Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytät rahaa itsesi ehostamiseen?

Vierailija
29.12.2020 |

Eli kampaamot, hajuvedet, meikit, kauneushoitoloissa käynnit jne.. vaatteita ei lasketa tässä vaikka nekin tavallaan ”ehostusta” on. Itsellä menee kampaamoihin 100€, hajuvesiin 50, meikkeihin 50, kauneushoitolaan noin 100 eli 300€/kk. Miehet ei edes tajua kuinka kallista tämä on, luulevat vain että naiset on luonnostaan sellaisia kuin miltä yleensä katukuvassa näyttävät

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse muuta kuin kestovärin kulmiin ja ripsiin ja nekin laitan itse. Naapuri tasoittaa hiukseni silloin tällöin kahvipalkalla. Eli varmaan noin 2e/kk. :)

Vierailija
2/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla n.8vkon välein=75€/kerta, kosmetiikkaa ostan satunnaisesti enkä todellakaan joka kuukausi enkä edes joka toinen. Päivä-ja yövoide+silmänympärysvoide ja kasviöljy jotka uusin tarvittaessa eli ehkä n.2kk välein.

Hajuvesiä tilaan ehkä 1x/vuodessa pari lempituoksuani.

Ap, sinun lukemasi ei kuulosta normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- shampoo, hoitoaine, hopeashampoo, hiuksiin jätettävä hoitoaine, suolasuihke

- teatree-palasaippua, kasvojenpesuaine, kasvovesi, kosteusvoide

- deodorantti

Ostin nuo heinä-elokuun vaihteessa ja kasvovettä lukuun ottamatta riittävät vielä reilusti vuodenvaihteen yli.

Puuterin ostin syksyllä. Ripsiväri, rajausväri, kulmakynä ja huulipuna ovat yli vuoden vanhoja enkä siis enää käytä niitä. Heitän roskiin, kunhan tulevat vastaan. Huulirasvaa käytän päivittäin. Hajuvettä en koskaan. En ole eläessäni käynyt kauneushoidoissa ja nyt kasvatan hiuksiani enkä koronan takia ole käynyt kampaajallakaan tämän vuoden puolella. Lienee sanomattakin selvää, ettei minulla ole myöskään geelikynsiä, ripsien pidennyksiä tai muuta turhaa, epäeettistä ja epäekologista.

Vierailija
4/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonnonkaunis ehostamista kaipaa. Vastaus: En centtiäkään.

Vierailija
5/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun lukemasi ei kuulosta normaalilta.

Kuinka niin? Laadukas meikkivoide maksaa jo kymppejä, sitten puuterit, maskarat jne. Kaikkia näitä ei tietenkään ostella joka kuukausi mutta kertaostoksena useamman satasen, joka jakautuu usealle kuukaudelle.

Kampaamokäynti vaan maksaa sen satasen, kun sitä ei voi ajaa koneella kuten miesten mallia.

Kauneushoitolakäynnit eli kynsien laittaminen ja karvanpoisto, niihin satanen.

Vierailija
6/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa kampaaja ja siiten sen mitä markettishampoo ja hoitoaine maksaa.

Meikkejä en käytä kuin jossain isommissa juhlissa.

Vierailija
7/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten täyttö, botox, sokerointi, kampaaja, suihkurusketus, rusketuskapselit, vitamiinipistokset, kynsihuolto, ripsien pidennykset, ihonhoitoaineet, meikit hmm. En osaa nyt sanoa summaa. Saan lahjoina osan ja pr vaatii ulkonäöltäni niin paljon, lehdissä oltava edustuskelpoinen. Se täytyy sanoa että tililleni tulevilla rahoilla en tätä kaikkea pystyisi kustantamaan. Ihanaa olla nainen ja huomattavan näyttävä.

Vierailija
8/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 e.

Vierailija
9/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja 130 e 3 kk välein.

Meikit nyt kuluu niin hitaasti, että ehkä 50-100 e vuodessa.

En käytä hajuvesia, en käy kosmetologilla.

Kallein eräni on antiage-tuotteet. Ehkä 50e kk?

Vierailija
10/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani ja leikkaan ne myös itse. Käytän ihonhoidossa Pirkka sarjaa (mikä on yllättävän hyvä) ja meikkaan kevyesti (kulmakynä, ripsiväri, meikkivoide, puuteri). Ehkä noin 20-30e kuluu kuukaudessa.

Vierailija
11/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti, shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua =n 10e/kk

Vierailija
12/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain kampaamo tuotteita hiuksilleni, eli shampoo, hoitoaine, hoitoöljy (vaihtelen tuotteita) ym hiustenhoitotuotteet maksaa n. 200€/ vuodessa

Kampaamokäynti joka toinen kk n. 90€ (hiukseni on pitkät mutta tasoitan ja raidoitan)

Meikkeihin (vain laatukamaa) menee yllättävän vähän vaikka meikkaan lähes päivittäin, n. 150€ vuodessa

Kosmetologilla käyn liian harvoin joten ehkä 60€ vuodessa. Jalkahoidossa käyn n. kerran vuodessa ja siihen n. 60-75€. Manikyyri n. 30€ kerta, käyn liian harvoin, pari krt vuodessa. Kynnet lakkaan yleensä itse ja hieron öljyä kynsinauhoihin.

Deodorantti ja suhkugeelit plus ihovoiteet ehkä n. 150€ vuodessa.

Itse sheivaan mutta olisi kiva mennä esim. sokerointiin..

Vierailija
13/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. En käy kampaajalla, en käytä hajuvesiä enkä meikkaa.

Vierailija
14/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte meikkeihin menemään rahaa? Minä meikkaan päivittäin, mutta suurin osa ehtii vanheta ennen kuin loppuvat. Ainut, jonka vaihdan vaikka tuotetta olisi vielä jäljellä on ripasi. Maksaa 30 e, kaksi kertaa vuodessa 60 e.

Meikkivoidekin kestää pitkään. Jos kestäisi vain vuoden, koska kesällä en meikkaa, niin eihän se olisi kuin 60 e vuodessa.

Kaikki muut meikit kestää, kestää, kestää....

Vierailija
15/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa vuodessa. Laitan kaiken mahdollisen rahan osakkeisiin. Olen nainen.

Vierailija
16/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, ripsarikerran 6kk välein, kosmetologi (paha akneiho) ehkä 3-4kk välein. Eli tulisikohan sellaine. 15-20e/kk? En käytä muita meikkejö tai hoitotuotteita.

Vierailija
17/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnonkaunis joten en tarvitse mitään ehostusta. Shampoo ja tietty muut, en käytä edes meikkiä

Vierailija
18/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee ap:n mainitsemiin juttuihin ehkä sen 300€/vuosi. Hiukset leikkaan 2 krt vuodessa, siskoni on kampaaja, kosmetologilla en käy, ostan ihonhoitotuotteeni apteekista (riittoisaa) ja meikkejä käytänb hyvin kevyesti. Minolla on hyvä iho ja paksut helppohoitoiset hiukset (en värjää).

Vierailija
19/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte meikkeihin menemään rahaa? Minä meikkaan päivittäin, mutta suurin osa ehtii vanheta ennen kuin loppuvat. Ainut, jonka vaihdan vaikka tuotetta olisi vielä jäljellä on ripasi. Maksaa 30 e, kaksi kertaa vuodessa 60 e.

Meikkivoidekin kestää pitkään. Jos kestäisi vain vuoden, koska kesällä en meikkaa, niin eihän se olisi kuin 60 e vuodessa.

Kaikki muut meikit kestää, kestää, kestää....

Kuka vastaisi ylläolevaan?

Vierailija
20/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkus meistä todellakin ovat tämän näköisiä, niin aamulla herätessä, saunan jälkeen, töissä, kaupungilla ja jopa baarissa. Tai no, ainakin melkein samannäköisiä.

En laske kampajalla käyntiä pelkän hiusten leikkauksen vuoksi ehostamiseksi. Jos sekin lasketaan, niin ehkä satanen vuodessa. Tavanomaisia voiteita en laske, en myöskään pesuaineita, jotka ovat hygieniatarvikkeita.

Eräät eivät tajua, että toiset vaan tosiaan näyttävät tällaisilta ilman tunnin puunausta joka aamu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän