Olisitteko yhteydessä ammattiliittoon tälläisessä tilanteessa?
Sain tietää että työtehtäväni huononevat ja nimekkeeni muuttuu huonommaksi palatessani töihin vanhempainvapaalta. Olen ollut äp-loman lisäksi hoitovapaalla vain kaksi kuukautta eli en siis kauan. Olen tiimini korkeimminkoulutettu työntekijä ja kaikki muut kuitenkin jatkavat samoissa tehtävissä. Osastomme johtaja lisäksi kysyi minulta aionko tehdä vielä lisää lapsia. En ole kuitenkaan ollut äp-lomalla kuin vain kerran kahdeksan vuoden työsuhteeni aikana. Olin niin häkeltynyt kuullessani tämän etten osannut sanoa oikeastaan mitään vastaan. Nyt kuitenkin työhönpaluu inhottaa ja tunnen itseni syrjityksi. Mitä sinä tekisit?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:53"]
[/quote]
Olisi mielenkiintoista nähdä millainen suohirviö kutsuu muita naisia sioiksi ja dinosauruksiksi.
[/quote]
Olen kylläkin mies, mutta en ymmärrä miten ulkonäköni liittyy tähän aiheeseen.
[/quote]
Laasanen?
[/quote]
Tiedän kyllä kuka on Laasanen, mutta en tiedä miten hänkään liittyy tähän asiaan. Mielestäni määräaikaisten kohtelu on sikamaista, ja heistähän suurin osa on naisia.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:55"]
[/quote]
Olisi mielenkiintoista nähdä millainen suohirviö kutsuu muita naisia sioiksi ja dinosauruksiksi.
[/quote]
[/quote]
Laasanen?
[/quote]
Tiedän kyllä kuka on Laasanen, mutta en tiedä miten hänkään liittyy tähän asiaan. Mielestäni määräaikaisten kohtelu on sikamaista, ja heistähän suurin osa on naisia.
[/quote]
Tässä (tapauksessani) ei kuitenkaan ollut kysymys määräaikaisten kohtelusta. tv, ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Laasanen?