Minkä ikäinen luulisit henkilön olevan
ei ole mikään kompakysymys eli vastatkaa vain mitä mieleen tulee ja omani ei ole mut kun nettiin julkisesti jakelee kuvamateriaalia niin kestäkööt seuraukset.
Kommentit (59)
En osaa laittaa kuvia suoraan. Voisiko joku laittaa sen oikein? http://aijaa.com/Fh7WtQ
T. kysyjä
Aika paha. Nuo yläviistokuvat saa kenet tahansa näyttämään nuorelta pallopäältä.
Sanoisin kuitenkin, että 19v
kuvakulma nuorentaa 17w näköiseksi, mutta varmaan jotain 19-20 oikeasti. Mistä poimit kuvan?
Eihän toi kuva ole edes yläviistosta. En mä näe sitä niin. Vai onko se?
-sokeako
Tolla on 4v lapsi ja pienempikin...
En tiedä ikää mut voisin arpoa 20-23v.
Jos olisi yläviistosta, joutuisi katsomaan ylös, nyt kuvan henkilö katsoo hieman alaspäin, melkein suoraan mut enemmän alas.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:48"]
15
[/quote]
Esikoinen 11-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:51"]
39
[/quote]
ei ku 80weee
Miten noloa ja teiniä laittaa itsestään nettiin kuva, väittää ettei ole oma ja kysellä tuntemattomilta ikäehdotuksia.
Voi luoja!!!! Näiden idioottien käsissä meidänkin maa sitten on myöhemmin. Tulevaisuus nuorissa yeah right!!!
Ilkeää väittää noin jos toi henkilö edes on tän takana, olisi ehkä reilumpaa sanoa toi kyseiselle henkilölle niin mahdollisuus edes puolustautua syytöksiä vastaan. Ei musta olis kivaa jos ympäri nettiä keksittääis juttuja enkä pääsis edes näkemään niitä. Sanonpa vaan ku musta tehty vastaavia juttuja ja kiva sitten nolostua asiasta mitä ei itse tee. Olen siis bloggaaja ja aina jos näkee tilastoissa jostain keskustelupaikasta historiaa, väitetään jokaisessa minun olevan kaiken takana. Aina olen mainostanut blogia kuitenkin ihan suoraan, en keksinyt itsestäni juttuja.
No kuinka vanha se on? Vaikuttaa minusta alle 20 vuotiaalta.
vaikea sanoa ilman kuvaa..