Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 48-vuotias pukeutuu?

Vierailija
29.12.2020 |

Mistä ostaa vaatteensa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilailen netistä kaikkea mikä sattuu silmää miellyttämään.

Vierailija
2/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, stocka, lindex, outletit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias pukeutuu kuten haluaa.

Vierailija
4/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuihin ja paitaan.

Vierailija
5/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta, Cubukselta, Sokokselta, pienistä kivijalkakaupoista (lähinnä juhlavaatteet ja joskus jotain muuta), Citymarketista, sekä tekee neuleita itse.  Mulla perusvaatteet, muille näkyvät on farkut, töissä mustat tai tummanharmaat, trikoopaita ja neuletakki. 

Vierailija
6/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta. Siellä on paras hinta-laatu-suhde ja usein jopa hyvän näköisiä kuteita.

Tässä iässä on vielä se etu, että perusvarasto laadukkaita vaatteita on jo olemassa, eikä sitä tarvi kovin usein täydentää. Pari kertaa  vuodessa käyn vaateostoksilla.

Vierailija
7/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipukuun, verkkareihin, jne.

M48

Vierailija
8/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja.....*facepalm*

Kuule, just oman makunsa ja /tai työpaikkansa pukeutusmiskoodin mukaan. Vaatteet hankkii sieltä mikä paikka omiin mieltymyksiin ja kukkarolle sopii.

Kuinka tyhmä pitää olla kysyäkseen tuota täältä??? Miten on peruskoulu läpäisty jos on tietotaso tuota tasoa.

48-vuotias mikä? Nainen/mies/jokumuu?

Vierailija
9/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan kauniissa pitsisissä ja baanalla rohkeita eläinkuoseja.

Vierailija
10/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta

Vierailija
11/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 48-vuotissyntymäpäivä koittaa, tulee kaikki vanhat vaatteet polttaa ja ostaa uudet Prisman alelaarista.

Vierailija
12/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeutuu: ottaa ensin sukat käteen, vetää ne jalkoihin ja sitten ottaa paidan ja vetää sen ylleen jne. kunnes on täysin pukeutunut.

Mistä ostaa vaattensa: vaatekaupasta

Vierailija
13/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon mekkoihin ja muihin laadukkaisiin kotimaisiin merkkeihin.

Vierailija
14/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin verkkareihin.

Vierailija
15/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin aina ennenkin. Minä ainakin olen farkkukansaa nuoruudesta asti. Farkut, teepaita, collegepaita, neulepaita, lenkkarit.

Vierailija
16/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
17/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin. Olen 50+ ja ehkä helpointa kun kuvailen vaatteeni: jalassa mustat sukat, mustat kiiltävät "nahkaleggingsit", mustat puuvillaiset alushousut, musta kimaltava pitkähihainen ja löysä pusero jonka päällä pitkä oversized-mekko urheilumerkiltä. Tukka on sotkunutturalla, ei meikkiä, hajuvettä on (guerlain l'instance).

Ostan vaatteeni yleensä ulkomaisista nettikaupoista ja perusvaatteet kuten alushousut ja sukat Lidlistä.

Ensi vuonna en aio ostaa mitään, sillä minulla on liikaa vaatteita. Esim. mustia leggingsejä on valehtelematta 100 paria ja pärjään niillä eläkeikään asti.

Taidan vaihtaa ilta-asuun kohta. Se koostuu punamustaruudullisesta flanellipyjamasta ja villasukista. Olen vielä joulumoodissa.

Vierailija
18/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun vielä ihan samalla tavalla kuin 47-vuotiaana. Pitääkö jotenkin muuttua viimeistään tämän vuoden aikana? 

No, vakavasti ottaen: pukeudun vaatteisiin, joista pidän. En osta halpamuotia, ja yritän satsata "loppuiän" vaatteisiin eli ajattomuuteen, laatuun ja tietysti estetiikkaan. Tyyliiltäni olen jossain klassisen ja hiukka taiteellisen välimaastossa. Ei ole pakko tanttautua, muttei myöskään tarvitse yrittää pakonomaisesti näyttää tyttömäiseltä tai seksikkäältä. Ihan vaan tyylikkäältä aikuiselta. 

Vaatteet heijastavat jossain määrin persoonaa. Välitän siis itse ulkonäöstäni, mutten niin kovin paljoa siitä mitä muut minusta ajattelevat. 

Kukin menee tietysti omalla tyylillään. 

Vierailija
19/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaitoihin, vesirajahamosiin, leopardipaitoihin, salihousuihin ja vyölaukkuun.

Vierailija
20/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla lun muutkin 48 vuotiaat, sillä tavalla kun on normaalia ja sillä tavalla kun käsketään. Suomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi