Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua hoitaa parisuhdetta

Vierailija
31.05.2014 |

Hei, ongelmana on mieheni, joka ei ole valmis hoitamaan parisuhdetta. Olemme olleet pari vuotta yhdessä. Alussa meni hyvin ja mukavasti, mutta nyt on alkanut iskeä armi vastaan ja suhteeseemme alkaa ilmaantua ongelmia. Emme oikein tee muuta yhdessä kuin katso televisiota tai harrasteta seksiä. Olen yrittänyt puhua, että parisuhdetta täytyy rakentaa ja nähdä vaivaa sen eteen, mutta mies ei tätä tahdo uskoa. Hän on sitä mieltä, että suhteen eteen ei tarvitse tehdä mitään töitä, se joko toimii tai ei.

Meillä menee muuten hyvin ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta alkaa pikku hiljaa rassaamaan, kun emme voi käydä ikinä yhdessä missään, tehdä yhdessä ruokaa tai ylipäätään mitään!

Millä ihmeellä saan mieheni vakuuttumaan, että parisuhdekaan ei toimi ilman hoitoa ja huoltamista?! Mielestäni kyse ei ole siitä, että hän ei välittäisi minusta, hän vain on sitä mieltä, että parisuhteet menevät kuten saduissa. Auttakaa ja antakaa vinkkejä! Alan olla epätoivoinen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh! Meillä se ongelma on, että emme enää tee muuta kuin molemmat olemme omilla koneillamme. Jos katsottaisiin yhdessä tv:tä harrastettaisiin vielä seksiä - niin vau! En valittaisi enää koskaan.

Vierailija
2/4 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olette ollut jo vähän kauemmin yhdessä kun me :( Me kun ei edes asuta yhdessä ja nyt jo on tämmöstä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies. Ei miehet ole lukeneet niitä naistenlehtien juttuja, joissa kerrotaan "parisuhteen hoitamisen tärkeydestä". Mies ajattelee, että "mehän ollaan yhdessä, katotaan telkkaria ja harrastetaan seksiä, ihan mahtavaa". Mies ei tiedä, että teillä on sellainen suhde, jota täytyy hoitaa, kun mitään sen muitakaan ihmissuhteita ei tarvitse.

Vierailija
4/4 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parisuhde nyt mitään suorittamista tarvii olla. Me ollaan oltu miehen kans pian 20 vuotta yhdessä. Suurin osa illoista on sellaista että molemmat on koneella tai katotaan telkkua. Tällä hetkellä mies katsoo leffaa, mä oon netissä ja samalla hierotaan vuorotellen. Eilen oltiin saunassa kahdestaan kun lapset meni nukkumaan. Ens kuussa tehdään parin yön reissu kaksin mutta sielläkin vaan ollaan eikä tehdä mitään "työtä" parisuhteen eteen.

Elämä on suurelta osin arkea ja minusta tuntuu että liian moni nainen ottaa kauhean vakavasti jos parisuhde ei ole koko ajan jossain selvitystilassa.