Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtalotovereita? Puolisolla mielenterveysongelmia ja alkaa olla voimat mulla loppu.

Miumau4
29.12.2020 |

Puoliso siis suoraan sanottuna hullu. Psykoosin takia ollut useasti suljetulla. On taas alkanut näyttää huolestuttavia piirteitä ja näyttää siltä että psykoosi ei kovin kaukana ole.. Hänen sukulaiset eivät usko että hän on hullu, ja hän sepittänyt ties mitä valheita heille. Hän jopa minua heille haukkunut ja ei enää myöhemmin muista siitä, käskin kerran katsoa viestinsä minkä hän vahingossa joskus vilautti. En ole pystynyt olemaan hänen sukulaisiin yhteydessä kun he ovat minua vastaan. En jaksa kovin kauaa enää tätä helvettiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kuormittava läheiselle.

Täältä vertaistukea:

https://finfami.fi/

Vierailija
2/3 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko erota tämän takia, pitkä liitto takana. Lapset teinejä ja alettiin kaikki oireilemaan. Joskus rakkaus ei vaan riitä eikä

kestä kaikkea. Kun huomasin ajattelevani että parempi kun meistä toinen kuolisi ja olin ihan katkeamispisteessä...olisi pitänyt lähteä aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämähän tuossa menee tärviölle! Aina ei vaan pysty auttamaan, joskus pitää ajatelle omaakin hyvinvointiaan. Syökö lääkkeensä ja onko sitoutunut hoitoon?