Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää nuoret absolutistit tai alkoholin kohtuukäyttäjät.

Vierailija
01.06.2014 |

Nuoruus (erityisesti ikävuodet 18-25) menee ihan hukkaan, jos ei ryyppää.

Sitten sitä tissutellaan kolmekymppisenä perheenäitinä. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut absolutisti muutamia vuosia ja nuorempi lapseni on 10v mun ollessa 30, joten ehkä tissuttelu on silloin ok.

Vierailija
2/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä. Provo.

Vierailija
4/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano muuta..minäkin hölmö päässyt yli neljänkympin ja unohdin aloittaa ryyppäämisen.Vieläköhän ehtis saada putken päälle??

Vierailija
5/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juomattomuus ole juuri se tavoite mihin pyritään, kun nuoria kielletään juomasta alkoholia ja pidetään päihdevalistusta.

Vierailija
6/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minultakin on jäänyt sammumiset, kännitappelut ja putkareissut kokonaan kokematta, kun olen keskittynyt alkoholin mausta nauttimiseen ja kiinnostaviin keskusteluihin ystävieni kanssa. Pitää varmaan pistää kännivaihde päälle, niin saan kokea kaikki nuo elintärkeät elämykset.

Vierailija
7/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son myähästä ny. Mä rupesin absolutistiksi sen jälkeen, kun tuli ripillä maistettua sitä ehtoollisviiniä, ja sama tahti jatkuu yhä näin yli viisikymppisenä. Mutta ehkä sitten elän pitkitettyä nuoruutta.

Vierailija
8/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tekee juomisen sijasta. jos on hauskaa niin se on parempi kuin ryyppääminen. Jos ei kannattaa liittyä porukoihin joissa juodaan ja käyttää kohtuullisesti. (elimistön takia)

Vierailija
9/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee hukkaan silloin, kun sen käyttää sellaisiin asioihin, joista ei pidä ja jotka eivät tuo itselle tyydytystä ja mielihyvää. Erityisesti elämä menee hukkaan silloin, kun tekee kaiken niin kuin muiden mielestä pitäisi.

Vierailija
10/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laskenut, että tupakoimattomuus ja alkoholin lähes olematon käyttö (joskus saatan juoda yhden siiderin, etenkin jos joku muu tarjoaa) tarkoittaa vuositasolla tuhansien eurojen säästöä.

Nämä rahat käytän sitten esimerkiksi merkkilaukkuihin, mitkä ironista kyllä tuomitaan näiden alkoholinkäyttäjien toimesta.

Nuoruuttaan voi elää, juhlia, matkustella jne ilman alkoholiakin. Ne keski-iän kriisit tulee nimenomaan siitä elämättömyydestä, ei juomattomuudesta.

T. 24-vee

Vierailija
11/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juomista on hillinnyt sukurasite alkoholismiin. Olen liian monella ihmisellä nähnyt, mihin se johtaa.

Vierailija
12/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sitä juo kohtuudella kuin sillä tavoin, että joisi joka viikonloppu. Eikä minun mielestäni nuoruus mene hukkaan, miksi aina pitäisi ryypätä? Hauskaa voi olla ilman alkoholiakin ;)

Vierailija
13/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin oikeassa! Ajatelkaa nyt, jään paisti maksasiirrosta ja aivojeni mielihyväkeskuksen tuhoamisesta jo nuorella iällä. Ihan kauheaa :( Oon niin outsideri nyt, pitäisiköhän hankkia hakuri heti täksi illaksi, että pääsen heti tuhoamaan maksaani. Maksasiirtoa ei vain tehdä alkoholisteille, mut enivei. Yolo.

t. teini

Vierailija
14/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:46"]Oot niin oikeassa! Ajatelkaa nyt, jään paisti maksasiirrosta ja aivojeni mielihyväkeskuksen tuhoamisesta jo nuorella iällä. Ihan kauheaa :( Oon niin outsideri nyt, pitäisiköhän hankkia hakuri heti täksi illaksi, että pääsen heti tuhoamaan maksaani. Maksasiirtoa ei vain tehdä alkoholisteille, mut enivei. Yolo.

t. teini

[/quote]

Paisti :D Kirjotan tabletilla... *paitsi

Vierailija
15/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa miltä tuntuu olla nuori juuri tuossa ikähaitarissa eikä pysty terveyden takia juomaan pisaraakaan. Minulle tulee mahahaava jos juon alkoholia. Voi sitä riemua, kun saa selvänä katsella muiden iloa :(

Vierailija
16/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä jää aikan kaikki kokematta jos ei juo niin että sammuu kesken seksiaktin eikä muista että kuka pani ja missä vaiheessa eikä mitä itse teki.

Ilman sitä kokemusta elämä on vajaata ja aivan turha muka selitellä muka tietävinään siitä jotain.

Vierailija
17/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto, mun nuoret ei ryyppää. Pitää ostaa heti kossupullo niille ja yrittää vaikka salaa ujuttaa sitä johonkin juomaan, ettei mee elämä pilalle

Vierailija
18/18 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siitäkään ei oo ku vaan tosi monta tutkimusta, että vähäinenkin alkoholi on todella haitallista kehittyvillle aivoille. Ja ku sopivasti ehdollistaa aivonsa niin, että vain alkoholin avulla saa mielihyvän, ni ei aikuisenakaan (mahdollisesti pikkulasten vanhempana) löydä muuta keinoa rentoutumiseen ja mielihyvän hakemiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä