Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoko kenenkään mies aamusta asti?

Vierailija
01.06.2014 |

Olen aika joustava a:n käytön kanssa, mutta tänään loppui jousi. Nyt jo ehkä 4 päivää mies on alkanut aamusta asti tissutella, tänäänkin jo yhdeksältä. Lavoja on mennyt xx määrä.

Ei ole lapsia, ja hän on lomalla. Työiltoina/aamuina ei juo. Tuntuu että monet valittavat saunakaljoistakin, mutta mietin että täytyy olla muitakin joiden miehet käyttävät enemmänkin. Miten olette reagoineet/mikä suhtautuminen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo se kun on Formulat jossain Aasiassa. Sitten tulee nukkumaan sen jälkeen. Ei haittaa minua. Eikä haittais muutenkaan, kunhan töissä käy ja tuo rahaa kotiin siinä missä minäkin.

Vierailija
2/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli tuota samaa. Jälkikäteen ajatellen en ymmärrä miksi edes muutettiin yhteen, sillä hänelle juominen oli ihan harrastus.

Vierailija
4/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
5/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX kyllä joi ja siinä yksi niistä syistä miksi on EX.

Vierailija
6/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! :D

Vierailija
7/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo eikä se haittaa vaikka itse olen raitis.

Vierailija
8/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität sitä pohtia onko tuollainen millään tavalla normaalia, niin ei ole.

Vierailija
9/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 06:13"]Jos yrität sitä pohtia onko tuollainen millään tavalla normaalia, niin ei ole.

[/quote]

Komppi tälle. Aamusta dokaaminenhan on yksi alkoholismin tunnusmerkkejä. Ja vaikkei se olisi jatkuvaakaan niin tuurijuoppouskin on yksi alkoholismin muoto.

Vierailija
10/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on normaalia, aamuisin esim. kahvia tai tuoremehua. Vettäkin menee pitkin päivää. Lomalla on myös täysin normaalia juoda lasi viiniä hyvän ruoan kanssa tai olut grillatessa. Lavallinen alkoholia aamutuimaan ei ole normaalia, tiedät sen itsekin.

Vierailija
11/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta kauhean normaalilta. Jos nyt lähdetään ihan terveydellisistä seikoista asiaa tarkastelemaan. Päänsisäisistä puhumattakaan.

Vierailija
12/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on alkoholisti.

Vierailija
13/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kesäisin tissuttaa tota saamarin kaljaansa. Ihan kuin janoonsa joisi. En ymmärrä, se on vielä niin pahaakin. Ei se näennäisesti humalassa ole, mut pahantuuliseksi tulee sunnuntaina.

Vierailija
14/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne alkoholistit juo. Voin kertoa että pahemmaksi vaan menee,toisilla nopeammin ja toiset rappioituu hitaasti mutta varmasti. Mitähän sun pitäisi tehdä? Onko ajatuksia?

Vierailija
15/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti mikä alkoholisti. Taidat tietää tämän itsekin. 

Vierailija
16/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se yhden neljän päivän pikkutissuttelut vetää vuodessa, niin ok. Mutta jos päivittäin vetää kännit/on koko ajan hiprakassa usein ja useita "putkia" vuodessa, niin oliin kauhuissani. Vähän voisi laskea määriä. 

Mun mies ei kyllä aamusta juo, mutta esim. mökkihommissa saattaa yhden aikaan ottaa oluen janoonsa. Pidän tätä ihan normaalina. 

Ja sinkkuna 20 + ikäisenä tuli kyllä ulkomailla festareilla juotua olutta ihan "aamupalaksi" useampana aamuna peräkkäin, en silti pidä itseäni alkoholistina. 

Vierailija
17/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katsoisi tuollaista miestä hetkeäkään!

Mitä iloa tuollaisesta on?? Örisee, haisee pahalle, sänkyhommista ei tule mitään, ei ole mitään yhteistä ajanviettoa tai tekemistä (paitsi se juominen??)! En oikein osaa ajatella että olisi fiksu, rakastava, arvostava ja romanttinen kumppani.

Meillä viiniä (harvoin lasillinen olutta) juodaan vain ruuan kanssa, joskus (ehkä kerran viikossa) mies ottaa lasin viskiä ja tekee mulla jonkun juoman. Siis yksi lasillinen.... Näin kesällä voi mennä rose viinipullo viikossa kahteenpekkaan mikä mun mielestä on aika paljon jo. Meillä on niin paljon  muuta elämässä ettei alkolle ole sijaa...

Vierailija
18/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:50"]Olen aika joustava a:n käytön kanssa, mutta tänään loppui jousi. Nyt jo ehkä 4 päivää mies on alkanut aamusta asti tissutella, tänäänkin jo yhdeksältä. Lavoja on mennyt xx määrä.

Ei ole lapsia, ja hän on lomalla. Työiltoina/aamuina ei juo. Tuntuu että monet valittavat saunakaljoistakin, mutta mietin että täytyy olla muitakin joiden miehet käyttävät enemmänkin. Miten olette reagoineet/mikä suhtautuminen?

[/quote]

Minä olen kai hiukan samanlainen kuin miehesi. Juon erittäin harvoin, mutta kun juon, dokaan 2-3 päivää putkeen. Neljä päivää kuulostaa jo aika rankalta.

En osaa juoda kohtuudella, koska olen jonkin sortin alkoholisti, joten voin vain joko olla juomatta kokonaan tai sitten ottaa pienimuotoisia ryyppyputkia.

Vierailija
19/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan karmaisevalta. Itse en katselis edes yhtä päivää. Ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
20/20 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex myös korkkasi joka viikonloppu ensimmäisen heti aamusta ja tissutteli koko päivän. Alkoholi määräsi tahdin, vaikka kovasti väitti ettei voi olla alkoholisti, kun ei juo viinaa, ainoastaan kaljaa! Jepjep.