MMEEEE, äitini ei tyytyväinen
Kommentit (13)
Äitin sopii mennä aikuislukioon niitä hankkimaan!
Sullahan on 4 ns. vanhaa laudaturia :)
Onneksi olkoon!
Vastaako tuo osaamistasi, vai epäonnistuitko jossain aineessa? Eli oletko itse tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:52"]Äitin sopii mennä aikuislukioon niitä hankkimaan!
[/quote]
No sehän tässä onkin kun hänellä on niitä neljä.
Kirjottakoot itse jos semmoisen haluaa. Sinä keskityt ny jo seuraavaan opiskelupaikkaan ja tuo lappunen on menneisyyden hipaisu.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:55"]Vastaako tuo osaamistasi, vai epäonnistuitko jossain aineessa? Eli oletko itse tyytyväinen?
[/quote]
Olen itse tyytyväinen. L:n saa kuitenkin vain 5 %. ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:52"]Äitin sopii mennä aikuislukioon niitä hankkimaan!
[/quote]
No sehän tässä onkin kun hänellä on niitä neljä.
[/quote]
Sinun E on äitisi L eli vnha laudatur ;)
äitisi on kirjoittanut vanhaan aikaan, jolloin ei ollut käytössä eximiaa. Kysypä häneltä, millaisilla pointseilla hänen ällänsä tulivat ;)
Olet kirjoittanut erittäin hyvin, onnea ja hyvää menestystä myös tulevissa opinnoissa!
Lämpimät onnettelut. Hieno suoritus. Tärkeintä on, että pääsee elämässä eteenpäin haluamaansa suuntaan, todistus on siinä vain välietappi. ja tuohan on sellainen todistus, josta voi olla oikeasti ylpeä.
Moni elämässään hyvin menestynyt on ollut aika keskinkertainen koulussa, ja panostanut täysillä siihen onaan juttuunsa, ei todistuksiin. Iloa kesääsi! Ja äitisi voi olla hieno ihminen muuten, mutta tässä asiassa umpihölmö, anteeksi että sanon näin suoraan.
Minun mummini, joka ei ole edes käynyt lukiota vaan ainoastaan opettajaseminaarin, nyrpisti nenää LLEEEE-rivilleni :D En tiedä, tiesikö hän mikä eximia on, mutta silti kyllä vähän ihmetytti.
Onnea hyvistä arvosanoista ja ylioppilaaksi pääsystä! Älä jaksa välittää äitisi horinoista - itse asiassa on aika surullista, jos ylpeilee jollain vuosikymmenien takaisilla koearvosanoilla ja käyttää niitä oman lapsensa mollaamiseen. Nyt juhlimaan, olet sen ansainnut!
Hyvä rivi tuo on, onnea! Mitä aineita kirjoitit?
Onnea! Oikein hieno suoritus :)
Terveisin
BCCME