Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohdun rakennepoikkeavuudet

01.06.2014 |

Hei!

Mulla on ollu keskenmenoja niin kauan ku ollaan lasta yritetty miehen kanssa mutta vaan kahdesta joutunut kaavintaan. 

Viimeisessä, mikä tehtiin toissapäivänä löytyi kohdusta väliseinä. Vielä ei tiedetä 100% varmasti mikä väliseinän tilanne on koska vuosin paljon verta kaavinnan aikana (2L). Asiaa aletaan tutkia parin kuukauden päästä kun kaavinnasta kulunut 8 viikkoa. Näitä kohdun väliseiniä ilmeisesti ei ole kauhean monella. Lääkärin mukaan alle 2 % naisista on saanu oman kehityksensä aikana tämän rakennepoikkeavuuden kohtuun.

Onko mulla kohtalotovereita? Itse en ollu moisesta ees kuullut..

Mua kiinnostaa erityisesti tän kohdun väliseinän tähystys ja lapsien saaminen sen jälkeen. 

Kertokaa OMAkohtaisista kokemuksista ! :)

Olen helpottunut väliseinän löytymisestä koska se selittää keskenmenot ja muut gynegologiset ongelmat :) Lisäksi meille tehdään kaikki lapsettomuustutkimukset. On ihanaa et saadaan vihdoin apua ja hoito oli sairaalassa (TYKS) mitä parasta.

Kommentit (1)

1/1 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin väliseinä kohdussa, joka poistettiin. Ei ole ollut mitään ongelmia lasten saannissa. Tiedän kolme muutakin ihmistä, joilla on ollut väliseinä. Aika vähältä kuullostaa tuo 2% naisista, minkä mainitsit. Kaikki rakennepoikkeavuudethan ei tule ilmi ihmisen elämän aikana. Tuo on joku arvio, minkä lääkäri on heittänyt.

Hyvä, että sulla saatiin tuo diagnoosi selville. Onnea lastenhankintaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla