Miten 48-vuotias pukeutuu?
Kommentit (26)
Mulla on ollut jo 20 vuotta aktiivisessa käytössä kaksi collegepaitaa eivätkä ole menneet rikki. Adidas ja Nike paita. Miksi teidän pitää jatkuvasti ostaa vaatteita? t.mies
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisille suosittelisin jo peittävää kaula-aukkoa. Kukaan ei halua katsella sitä kurttuista punoittavaa dekolteeta.
Eivät kaikki 48-vuotiaat ole käristäneet itseään rannoilla kurttuiseksi.
Jokainen pukeutukoon oman makunsa mukaan, mutta yleinen tyyli tuossa iässä näyttää olevan pitkä neuletakki, kapealahkeiset kangashousut tai farkut, nilkkurit. Jotkut suosivat Marimekon ja Nanson tunikoita ja mekkoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Tota noin. Olen 50+ ja ehkä helpointa kun kuvailen vaatteeni: jalassa mustat sukat, mustat kiiltävät "nahkaleggingsit", mustat puuvillaiset alushousut, musta kimaltava pitkähihainen ja löysä pusero jonka päällä pitkä oversized-mekko urheilumerkiltä. Tukka on sotkunutturalla, ei meikkiä, hajuvettä on (guerlain l'instance).
Ostan vaatteeni yleensä ulkomaisista nettikaupoista ja perusvaatteet kuten alushousut ja sukat Lidlistä.
Ensi vuonna en aio ostaa mitään, sillä minulla on liikaa vaatteita. Esim. mustia leggingsejä on valehtelematta 100 paria ja pärjään niillä eläkeikään asti.
Taidan vaihtaa ilta-asuun kohta. Se koostuu punamustaruudullisesta flanellipyjamasta ja villasukista. Olen vielä joulumoodissa.
Mikä nettikauppa? Suosittele minullekin.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo 20 vuotta aktiivisessa käytössä kaksi collegepaitaa eivätkä ole menneet rikki. Adidas ja Nike paita. Miksi teidän pitää jatkuvasti ostaa vaatteita? t.mies
Mun työssä ei voi käyttää urheiluvaatteita, täytyy olla siistimpiä. Siisteys tulee myös siitä, että vaatteet eivät ole nukkaiseksi pestyjä ja virttyneitä. On mullakin käytössä 20 vuotta vanhoja vaatteita, mutta ne ovat sellaisia, että niitä ei pyöritetä jatkuvasti pesukoneessa. Esim. jotain jakkuja ja päällysvaatteita. Mutta ns. päivittäispaidat eivät kestä 20 vuotta, oli merkki mikä hyvänsä.
Tuon ikäisille suosittelisin jo peittävää kaula-aukkoa. Kukaan ei halua katsella sitä kurttuista punoittavaa dekolteeta.