Paljonko saatte s-bonusta Elisan puhelinliittymistä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt tiedät miten bonus määräytyy, 50€ osto on 50 senttiä bonusta, laske siitä mitä hyödyttää Elisan osuus.
En osaa laskea, siksi kysyn.
Mulla on ollut Elisan liittymät monta vuotta mutta senttiäkään bonuksia en ole niistä saanut. Olin ilmoittanut jäsennumeron kyllä mutta se pitää vielä erikseen aktivoida jokaiselle liittymälle. Tein sen muutama kuukausi sitten mutta vieläkään en ole mitään bonuksia niistä saanut. Kuulemma voi kestää muutamia kuukausia ennen kuin ne kirjautuu. Ja lisäksi kaikista liittymistä bonusta ei edes saa, ja kuulemma tulevaisuudessa bonusta saa vain 5g-liittymistä.
Summa summarum, bonusten takia ei Elisaa kannata valita.
Jos olet köyhä persaukinen, niin saat sen minkä Kela maksaa. Eikä muuten operaattoria vaihtamalla miksikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet köyhä persaukinen, niin saat sen minkä Kela maksaa. Eikä muuten operaattoria vaihtamalla miksikään muutu.
Kelalta en saa ku lapsilisän ihan omilla rahoilla täsä eletään 😂
Olen S-ketjun asiakasomistaja ja käyn enimmäkseen Prismassa asioilla ja tankkaan ABC:llä ja ihan kivasti niitä bonuksia kertyy. Ajattelin että kyllähän bonuksia kannattaa haalia mistä vaan saa ja sillä mietin vaihtoa Elisaan 😁
Ap
Ja sitä ei muuten sitten saa jos maksaa vaikka päivänkin myöhässä laskun.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä ei muuten sitten saa jos maksaa vaikka päivänkin myöhässä laskun.
Tiedossa on nämä "ehdot" bonuksen saamiselle.
Ap
No ei sieltä montaa senttiä tule. Varmaankin 50 mutta onhan se lisänä jos muutenkin asioit s:ssä. Polttoaineet ovat ABC:!llä kyllä kalliita. Itse suodin Nestettä tai Teboilin. Ovat monta senttiä halvempia.
Ei bonuksen takia kannata maksaa puhelinliittymästä ylihintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen S-ketjun asiakasomistaja ja käyn enimmäkseen Prismassa asioilla ja tankkaan ABC:llä ja ihan kivasti niitä bonuksia kertyy. Ajattelin että kyllähän bonuksia kannattaa haalia mistä vaan saa ja sillä mietin vaihtoa Elisaan 😁
Ap
Abc:llä on kalliimpaa bensaa kuin esim. Teboililla. Maksat loppujen lopuksi enemmän vaikka saatkin bonukset.
Kai sä nyt tiedät miten bonus määräytyy, 50€ osto on 50 senttiä bonusta, laske siitä mitä hyödyttää Elisan osuus.