Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain perjantaina kutsun exän ja kihlattunsa häihin

Vierailija
01.06.2014 |

En ymmärrä että miksi. Erottiin kolmisen vuotta sitten eikä olla oltu sen jälkeen tekemisissä muuta kuin lasten asioihin liittyvissä jutuissa. Ja tämän morsiamen olen tavannut kaksi kertaa lyhyesti.

Tavallaan haluaisin mennä sillä minun ja heidän välillään ei ole mitään riitaa ja exän sukulaisista löytyy ihania ihmisiä. Mutta mietin väliin jättämistä ettei siitä tulisi etenkin morsiamelle kiusallista tilannetta jostain syystä? Jos kutsu on lähetetty vaikka sukulaisten painostuksen alla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:05"]

"En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka roikkuu exissään kiinni eron jälkeen jos ei ole lapsia."

Luitko tekstiä lainkaan? Heillä on lapsia. 

[/quote]

ja toisekseen: miksi ihmeessä pitäisi välit katkasita eron takia, vaikka ei yhteisiä lapsia olisikaan? Jos siis kuitenkin tulee hyvin toimeen, on läheinen suvun kanssa jne.

Vierailija
22/22 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun lapsen isä on erottu kuusi vuotta sitten. Lapsi hoidettu aina yhdessä. Nyt kun luin tämän, tuli mieleen että oisin varmaan yllättynyt jos En saisi kutsua lapseni isän ja hänen avovaimonsa häihin :D Ollaan hyvissä väleissä ja kavereita kaikki, olen tosi iloinen asiasta enkä osaisi muuten oikein ollakaan. Hyvin mahdollista että ihmiset tulevat toimeen ja pitävät toisistaan. En tiedä onko se yleistä, tämän palstan perusteella ehkä ei. Kaikki ei eivät riitele ja kyräile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla