Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 6 kengät, joiden arvo on 4500e

Vierailija
01.06.2014 |

Ja ovat ihan saatanan huonot jalassa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet kengät, maksovat yhteensä jotain 60e. t. teini

Vierailija
2/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla olisi saanut laadukkaat ja kotimaiset mittatilauskengät. Monetkin, itse asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sotkeko käsitteitä hinta ja arvo. Se mitä olette maksaneet, ei juuri korreloi arvon kanssa. Kuka maksais sitä käytetyistä kengistä ( ja mahdollusesta jalkasilsasta... )

Vierailija
4/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on klassikoita, käytettynä saa jopa ostohintaa enemmän, koska mallia ei saatavilla enää.

Vierailija
5/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käytät niitä? :)

Vierailija
6/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä yritän venyttää kotona..Yritän aina liikkeessä ostaa puolinumeroa suuremmat, myyjä suosittelee kokoa 37 ja kertoo niiden venyvän käytössä..niin varmaan, mutta en voi pitää noita ilmeisesti tarpeeksi pitkään jalassa. Otan aina vaihrokengät mukaan, jolla tepastelee juhlapaikan / baarin ovelle, pidän niitä juhlien ajan (istun mieluummin) ja vaihdan kengät mukavampia juhlista lähtiessä..

Kyllä nainen voi olla tyhmä!

Vierailija
7/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 000€ pelkästään kenkiin

Vierailija
8/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oisit maksanut niistä niin paljon, niin arvo ei ole enää lähelläkään sitä... :P

Vierailija
9/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 laukkua joiden arvo on yht. 11500e.

Vierailija
10/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuhlata kenkiin tommosia rahoja etenkin jos ne on ihan hirveät pitää?

Mulla kalleimmat kengät tällähetkellä on 70 ja ne on ihan hyvät jalassa pitää pidempiäki aikoja. Toiset kengät mitkä on on halvemmat ja ne on vielä paremmat mun jalkaani.

Vierailija
11/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arvokkaita. 

Mutta ovathan kengät hienoja :D

Vierailija
12/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä?

Vierailija
13/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viidet kengät joiden yhteisarvo 900 euroa. Maksoin niistä yhteensä vain 260 euroa. 

I ♥ Amazon.co.uk

Vierailija
14/14 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, kun olen aina ihmetellyt: miksi joku ostaa niin ylihintaisia kenkiä tai laukkuja tai vaatteita? Eihän ne oikeasti näytä niin paljoa paremmilta kuin jotkut hyvälaatuiset muut, niin pelkästäänkö se on jotain näyttämisen halua? Että katsokaa kun mulla on rahaa? Vai mitä se on? Itse en ole vähävarainen suinkaan, mutta minusta on mukavampi lahjoittaa rahaa sitä enemmän tarvitseville kuin kulkea jossain ihan ökyhintaisissa vaatteissa tms. Suomalaiset on niin kateellista kansaa muutenkin, etten halua lietsoa lisää kateutta, koska se ei tee minua millään tavalla onnellisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi