jälkiehkäisyn jälkioireet??
Jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin 2 viikkoa sitten kortsun hajottua. Mitään välittömiä oireita siitä ei tullut ja menkat alkoi viikon päästä n. viikon etuajassa.
Vatsaa on nipistellyt välillä ja välillä tuntuu, että närästää. Ja eilen alkoi tulla jotain ihmeellistä valkoista ja limaista vuotoa, täysin hajutonta. Myös oon ollut jotenkin "herkällä" päällä.
Joten kertokaapa mulle kanssasisaret, onko teillä ollut samanlaisia oireita, kuin nyt mulla? En usko olevani raskaana ja mietin myös, voiko tuo vuoto olla joku kondominkäyttöön liittyvä allerginen reaktio/tulehdus, aika paljon kun on kumeja viimeaikoina mennyt..
Kiitän vastauksista! :)
Kommentit (5)
Mitä muita oireita, samoja kuin mulla..?
Ap.
Käytin pari kuukautta sitten (?) jälkkärin ensimmäistä kertaa vuosiin ja seuraavat menkat oli pahimmat ikinä, luulin että on keskenmeno tai vastaava... Nyt ei sitten oo seuraavia näkynyt, toivon että jälkkärin hormonit vaan sekottaa kroppaa vieläkin. Kyllähän ne vaikuttaa monille tosi vahvasti.
Mulla alko menat alle viikko pillerin otosta, vaikka melkein 2 viikkoa ois normirytmillä ollu. Sen jälkeen menkkoja ei kuulunutkaa 2kk. Huono olo tuli ja järkyttävät menkkakivut
Mulla tuli n. 2 viikkoa pillerin otosta menkkamainen vuoto. Sen jälkeen meni varmaan taas noin pari viikkoa, että ne oikeat kuukautiset sitten tulivat. Edellinen vuoto oli siis tullut tosiaan vähän liian aikasin ollakseen kuukautiset. Mulla meni vuosi, että pääsin takaisin normaaliin kiertoon. Ei kannata säikähtää, joskus sitä kuvittelee ties mitä oireita.
Apea mieliala. Mieti nyt jos syöt kuukauden satsin e-pillereitä kerralla.