Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks noista Selänteistä pitää olla juttuja

Vierailija
29.12.2020 |

Kun ei vois vähempää kiinnostaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpä kiinnostavan...peräti aloitit heistä keskustelun😉

Vierailija
2/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana Teemu maksaa hyvät rahat, että heistä uutisoidaan, ja tietysti vaan hyviä juttuja, kuuluu diiliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa julkaisi kuvan, juu tosi " mielenkiintoista".

Vierailija
4/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviähän ne on.

Vierailija
5/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin pöyristynyt täällä palstalla olevasta tavasta käsitellä Selänteen perhettä.

En pidä jääkiekosta enkä todellakaan ole mikään Teemu Selänne-fani, mutta rajansa kaikella.

Ja se raja menee lapsissa ja perheenjäsenissä. Jokaisella on oikeus olla ylpeä jälkikasvustaan ja laittaa kuvia someen. Sitähän kaikki tekevät!

Se tapa, miten täällä puhutaan esim heidän lapsistaan on vastenmielinen ja näyttää kiusaamiselta.

Lasten kommentointi negatiivisesti on ala-arvoista, sivistymätöntä ja yksinkertaisesti väärin.

Vierailija
6/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks niiden pitää koko kansalle esitellä sitä täydellistä elämäänsä?

Vierailija
7/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laitella kuvia someen. Mut miksi niistä tehdään uutisia? Minä ainakin oon täysin kyllästynyt Teemuun enkä jaksa lukea siitä uutisia. Ok, skippaan ne mut aina on sen naama jossain esillä..

Vierailija
8/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät, että niitä ei enää kukaan muista, kun somenkin myötä on tapetilla muita rikkaita ja nuoria...

Vierailija
9/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ihan samaa just eilen. Heissä ei ole yhtään mitään kiinnostavaa. Kukaan heistä ei ole mielenkiintoinen tyyppi ja jutut aina ihan piimää, täysin pliisuja. Lakatkaa hyvät tiedotusvälineet kiitos kirjoittamasta heistä ja täyttäkää tila jollain kiinnostavalla.

Vierailija
10/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Onhan uutisia monista muistakin vielä turhemmista.

Minusta niistä on kiva lukea. Ne nyt sentään vaikuttaa jokseenkin täyspäisiltä ja kunnollisilta.

Vierailija
11/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita palautetta Iltapaskoille. Edelleenkin, ne "toimittajat" käyvät ottamassa jutun aiheita julkkisten instasta jne. Koettakaa nyt jo uskoa, että ei näiden tarvitse laittaa juttuvinkkiä lehtiin vaan se lehti käy hakemassa "uutisia" ihan itse. Että ärsyttää kun on olemassa tällaisia AP:n kaltaisia tolloja.

Mutta tämä AP onkin sellainen että tekee näitä aloituksia ihan siksi, että saisi mahdollisimman paljon haukkumista Selänteille ja muille julkkiksille. Joku mielisairaus täytyy AP: llä olla. Itselleen vastailee myös sen takia että ketju nousisi. Hohhoijaa miten väsynyttå touhua.

Vierailija
12/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin pöyristynyt täällä palstalla olevasta tavasta käsitellä Selänteen perhettä.

En pidä jääkiekosta enkä todellakaan ole mikään Teemu Selänne-fani, mutta rajansa kaikella.

Ja se raja menee lapsissa ja perheenjäsenissä. Jokaisella on oikeus olla ylpeä jälkikasvustaan ja laittaa kuvia someen. Sitähän kaikki tekevät!

Se tapa, miten täällä puhutaan esim heidän lapsistaan on vastenmielinen ja näyttää kiusaamiselta.

Lasten kommentointi negatiivisesti on ala-arvoista, sivistymätöntä ja yksinkertaisesti väärin.

Minun mielestäni taas nimenomaan ei ole mikään jakamaton ihmisoikeus saada tuutata kuvia lapsistaan someen. Omistani en ole laittanut mitään, koska haluan että heillä oikeus luoda itse oma somejulkisuutensa.

-tämä siis ohiksena ketjun varsinaisesta aiheesta.

Vierailija
13/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmisten pitäis ne muistaa?

Vierailija
14/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut loppuvat muutaman viikon sisällä, jos ihmiset ei avaa linkkejä. Lehdet elävät klikkauksista.

Vierailija
15/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpan ainoita asioita päteä kun on koko ikänsä ollut miljonäärin kotirouvana. Rankkaa on ollut

Vierailija
16/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa elää unelmaa, ei se tajuu et tavalliselle tulee vaan paska fiilis sen jutuista.

Vierailija
17/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpa elää unelmaa, ei se tajuu et tavalliselle tulee vaan paska fiilis sen jutuista.

Ei mulle tule. En haluis asua jenkeissä enkä varsinkaan kaliforniassa.

Raskasta se niiden elämä on oikeasti.

Vierailija
18/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirpan ainoita asioita päteä kun on koko ikänsä ollut miljonäärin kotirouvana. Rankkaa on ollut

Naisen tason ratkaisee se minkätasoisen miehen hän onnistuu sitouttamaan ja Sirpa on onnistunut sitouttamaan erittäin tasokaan YT-miehen. Kuka tahansa nainen voi jakaa reikäänsä vaikka tuhannelle miehelle, mutta vain aniharva saa sitoutettua Selänteen tasoisen miehen. Sirpa on siis palstatilansa ansainnut toisin kuin palstanainen.

Vierailija
19/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette niiiin kateellisia! :)

Vierailija
20/23 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisi, jos olisi jotakin uutisoitavaa. Mutta tyhjänpäiväiset jutut tyyliin "poikien tyttöystävien kuvat" ovat jo niin typeriä, ettei niistä kannattaisi uutisoida toisella puolella maailmaa.