Vanhempi mies, joka ottaa nuoren naisen on sika.
Miksi saman ikäinen ei kelpaa? Itse en ainakaan haluaisi pervon sian mainetta.
Kommentit (15)
Sori, mutta jotkut naiset ymmärtävät hyvän päälle.
Entäs vanhempi nainen jolla on nuorempi mies? Ja mikä on se ikäraja milloin suhde muuttuu sairaakis?
Onhan se sika, jos tosta vaan ottaa.
Mun mies ei ainakaan oo ottanut mua vaan ihan vapaaehtoisesti tässä suhteessa olen ja onnellisena kaiken lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:13"]
[/quote]
Siis rahan, tarkoitat! Hyvä tuskin lienee mies, joka parikymmentä vuotta itseä aiemmin on kyvytön vanhus, raihnainen hoidettava! Sitä vanhemmat miehet nuoremmista naisista haluavat, tai sitten pelkän seksilelun! Mukavaa varmaan!
Hyvän päälle ymmärtävä etsii liki omanikäisensä, perustaa hänen kanssaan perheen ja elää ja kasvaa ihmisenä yhdessä oman puolisonsa kanssa, kokee kaiken hänen kanssaan, jakaa koko elämänsä, nauttii vanhuudenpäivinään ehyestä perheestään, omasta rakkaastaan, lapsistaan ja lapsenlapsistaan ILMAN kummallisia ihmissuhdetragedioita, häpeää, pettymystä, exien kaipausta.
Se vasta on onnellista ja tyydyttävää elämää!
Eiköhän ne ole vain sikoja niiden akkojen mielestä jotka jäävät yksin kun mies saa nuoremman...
Nuoremmalla on tiukempi ote - elämään;)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Siis rahan, tarkoitat! Hyvä tuskin lienee mies, joka parikymmentä vuotta itseä aiemmin on kyvytön vanhus, raihnainen hoidettava! Sitä vanhemmat miehet nuoremmista naisista haluavat, tai sitten pelkän seksilelun! Mukavaa varmaan!
[/quote]
Vittu sä olet kujalla.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:11"]Miksi saman ikäinen ei kelpaa? Itse en ainakaan haluaisi pervon sian mainetta.
[/quote]
Lähinnä ihmettelen niitä TYTTÖJÄ että ovat niin rahan tarpeessa. Mitta kuvattavaa nuori nussii vanhaa nahkaa
Tuskin Niinistö on "ottanut" Haukion ase ohimolla uhaten, jotain Jenni on hänessä nähnyt.
Minun 16 vuotta vanhempi mieheni ottaa minut usein ja vieläpä rajusti, joka on tosi NAM.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Hyvän päälle ymmärtävä etsii liki omanikäisensä, perustaa hänen kanssaan perheen ja elää ja kasvaa ihmisenä yhdessä oman puolisonsa kanssa, kokee kaiken hänen kanssaan, jakaa koko elämänsä, nauttii vanhuudenpäivinään ehyestä perheestään, omasta rakkaastaan, lapsistaan ja lapsenlapsistaan ILMAN kummallisia ihmissuhdetragedioita, häpeää, pettymystä, exien kaipausta.
Se vasta on onnellista ja tyydyttävää elämää!
[/quote]
Tuo ei ole "hyvän päälle ymmärtämistä", vaan stereotyyppinen muotti yhteiskunnassa olevaan perusperheen malliin.
En syttyis kyllä vanhemmasta ukosta. Mutta makunsa kullakin ;)
Ketään tuskin kiinnostaa sinun käsityksesi, ja maine sinun silmissäsi, ikäerohullu...