Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri dumpatuksi ja aion hetken muhia kuopassa

Vierailija
01.06.2014 |

Ihan hyvä oli lopettaa tapailu, joku siinä vain ei toiminut, vaikka viihdyimme yhdessä. Joku taso jäi saavuttamatta. Tavallaan nostan hattua, että mies uskalsi ottaa asian esille - itse olisin vain katsellut ajan kanssa.

Mutta hitto. Silti alkoi kauhea itse-epäily ja riittämättömyyspohdinta, hyvä etten aloita laihdutuskuuria. Ja harmittaa myös se, ettei tässä kaupungissa ole minulle sopivia ja kiinnostavia miehiä juuri lainkaan. 

Aion siis rypeä hetken lievässä itsesäälissä ennen nukahtamista. Kiitos että sain avautua.

(Vastauksen av-klassikkokysymykseen: kyllä, harrastimme seksiä. Tilanne ei olisi yhtään erilainen jos emme olisi harrastaneet, mutta mukavat hetket olisivat jääneet kokematta.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut, että voisit muhia aromipesässä?

Vierailija
2/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teidän biisit soimaan, polta kynttilä, selaa kuvat ja tekstarit läpi. Jäähyväiset teidän suhteelle.

Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, minäkin olen oikein aina erojen jälkeen kieriskellyt itsesäälissä ja surussa aikani, se on minusta terapeuttista ja tekee hyvää! 

Vierailija
4/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahahahahaaaa!

Vierailija
5/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat rypeä, kunhan sielltä muhiessasi pidät korvat ja silmät auki uudelle suunnalle.

Pidä kuitenkin silmät auki kesämiesten varalle, eihän sitä ikinä tiedä vaikka löytäisit sinua kiinnostavan miehen nyt kun olet ehkä vähän ruvella ja herkempi.

Toivottavasti uni tuli ja saat hyvät yöunet kohti uutta viikkoa.

Vierailija
6/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta, joskus av yllättää positiivisesti. 

Mä olen kyllä hyvin epäileväinen sen suhteen, kelpaako mulla loppujen lopuksi kukaan. Tai että tähtäänkö liian korkealle ja jään yksin. Mutta jos niin käy, sitten käy.

Vierailija
7/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa järki käteen ja olla realisti, olet selvästi lahna sängyssä koska mies jätti koeajon jälkeen.

Vierailija
8/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on yrittänyt väärän tyyppisiä miehiä, "tasokkaissakin" miehissä on varmaan persoonia moneen eri lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme