Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen että miehestä on taakkaa!

Vierailija
02.06.2014 |

Yksinhuoltajana koin arjen olevan helpompaa kuin nyt suhteessa. Ennen koti pysyi siistinä ja ruokaa tein joka toinen pv. Nyt koti on sotkussa ja saan kokoajan puunata, ruokaa tulee laittaa joka päivä jättisuuria määriä. En ehdi enään harrastaa kuten ennen. Mies ei ole tumput suorassa olevaa sorttia vaan kokkaa myös välillä, tiskaa mutta ei osaa siivota. sängyt jää petaamatta, sohvalle jää läppäri, lehdet ym mitä on käyttänyt ja antaa lasten murustaa sohvalla/huoneessa muffinia jne. Tuntuuko muista samalta??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. En muuttaisi yhteen toistaiseksi kenenkään kanssa, jo ihan tapailuvaiheessa mua on alkanut rasittaa että mun kotona on joku ylimääräinen ihminen. Siitä sen ehkä viimeistään tietää, että ei oo valmis suhteeseen jossa muuttaisi yhteen. Toinen tuntuu ylimääräiseltä ja liian tungettelevalta. Olen neljä vuotta asunut kahden lapseni kanssa, enkä näe asiaan tukevan muutosta. Mun ja lapsen on hyvä näin. Lapsi on välillä isällään ja ne ajat on joskus ollut tyhjää, mutta en silti haikaile asian muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä