Lue keskustelun säännöt.
Eka kerta ja järkyttävä verenvuoto
01.06.2014 |
Eli viime yönä pantiin. Tuntu epämiellyttävää painetta ja jätettiin noin 5-8 työnnön jälkeen homma sikseen. Aamulla vessassa käydessä huomasin ihanan verivanan valuvan. Ja vuoto ei oo vieläkään loppunut ja sitä tulee oikeasti melkein kuin saavista kaatamalla.Mitä ihmettä.
Aamulla töitä ja tähän mitkään siteet auta. Veristy jätkän lakanatkin ja en edes halua tietää mikä kaikki, mutta se nyt on murheista pienin.
Loppuukotämä??
Kommentit (22)
Mulla ainakin on alkanut joskus parikin päivää etuajassa menkat (pillerit käytössä, siis taukoviikko oikeastaan) kun on vähän reippaampaa seksiä harrastettu, sitä on sitten valumalla valunut, pahemmin kuin ois "normaalisti" tullut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuoto on heikentynyt huomattavasti. Nyt tuntuu kuin menkoilta, rinnat ja alavatsa kipeinä. Ekana yönä selkä varsinkin oli kamlan kipeä, mutta ei enää. Enää vain alavatsa jonkin verran.. En todellakaan väittäisi, että tämä oli normaalia, koska vuoto oli niiiiin runsasta..... Mutta olisiko menkat voineet vaan alkaa yllättäen ton ansiosta.. Tosin mulla on yleensä tosi niukat nekin..
Järkytykseksi ekana multa kysyttiin onko mulla keskenmeno, mutta omasta mielestäni tää oli vasta kunnollinen eka kerta.. Ja menkat ollut. Ettei oltas käyty edes kunnolla sisälä. Ja toisekseen jätkällä oli suht iso ja mä en ollut oikeen mukana joten oisko joku voinut sitten laukasta niin pahan verenvuodon mulle? Oon muutenkin pienikokoinen 21v pian.
Nyt vaan pidän peukkuja, että tosiaan toi veriputous ei ala uudestaan ja että nää masukivutkin laatuinsivat. Eilen illalla olo oli vielä hiukan kuumienen, mutta sitäkään ei ole enää. Ainut minkä huomasin niin oli aika tuoksahtava vuoto, mutta ties vaikka se johtuisi niistä lääkkeistä joita söin?
Voinko nyt katsoa vielä loppu viikon rauhassa ja jos tilanne ei parane niin suuntaan sitten lääkäriin..vihaan niiin niitä paikkoja. Mutta toki tämäkin on niin hurjan kamalaa ollut, että jopa minäkin läääkärinvihaaja suuntasin sinne päivystykseen.
Jätkän ainakin taisin karkottaa kauas pois, mutta tän kokeman ja stressin ja murehtimisen rinnalla niin pieni murhe, vaikka olisin lähtenyt sieltä verivanat jäljessä. Oikeesti huolestuttaa kävikö niin :D
Miten siis toimisin..... Toki kaikki kohdunkaulansyövät yms tuli jo luettua ja pelästyttyä oikein kunnolla:/ Nää unettomat yöt on niin .....
Haluun vielä kiittää teitä fiksuista vastauksista. Ilman tietä en olis käynyt siellä päivystyksessä ja oisin varmaan vieläkin samassa verisuihkussa..... Mutta sekin kun siellä sanoivat, jossei muutamaan päivään mennessä lopu nin sitten lääkäriin.. Ja kyllä tää nyt on jo paljon voiton puolella.
Ap