Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jassoo taisi totuus paljastui taas yhdestä "hyvästä" miehestä

Vierailija
29.12.2020 |

Vuosi ollaan oltu yhdessä ja vietetiin yhdessä jouluakin. Nyt sitten pari päivää sitten mies lähti tapaamaan kavereita, ja on siellä tiellä vieläkin. Ei ole tullut juuri viestejä, ei ole lukenut mun viestejä ja myöhään on mennyt. En jaksa edes miettiä, millä teillä on. Aina tätä samaa. En ole ahdistellut tai kysellyt perään, enkä aio niin tehdä. Harmittaa. Ei haittaa, että on kavereiden kanssa, mutta en tiedä mistä muutos käytöksessä johtuu. Aiemmin on viestitellyt ja kertonut missä on. Uusi nainen kuviossa ehkä. Ja ollaan jo yli 40v ja mies on ollut sitoutumishaluinen itse.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta?

Vierailija
2/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppu. Viina ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis paljastuiko totuus eli ei...? Sen sijaan että kävisit aikuisten keskustelun puolisosi kanssa, möyhkäät asiasta sosiaalisessa mediassa. Ei se niin ratkea.....

Vierailija
4/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin ollut vuoden miehen kanssa niin tunsin kyllä jo oikein hyvin kaikki hänen kaverinsa ja missä he tapaavat ja mitä siellä tekevät. Eiköhän tässä nyt vain käynyt niin että vain luulit tuntevasi miehen hyvin ja oletit hänen olevan "hyvä mies" mutta oikeasti et tiennyt hänen elämästään tai kavereistaan kovinkaan paljon?

Vierailija
5/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hänestä paljon ja olen tavannut kavereita ja sukulaisia. Miehen toiveesta laitettiin vielä sukulaisille meidän yhteiskuva joulun toivotuksena. En tajua, miten voi yhtäkkiä käytös muuttua noin, ei ole ollut ongelmia aiemmin. Ilmeisesti hän löysi parempaa seuraa. En aio kysellä perään, tietää kyllä missä olen ja laittoi yöllä jonkun viestin, jossa oli outo sävy. Jotain selitystä miksei ole ollut yhteydessä aiemmin. Kyllä on muutamassa päivässä tullut muutos olemiseen. Jännityksellä odotan mikä on selitys. Mies ei erityisemmin edes juo. Aikamoista jos heittää hyvän jutun hukkaan jonkun ryyppyillan takia. Jos on löytänyt toisen sille en tietenkään mitään voi. Epäilen naisseuraa, koska muuten aina kirjoittelee ja kertoo mitä on tekemässä ja missä. 

Vierailija
6/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän hänestä paljon ja olen tavannut kavereita ja sukulaisia. Miehen toiveesta laitettiin vielä sukulaisille meidän yhteiskuva joulun toivotuksena. En tajua, miten voi yhtäkkiä käytös muuttua noin, ei ole ollut ongelmia aiemmin. Ilmeisesti hän löysi parempaa seuraa. En aio kysellä perään, tietää kyllä missä olen ja laittoi yöllä jonkun viestin, jossa oli outo sävy. Jotain selitystä miksei ole ollut yhteydessä aiemmin. Kyllä on muutamassa päivässä tullut muutos olemiseen. Jännityksellä odotan mikä on selitys. Mies ei erityisemmin edes juo. Aikamoista jos heittää hyvän jutun hukkaan jonkun ryyppyillan takia. Jos on löytänyt toisen sille en tietenkään mitään voi. Epäilen naisseuraa, koska muuten aina kirjoittelee ja kertoo mitä on tekemässä ja missä. 

No ilmeisesti miehelläsi on kuitenkin kaveripiiri josta et tunne kenenkään muiden tyttöystäviä, vaimoja tms. ihmisiä? Minulle oli ainakin jo aika nopeati selvää että mieheni kaveripiiri ei häivy vain millekään "ryyppyreissuille" kun olin jutellut paljon heidän puolisoidensakin kanssa ja tiesin millaista elämää siellä vietettiin. 

Vierailija
7/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty mahdollista, että olen ollut vuoden verran väärässä ja hän on vain esittänyt kunnollista. Mitä mun pitäisi tehdä? Ei ainakaan huvita alkaa perään kysellä. Uskon että itsekin tietää, että pieleen meni. Mun naisen vaisto hälyttää ensimmäistä kertaa tämän miehen kohdalla. Tiedän, että eräs nainen on hänestä kiinnostunut, ehkä on tarttunut tilaisuuteen? Tiedän, koska tapasin tämän naisen ja käytös teki asian selväksi, mies sanoi että ei kiinnosta. 

ap

Vierailija
8/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta?

Hanki jostakin itsellesi aivot!

Vierailija
9/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietty mahdollista, että olen ollut vuoden verran väärässä ja hän on vain esittänyt kunnollista. Mitä mun pitäisi tehdä? Ei ainakaan huvita alkaa perään kysellä. Uskon että itsekin tietää, että pieleen meni. Mun naisen vaisto hälyttää ensimmäistä kertaa tämän miehen kohdalla. Tiedän, että eräs nainen on hänestä kiinnostunut, ehkä on tarttunut tilaisuuteen? Tiedän, koska tapasin tämän naisen ja käytös teki asian selväksi, mies sanoi että ei kiinnosta. 

ap

No jos tuo mies nyt osoittautui joksikin muuksi kuin luulit niin kannattaa vaan suunnata kohti uusia seikkailuja ja jättää mies suosiolla muille vaikka vähän kirpaiseekin. Mutta vastaisen varalle kannattaa jo alussa katsella vähän tarkemmin sitä millainen se miehen kaveripiiri on on ja miten siellä eletään ja ollaan. Hyvin tiivis mieskaveriporukka pyrkii yleensä peittelemään muiden pieneiä mokailuja ja seikkailuja. Eli jos mihelle on tärkeää mennä usein "tuulettumaan" miesporukassa nimenomaan ilman naisia niin ongelmia voi olla odotettavissa.

Mutta jos taas kaveriporukat ovat paljon yhdessä pariskunnittain niin kaikilla on yleensä parempi kuva siitä mitä tapahtuu ja miten eletään.

Vierailija
10/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäminäminä...

Vaikutat tosi epävarmalta ripustautujalta. Katse peiliin.

Rakkaus ja seurustelusuhde ei ole sitä, että on 24h tilivelvollinen toiselle.

Mies ei sentään ghostannut sua, vaan on vain halunnut viettää pari päivää kavereiden kanssa. Anna toisen olla!

Vierailija
11/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa perään kysellä, mutta nillitän täällä kun mies ei vastaa viesteihin.... Anna miehen nyt vähän hengähtää, tulee entistä ehompana takaisin.

Vierailija
12/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ahdistellut tai kysellyt perään..

Silti kyttäät lukukuittauksia ja nillität vauviksella..

Siinä meillä ihannepuoliso...

Vierailija
13/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen yleensä vaistoaa, jos jotain erikoista/huonoa/poikkeuksellista on tapahtunut, vaikka asia olisikin ehkä selitettävissä loogisesti tai "parhain päin". Moni ei vain halua kuunnella vaistojaan. Ap sanoi, että ensimmäistä kertaa hälyttää vaisto, joten minäkin uskon, että jotain mätää tässä nyt on. Ja totta kai on parempi purkaa tuntoja palstalla kuin ahdistella miestä viesteillä tai itkeä perään.

En osaa sen kummemmin neuvoa kuin että pidä pää kylmänä mutta älä tosiaan sivuuta vaistoja äläkä ole sinisilmäinen.

Vierailija
14/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meinaa perään kysellä, mutta nillitän täällä kun mies ei vastaa viesteihin.... Anna miehen nyt vähän hengähtää, tulee entistä ehompana takaisin.

Jos parisuhdetunnelämäsi olisi tasapainossa, olisit miehen poissaolon ajan keskittynyt omaan elämääsi ja ehkä vaikka päättänyt nauttia yksinolosta hemmotellen itseäsi tai tekemällä asioita joista tykkäät. Nyt sen sijaan vietät 24h miettien miestä kynsiäsi pureskellen. Hengähdäppä nyt itsekin miehen ajattelemisen suhteen.

Vierailija
15/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä sait tavata sukulaisia ja "kavereita". Elikä sinä olet siis tavannut perhettä joka harvemmin tuntee ihmistä oikeasti ja kavereita joita voi sosiaalisissa tilanteissa esitellä kavereinaan.  Sitten on se sisäpiiri ja ne oikeat ystävät, mitä et ole ikinä tavannut ,etkä ole edes nimiä kuullut. Ne jotka oikeasti tuntee miehen riittävästi. Ne tietää missä mies on.

Vierailija
16/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies teki tuon saman kun oltiin oltu puoli vuotta yhdessä. Muka akku loppunut ja aamullakaan en saanut tavoitettua. Oli ollut kostea ilta baarissa ja jatkunut jonkun "kaverin" kämpällä. Siinä ummistin ekan kerran silmäni, mutta kun alkoi tulla riitoja, kaveri veti taas kännit ja ties missä baari reissulla oli. Aamulla kun soitin niin joku muija karjui luurin sivusta, mies iski nopeesti luurin kiinni. Siihen loppu se p*ska.

Vierailija
17/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhdetunnelämäsi olisi tasapainossa, olisit miehen poissaolon ajan keskittynyt omaan elämääsi ja ehkä vaikka päättänyt nauttia yksinolosta hemmotellen itseäsi tai tekemällä asioita joista tykkäät. Nyt sen sijaan vietät 24h miettien miestä kynsiäsi pureskellen. Hengähdäppä nyt itsekin miehen ajattelemisen suhteen.

Apn:n tosiaan kannattaa lähteä jonnekin muutamaksi päiväksi ja laittaa puhelin kiinni. Mitä se miehelle kuuluu missä hän on, mitä tekee ja kenen kanssa. Viestittely on muutenkin ihan turhaa.

Vierailija
18/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Vierailija
19/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet suhteessa jännän miehen kanssa.

Vierailija
20/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Ottaa alkoholia kavereiden kanssa? Ei menis jatkoon mulla tollanen.Kuulostaa hieman keskenkasvuiselta moinen touhu. Aikuinen ei ryyppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan