Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on sellainen tunne, että olen aina oikeassa

Vierailija
29.12.2020 |

Eikä se ole edes tunne, vaan monesti tiedän, mihin asiat johtavat ja mitä vuosien päästö tulee tapahtumaan. Mäen myös selkeästi ihmisten käytöksen taakse.

Tämä aiheuttaa ahdistusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut usein tilanne, että olen ollut oikeassa, mutta kaikki on pitäneet ajatuksiani aivan järjettöminä ja minulta on puuttunut itseluottamusta taistella tuulimyllyjä vastaan. Pettymys on karvas silloin kun on itse alunperin ollut oikeassa, mutta vaihtanut kuitenkin toisten takia mieltään lopulta ja joutunut kärsimään. Sitten se itse esittämäni asia on normikäytäntö parin vuoden tai kymmenen vuoden päästä ja kukaan ei edes "muista" että minä siitä puhuin jo aiemmin ja minulle naurettiin.

Mutta montakohan kertaa olet ollut väärässä ja muistat tietystin vaan ne kerrat kun olit oikeassa, ja voitko selventää missä asioissa olit oikeassa, vai heitätkö hatusta?

Vierailija
22/22 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Et vain huomioi niitä lukuisia tilanteita joissa olet väärässä. Aika tyypillistä ihmisaivojen toimintaa. Liikaa jos alkaa niille antaa painoarvoa, voi mennä jo psykoottisuuden puolelle.

Tämä. Yksi hyvä keino on alkaa sanomaan ääneen ja kirjoittamaan ylös kaikki ennustuksensa. Sitten voi tarkistaa, kuinka moni meni oikein tai sinne päin. Saattaa huomata, ettei se oma ennnustustaito nyt olekaan niin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi