Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko totuuden vai kuuluuko mulle pätkääkään?

Vierailija
01.06.2014 |

Oon nussinut yhden avioliitossa ja perhe-elämässä elävän miehen kanssa jonkun aikaa. Ei enää kiinnosta ja jotenkin surkea olo, kun tiedän tän hakevan uuden seksisuhteen tietenkin heti perään. Nuoria naisia panee ja vaimo ei tiedä tai en tiedä onko vaan haluamaton tietämään.

Ei mulla oo mikään kostofiilis, mutta ehkä morkkis omalta kohdaltani, ja siks olo et haluaisin sanoa. Toi ei nimittäin muuten lopu ikinä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu sinulle.

Vierailija
2/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käräyttäisin. Miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää. Varsinkin, jos mies panee koko ajan vieraita. Johan siinä nauraa koko kylä tilanteelle ja kaikista vittumaisinta on olla tuollaisessa tilanteessa täysin tietämättömänä ja kuvitellen olevansa rakastavassa ja luotettavassa suhteessa.

Vierailija
4/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät suusi vaan kiinni ja kärsit morkkiksesi. Ei ole sinun asiasi.

Vierailija
5/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot.

Vierailija
6/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin ja arvostaisin myös jos mulle kerrottaisiin.

Vierailija
7/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä, silloin vaimolla on mahdollisuus valita. On törkeää huijata joku elämään kanssaan valheellsilla lupauksilla.

Vierailija
8/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin tosi kiitollinen jos joku kertoisi minulle mikäli olisin vaimon asemassa. Olen tullut petetyksi edellisessä suhteessa ja se heijastuu nykyiseenkin parisuhteeseen, koko ajan pelkää ja miettii ja on varuillaan. Todellakin haluaisin tietää jos mies pettäisi enkä tuhlata kenties vuosia tai vuosikymmeniä elämästäni sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä osaan vaan ajatella siltä kantilta, että mitä tekisin jos omalle kohdalle tapahtuisi ja ehdottomasti haluaisin että joku kertoisi mulle että mies on petollinen.

Tietty jos se tulee toisen naisen suusta, niin vaikea sitä on uskoa, joten kerro jotain vedenpitäviä todisteita samalla. Tai jotain tarkkoja yksityiskohtia jne. 

Vierailija
10/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, johan tulee ristiriitasta kommenttia.

En parisuhteessa olevana pettäisi koskaan, mutta näin sinkkuna nyt ollut jopa tuo yks varattu mies. Onhan se nyt kaksinaismoralistista, mutta jotenkin olo, että lopettais nyt jo. Nainut meitä teinejä jo vuosikymmenen, "kun ei kotona saa". Ap

Vierailija
11/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Kyllä se vaimo ne jutut tietää, mutta ei tarvi puuttua kun ei muka tiedä. Jos kerrot niin sitten sen on pakko tehdä jotain.

Miehen ongelma, ei sun.

Vierailija
12/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja kerro.

Vierailija
13/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olet tietentahtoen mokannut, niin älä omia haavoja lähde parantamaan toisten kustannuksella.

ps. Itse en haluaisi tietää että puoliso olisi jossain käynyt, kun menee niin hyvin. Olen näin onnellinen. Jos puolisoni panokaveri tulisi ilmoittamaan minulle panoistaan, niin en tiedä mitä tekisin ihmiselle, joka on romuttanut elämäni.. En ainakaan kiittelis..

Pidä morkkis sisälläsi, Se on ihan oikein sinulle.

Vierailija
14/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50. on oikein, että vaimoke saa tietää. on myös oikein jos haluat suojella yksityisyyttäs ja turvallisuuttas, niin et kerro. kerrohan sit mitä kävi ;)

Vierailija
15/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:32"]Ole kiltti ja kerro.

[/quote]

Vierailija
16/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos saisin tietää. Vaikka tapahtuneesta olisi jo vuosiakin. Mulle on tärkeämpää se, että tiedän, miten asiat oikeasti ovat kuin ns. täydellinen suhde ulospäin.

Vierailija
17/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:33"]

Itse kun olet tietentahtoen mokannut, niin älä omia haavoja lähde parantamaan toisten kustannuksella.

ps. Itse en haluaisi tietää että puoliso olisi jossain käynyt, kun menee niin hyvin. Olen näin onnellinen. Jos puolisoni panokaveri tulisi ilmoittamaan minulle panoistaan, niin en tiedä mitä tekisin ihmiselle, joka on romuttanut elämäni.. En ainakaan kiittelis..

Pidä morkkis sisälläsi, Se on ihan oikein sinulle.

[/quote]

Miehesi olisi siis romuttanut elämäsi. 

Vierailija
18/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli jos olisi teidän miehestänne kyse, toivoisitte kuulevanne ettekä elävänne mukavassa puolikulississa?

ap

Vierailija
19/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluaisin tietää, jos mun mies pettäisi mua! Ehdottomasti. Satuttaisihan se hemmetisti ja sä saisit varmaan ekana pahimman myrskyn niskaasi, mutta en sua syyttäisi loppujen lopuksi. Sä olet sinkku, mun mies tekisi väärin varattuna.

Kerro!

Vierailija
20/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:21"]

Oon nussinut yhden avioliitossa ja perhe-elämässä elävän miehen kanssa jonkun aikaa. Ei enää kiinnosta ja jotenkin surkea olo, kun tiedän tän hakevan uuden seksisuhteen tietenkin heti perään. Nuoria naisia panee ja vaimo ei tiedä tai en tiedä onko vaan haluamaton tietämään.

Ei mulla oo mikään kostofiilis, mutta ehkä morkkis omalta kohdaltani, ja siks olo et haluaisin sanoa. Toi ei nimittäin muuten lopu ikinä.

[/quote]

Ei kyllä kuulu sulle pätkääkään.Jos on morkkis,voisit ehkä jatkossa nussia vapaita miehiä,niin ei tarvitse pohtia tällaisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme