Tosi nolo toi Alec Baldwinin vaimon Hilarian tapaus!
Nainen vuosikymmenen esittänyt olevansa Espanjalainen ja nyt paljastu että hän on täysin jenkki tytöntyllerö Bostonista joka on vaan käynyt lomilla espanjassa. Feikanut aksentin ja Mallorcalla syntymisen ja kaikki. Onkohan oikeasti mt-ongelmaa koska eihän toi lapsentekokaan ole normaalia vaari ikäsen miehen kanssa. Ei ole tasapainossa tämä nainen.
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joutuvat vielä toteuttamaan sen oman realityohjelman jos tämän kohun takia työt vähenevät. Varmaan suht kallista kasvattaa viittä (?) lasta Manhattanilla.
Alec Baldwin on perseillyt aikasemmin paljon isommin eikä ole vaikuttanut hänen uraansa mitenkään joten tämä ei ole edes yks kärpäsen paska hänen uralleen. Alec on ainoa näyttelijä joka saattoi metoon keskellä syyllistää uhreja, puolustaa Woody Allenia tyttärensä naimisesta ja Tom Cruisea scientologiasta. Tämä ei ole kun buustia hänen uralleen.
Mitä ihmettä, miten minulla mennyt tuollaiset ohi. Kuka hullu tuommoista tekee. Ehkäpä tässä on oiva pari jos molemmat ovat yhtä outoja.
Ovat ovat ja siksi tästä nousikin tällänen kohu kun kerrankin saavat nenilleen. Alecin vanhat sovinisti sika kaverit eivät johda alaa ihan siinä kun vielä kasarilla mutta eiköhän Lorne Michaels taas valkopese vanhan kamunsa Alecin tästäkin.
Tässä on videopätkä Alecista Letterman show’ssa. Sanoo että vaimonsa on Espanjasta ja matkii Hilarian espanjalaista aksenttia.
https://www.huffpost.com/entry/alec-baldwin-david-letterman-interviewhi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joutuvat vielä toteuttamaan sen oman realityohjelman jos tämän kohun takia työt vähenevät. Varmaan suht kallista kasvattaa viittä (?) lasta Manhattanilla.
Alec Baldwin on perseillyt aikasemmin paljon isommin eikä ole vaikuttanut hänen uraansa mitenkään joten tämä ei ole edes yks kärpäsen paska hänen uralleen. Alec on ainoa näyttelijä joka saattoi metoon keskellä syyllistää uhreja, puolustaa Woody Allenia tyttärensä naimisesta ja Tom Cruisea scientologiasta. Tämä ei ole kun buustia hänen uralleen.
Mitä ihmettä, miten minulla mennyt tuollaiset ohi. Kuka hullu tuommoista tekee. Ehkäpä tässä on oiva pari jos molemmat ovat yhtä outoja.
Ovat ovat ja siksi tästä nousikin tällänen kohu kun kerrankin saavat nenilleen. Alecin vanhat sovinisti sika kaverit eivät johda alaa ihan siinä kun vielä kasarilla mutta eiköhän Lorne Michaels taas valkopese vanhan kamunsa Alecin tästäkin.
Tuo on totta, että alec on pedofiilifani, puolustellut allenia, joka r aiskasi tyttärensä (sen toisen, ei sitä, jonka kanssa meni naimisiin...).
Woody allen oli sen häissäkin, tietysti.
Kaikki pitää silti sitä jotenkin normaalina, tuohon sen lapsitehtaaseen tulee myös outo sävy, jos ottaa huomioon sen pedofanituksen.
Vierailija kirjoitti:
No nyt sitten mietin, että onko tuolla Hilaarialla tuossa "toisessa avautumisvideossaan" Marimekkoa päällä?
Näyttää ihan Uniqlon Marimekko-malliston paidalta. Bad publicity ;)!
Any publicity good publicity
Alecinhan on odotettu vuosia jäävän kiinni metoo jutussa. Onkohan maksanut uhrinsa hiljasiksi ja tämä on kosto että äijä saa edes jonkun iskun julkisuuskuvaansa. Muuten en ymmärrä tämän kohun ajankohtaa koska tämä on ollut jenkkipalstoilla tiedossa iät ja ajat.
Ja ihmiset väittää Britney Spearsia sekopääksi!
Alec, jos luet tämän, pue keltainen paita seuraavaan postaukseen..
Vierailija kirjoitti:
Tässä on videopätkä Alecista Letterman show’ssa. Sanoo että vaimonsa on Espanjasta ja matkii Hilarian espanjalaista aksenttia.
https://www.huffpost.com/entry/alec-baldwin-david-letterman-interviewhi…
Matkinut Hilariaa myös Jimmy Fallonissa jonka lapset käy samaa koulua Baldwinitosten kanssa.
Luin äsken pitkän englanninkielisen artikkelin Insider-sivustolta. Siinä oli esitetty ikään kuin aikajana kaikista hämmentävistä Hilarian sanomisista ja tekemisistä. Jutussa toistuu mm. se seikka, että Hilarialla oli useita tilaisuuksia, joissa olisi voinut korjata väärinymmärryksiä, mutta ei tehnyt sitä. Hilaria oli esim. esitetty jossakin latinolehdessä yhdeksi parhaiten pukeutuvista latinoista. Hilaria oli vaan somessa kiitellyt tästä huomionosoituksesta. Minusta tuo on sama asia kuin yrittäisi esiintyä latinona.
10-15 vuoden päästä nämä pennut ovat paparazzien valokeilassa teinenä. Yhdessä Kardashianin mukuloitten kanssa. Vieläköhän Alec ja Kris on siitä ilakoimassa. Muistan kun Kris kyseli ohjelmassaan onko ok olla korviaan myöten ihastunut Alec Baldwiniin vaikka on naimisissa Bruce Jenneriin?
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa oli toinenkin tapaus jossa ihan tavallinen (valkoinen) nainen väitti olevansa musta ja jäi tästä myöhemmin kiinni ja joutui petoksesta oikeuteen.
https://www.nytimes.com/2018/05/25/us/rachel-dolezal-welfare-fraud.html
Muotoilit viestisi niin, että siitä voisi ymmärtää Dolezalin joutuneen oikeuteen sen takia, että väitti olevansa musta. Näinhän ei tietenkään ole, vaan oikeuteen hän joutui vääristeltyään ja pimitettyään tulojaan eli huijattuaan itselleen sosiaaliturvatukea, johon ei olisi ollut oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on värjännyt tukkansa ja ihonsa, huulissa on botoksia. Meikki ja varsinkin kampaukset on todella "espanjalaishenkisiä".
Instagramin stillikuvissa menee täydestä.
Mutta kun katsoin haastatteluja ja näin tyypin profiilista ja näin miten puhui, se ei enää vastannut yhtään niitä "madonnamaisia" espanjalaishenkisiä instakuvia.
Ei muuten taatusti ole huulissa botoxia 😂
Nykyään muuten muotoillaan huuliakin botoxilla (ns. "botox lip flip"). Mutta joo, eiköhän nuo Hilarian huulet ole ihan perinteisesti fillereillä muotoillut eikä botoxilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa oli toinenkin tapaus jossa ihan tavallinen (valkoinen) nainen väitti olevansa musta ja jäi tästä myöhemmin kiinni ja joutui petoksesta oikeuteen.
Muotoilit viestisi niin, että siitä voisi ymmärtää Dolezalin joutuneen oikeuteen sen takia, että väitti olevansa musta. Näinhän ei tietenkään ole, vaan oikeuteen hän joutui vääristeltyään ja pimitettyään tulojaan eli huijattuaan itselleen sosiaaliturvatukea, johon ei olisi ollut oikeutettu.
Huomasin virheeni kun luin jutun uudelleen. Olet oikeassa.
Hän kuitenkin joutui lopettamaan nämä työpaikkansa valehtelun paljastuttua: ..cost her her job as an instructor in the Africana Studies program at Eastern Washington University and her position with the N.A.A.C.P
Olisi ollutkin aika outoa, jos valkoinen nainen olisi jatkanut noissa tehtävissä asian paljastuttua.
Pointti on kuitenkin se, että aika kummallisia asioita aikuiset ihmiset valehtelevat. Tai antavat olettaa. Tai ehkä he kokevat olevansa jotain muuta kuin ovat, vähän kuin lapset jotka ajattelevat olevansa prinsessoja.
Tunnen yhden supisuomalaisen mamman joka nai ruostinkieliseen sukuun...mies puhuu ihan sujuvaa suomea ilman korostusta, mutta vaimo on yllättäen ruvennut kuulostamaan ruotsinkieliseltä! Saattaa tehdä satunnainenobjekti virhe tai suipistaa u-kirjainta ruåtsalaisittain....ihan pieniä vihjeitä siitä että ruotsinkielisiä ollaan. On siis kuitenkin suomenkielinen suomenkielisestä perheestä eikä edes osaa ruotsia koulussa opeteltua enemmän. Varmaan tiedostamatonta, mutta vähän säälittävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään sanonut hiekkalaatikolla olevansa lääkäri...
Eihän tää nyt vaan ollut se Sirpa, joka esitti olevansa ranskalainen lääkäri? Ja odottavansa nelosia. En tiedä, onko harmitonta esittää olevansa jotain muuta kuin on? Eihän se kai keneltäkään ole pois? Mutta ei nyt ihan terveeltä touhulta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin virheeni kun luin jutun uudelleen. Olet oikeassa.
Hän kuitenkin joutui lopettamaan nämä työpaikkansa valehtelun paljastuttua: ..cost her her job as an instructor in the Africana Studies program at Eastern Washington University and her position with the N.A.A.C.P
Olisi ollutkin aika outoa, jos valkoinen nainen olisi jatkanut noissa tehtävissä asian paljastuttua.
Pointti on kuitenkin se, että aika kummallisia asioita aikuiset ihmiset valehtelevat. Tai antavat olettaa. Tai ehkä he kokevat olevansa jotain muuta kuin ovat, vähän kuin lapset jotka ajattelevat olevansa prinsessoja.
Olen täysin samaa mieltä, että kummallista toimintaa ja todellakin erittäin noloa. Korjasin nyt ihan vaan sen takia, ettei kukaan jäisi käsitykseen että se olisi rikosoikeudellisesti rangaistavaa, valehtelu itsessään kun ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden supisuomalaisen mamman joka nai ruostinkieliseen sukuun...mies puhuu ihan sujuvaa suomea ilman korostusta, mutta vaimo on yllättäen ruvennut kuulostamaan ruotsinkieliseltä! Saattaa tehdä satunnainenobjekti virhe tai suipistaa u-kirjainta ruåtsalaisittain....ihan pieniä vihjeitä siitä että ruotsinkielisiä ollaan. On siis kuitenkin suomenkielinen suomenkielisestä perheestä eikä edes osaa ruotsia koulussa opeteltua enemmän. Varmaan tiedostamatonta, mutta vähän säälittävääkin.
Mulla saattaa olla tälle selitys. Olen itse sellainen ihminen, että kun juttelen toisen kanssa alan peilata ja matkia häntä. Tätä tapahtuu myös puhelinkeskustelussa: olet savolainen, minäkin olen vähän savolainen. Olen verbaalisesti lahjakas, en tiedä vaikuttaako se asiaan, mutta joskus tällainen on noloa ja yritän hillitä sitä nyt kun tiedostan asian.
Voi olla, että kyseinen mamma on jutellut miehensä tuttavapiirissä olevien ruotsinkielisten kanssa ja imenyt itseensä vaikutteita. Hän ei välttämättä tee sitä tietoisesti vaan kyse on puhetyylin matkimisesta. Omalla miehelläni oli muutama ilmaisu joita suhteen alussa ihmettelin, esim. tapa käyttää verbejä hyvin käskevästi (imo) ja nyt tiputtelen sanoja aivan samalla tyylillä. Olen siis apinoinut hänen tapaansa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaa olla tälle selitys. Olen itse sellainen ihminen, että kun juttelen toisen kanssa alan peilata ja matkia häntä. Tätä tapahtuu myös puhelinkeskustelussa: olet savolainen, minäkin olen vähän savolainen. Olen verbaalisesti lahjakas, en tiedä vaikuttaako se asiaan, mutta joskus tällainen on noloa ja yritän hillitä sitä nyt kun tiedostan asian.
Voi olla, että kyseinen mamma on jutellut miehensä tuttavapiirissä olevien ruotsinkielisten kanssa ja imenyt itseensä vaikutteita. Hän ei välttämättä tee sitä tietoisesti vaan kyse on puhetyylin matkimisesta. Omalla miehelläni oli muutama ilmaisu joita suhteen alussa ihmettelin, esim. tapa käyttää verbejä hyvin käskevästi (imo) ja nyt tiputtelen sanoja aivan samalla tyylillä. Olen siis apinoinut hänen tapaansa puhua.
Murteet tarttuu. Ja pitkään ulkomailla asuneilla tulee puheeseen aksentti, minunkin sukulaiseni joka on suurimman osan elämästään asunut Espanjassa, puhuu espanjalaisittaen murtaen suomea. Hakee sanojakin välillä. En ota kantaa tuohon Baldwiniin kun en hänen elämästään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tyhmälle, että mikä hieno vertauskuva tuossa toisessa videossa on? ”Aurinko laskee itään”
Rise on nousta eikä laskea. Ja eihän siinä mitään järkeä olisikaan väittää, että aurinko laskee itään, aurinkohan nousee idästä ja laskee länteen. Sitä en tiedä, mikä vertauskuvaa siinä haettiin jos mitään.
Ihan turha kiusata ihmistä.
Jos hän kokee olevansa espanjatar niin hyvä niin. On sitä omituisempiakin asioita ihmiset pystyny hyväksymään. Jotkut miehet vaikka kokevat olevansa naisia tai toisinpäin, ei sitä kukaan normaali enää tähän maailmanaikaan kyseenalaista.
On mullakin venäjältä kaveri jonka kaukaiset kaukaiset juuret on suomessa ja hän kokee olevansa aivan suomalainen, ei kävisi mielessäkään ruveta kiistämään hänen identiteettiään, mitä se edes mulle kuuluis, olkoon jokainen sitä miltä tuntuu.