Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyttää mua siitä,että vauva:(

Vierailija
01.06.2014 |

Syntyy liian aukaisin.. Oon sairaalassa ja paikat auki jne ja sanoivat että syntyy ja syntyäkki mutta viikkoja vasta 34+4. Mies suuttu ja koko suvulle haukkunu mut että tahalleen tein jotaki et syntys vauva jo:( vttu mikä pösilö!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on oikein neropatti miehenä. Mitä hän väittää sinun tehneen synnytyksen alkamisen avittamiseksi?

Vierailija
2/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ei itse voinut olla ilman seksiä, ja yhdyntähän taas sai akaan supisetlua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma oon aivan hirviä kun stressaab n ja karjun ha siivoan vaikkei Pitäs???

Vierailija
4/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kirjoitinkin ihan raivossa :D ^ ap..

Vierailija
5/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollu yhdynnässä miehen kans viikon 32jälkeen kun kielto tuli...

Vierailija
6/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaussyytteen voi tehdä omasta puolisostaankin, jos kerran levittää väärää informaatiota. Soita sinä puolestasi niille sukulaisille ja väitä, että mies on huutanut koko raskauden ajan, pakottanut sinua tekemään kaikki kotityöt, vaikka lääkärit ovat määränneet sinulle lepoa, mies on haukkunut ja valittanut ja nyt tästä stressistä ja syysisestä rasituksesta johtuen jouduit sairaalaan. Puhu siitä, että tarvitset tukea miehen jättämiseen, koska tämä on uhannut hakata yms.

Sitten sen jälkeen voit kysyä mieheltä yksityisesti, että kannattaako valehdella?

Vierailija
7/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:43"]

Kuulemma oon aivan hirviä kun stressaab n ja karjun ha siivoan vaikkei Pitäs???

[/quote]

Miksi olet siivonnut, jos kerran se on kielletty?

Vierailija
8/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:44"]

:D kirjoitinkin ihan raivossa :D ^ ap..

[/quote]

No ehkä sun nyt tosiaan kannattaisi rauhoittua, ihan oman ja vauvan hyvinvoinnin takia. Noilla viikoilla vauvalla on vielä riskejä ja voi seurata pitkäkin sairaalajakso vauvan kanssa. Ja sehän ei ole helppoa, varsinkin jos on muita lapsia kotona.

Eli relax nyt vaan, jätä miehen puheet omaan arvoonsa. Ei kukaan fiksu sukulainen tuollaisia edes ota tosissaan, ja niillä tyhmemmillä ei kai niin väliäkään...

Vierailija
9/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano että tapoin vauvan nälkään, kun tuli keskenmeno. Olin kärsinyt raskauspahoinvoinnista...

Vierailija
10/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli juuri ketju jossa mies syytti yliaikaisuudesta. Mitä seuraavaksi?

Vierailija
11/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syntyi juuri 34+4, ei ollut mitään ongelmia. Toki oli pieni kooltaan ja nukkui paljon eli piti herätellä syömään säännöllisesti.

Vierailija
12/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltäsi ja hänen suvultaan, mikä mahtoi olla se teko, jolla onnistuit.

Sen vihjeen ottavat varmaan kiitollisina vastaan kaikki 40+++ viikolla lapsen syntymää tuskaisesti odottavat.

Vierailija
13/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairaalassa .... mutta silti karjut ja siivoat?

Mikä tässä tarinassa ei nyt täsmää? Luultavasti sairaalan henkilökunta odottaa lapsesi syntymää aika kärsimättöminä.

Vierailija
14/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sairaalaan menoa siis tarkoitin...imuroin n. Kerran viikossa kun kukaan muu ei sitä tehnyt. Eikä ole vaikutusta syntymiseen kun lääkäriltä.

Vierailija
15/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle joskus tehty loop-hoito? Miehen vikahan se sitten on, jos on tartuttanut suhun papilloomaviruksen.