Ei mitään järkeä pitää ittensä kunnossa!
Tää corona oli sitten viimeinen tippa. Vuoden ollut jo pelkästään kotona, paikat särkevät, olen liikuntakyvytön. Vaatekaappi ollut lähes koskemattomana jo vuosia kun ei tartte muuta kuin takki ja housut.
Samoin pesuaineet ja rasvat, kestävät ikuisesti kun niitä ei tarvitse paljon käyttää, meikit aivan turhat. Mitä järkeä on elää tällaista elämä?
Kommentit (9)
Jos pitäisi itsensä kunnossa niin paikat ei särkisi.
Mitä nysväät siellä kotonasi? Mene ulos ja kontosalille pitämään itsesi kunnossa.
Kyllä mä liikun ihan oman hyvinvoinnin takia. Enkä halua lihoa. Kun käyn hölkkäämässä tai jumppaan itsekseni tulee hyvä olo. Nukun paremmin kun liikun säännöllisesti. Samoin ruokahalu pysyy, kun muutoin menetän sen helposti.
Mikä se auttaa liikkua tunti päivässä kun kuitenkin istuu tai makaa 23 tuntia?
Parasta että pysytkin sisällä jos vaatteina pelkkä housut ja takki...
Vierailija kirjoitti:
Mikä se auttaa liikkua tunti päivässä kun kuitenkin istuu tai makaa 23 tuntia?
No katsotaan, kun sinä makaat 24h päivässä vuoden ja minä makaan 23h päivässä ja teen kuntosalitreenin joka päivä 1h. Verrataan vuoden jälkeen lihaskuntoamme ja ylipäätään terveyttämme.
jaa-a. Mä on jo pitkään makannut kun tykkään nukkua. Ei oo koskaan yhtään mihinkään vaikuttanut. Teitä on niin aivopessyt urheilulla.
Kävin taas 10 km kävelyllä ja käytin samaa takkia kuin keväällä ja syksyllä. Lisäsin väliin vain merinovillaa. Eilen kävelin 4 km ja juoksin ja hölkkäsin intervalleina 3 km. En odota, että pääsisin näyttämään vaatekaappini sisältöä, joka on muuten miellyttävän suppea, mutta kehoni ja terveyteni ovat hyvässä kunnossa liikunnan ansiosta!
Ennen coronaa hain motivaatiota aloittaa säännöllinen liikunta. Corona oli se motivaattori, sillä jos sairastun, niin lähtökuntoni on parempi, en hengästy kovin herkästi ja siten mahdollisuuteni selviytyä on ehkä parempi.
no ei mitään jörkee!!!