha kuin sisäelinten ympärille kertynyt rasva, joka on silmältä piilossa.

Vierailija
25/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hieman tuota vyötärönympärystä. Itse olen 172 cm, painoa nyt tuhdeimmillani 84 kg ja vyötärö leveämpänä kuin koskaan ennätyslukemassa 87 cm.

Sulla on ollut vyötärön suhteen hyvin. Mulla oli noilla mitoilla vyötärö yli metrin.

Vierailija
26/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kylläkään ole ok! Ehkä halusin saada järkyttyneitä kommentteja, jotka herättäisivät minut tajuamaan kuinka epätervettä tämä on ja että minun todella tehtävä tälle, jotten sairastuisi.

Ap

Sulla on omena vartalo. Et ole erityisen ylipainoinen joten ei sille oikein ole mitään tehtävissä. Ellet halua olla lähes alipainoinen.

Vierailija
27/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen samoissa mitoissa ja mietin myös vyötärölihavuuteni haittoja. Toisaalta mahastani iso osa on pullataikinalöllöläskiä, mikä ei käsittääkseni ole niin paha kuin sisäelinten ympärille kertynyt rasva, joka on silmältä piilossa.

Itselläni on myös kunnon pullamössömaha. Onpas mukava kuulla että se voikin olla "hyvä" juttu! Siis verrattuna kiinteään isoon mahaan.

Ap

Vierailija
28/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on omena vartalo. Et ole erityisen ylipainoinen joten ei sille oikein ole mitään tehtävissä. Ellet halua olla lähes alipainoinen.

Toki tiedän että olen "omena", jolloin normaalipainossakin olen mahakkaampi kuin monet, mutta kyllähän sitä laihduttaessa normaalipainoon kuitenkin mahakin pienenee edes jonkin verran, mikä on muutos parempaan vaikka ei kovin iso muutos olekaan.

Ap

Vierailija
29/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 165 cm 79 kg, lantio 115 cm ja vyötärö jotain 100 cm. Mikä vartalomalli tämä nyt sitten on?

Vierailija
30/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 165 cm 79 kg, lantio 115 cm ja vyötärö jotain 100 cm. Mikä vartalomalli tämä nyt sitten on?

Mikä sun rinnanympärys on? 

Vierailija
31/31 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun rinnanympärys on? 

Pienet rinnat aina olleet, nyt ympärys 90 cm.