Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi erityiskoulun käynyt teet lapsia?

Vierailija
31.05.2014 |

Kerta lapsista tulee yhtä tyhmiä? Huonot geenit periytyy ja lapsi joutuu myös apukouluun? Jo toinen lapsi poikani luokalta vaihtaa syksyllä koulua ja menee erityiskouluun. Yllätys yllätys nää molempien äidit kävivät samaa erityiskoulua 20v sitten. Kulkivat sinne samalla bussilla kun minä yläasteelle. Toinen näistä äideistä pukkaa muksuja maailmaan liukuhihnalta, jo kuudes syntyi viime kuussa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oppimisvaikeuksista kärsivä kävin normaalin peruskoulun keskiarvo 7,6 mutta en ole saanut ammattia hommattua ja tyhmyyttäni tein lapsen. Toivon että olisi perinyt isänsä geenit hän yo ja ammattikorkean käynyt vaikuttaa normaalilta lapselta.

Vierailija
2/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sinä ap ensin kirjoittamaan ennenkuin tulet puhumaan apukouluista.Opettele myös käsitteet .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais kolahtaa ;)

Vierailija
4/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:46"]Kerta lapsista tulee yhtä tyhmiä? Huonot geenit periytyy ja lapsi joutuu myös apukouluun? Jo toinen lapsi poikani luokalta vaihtaa syksyllä koulua ja menee erityiskouluun. Yllätys yllätys nää molempien äidit kävivät samaa erityiskoulua 20v sitten. Kulkivat sinne samalla bussilla kun minä yläasteelle. Toinen näistä äideistä pukkaa muksuja maailmaan liukuhihnalta, jo kuudes syntyi viime kuussa.

[/quote]Kylläpä oli tyly viesti. Olen pahoillani jos tämän viestin lukee joku erityiskoulun käynyt.

Minusta se on ihan sama ku joku alkaisi päin naamaa arvelemaan edellytyksistä äitiydelle,

lapsettomuudesta kärsivälle naiselle.

Vierailija
5/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta aivan tottahan tuo on. Tylyä ehkä mutta totta.

Vierailija
6/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt erityiskoulua ja pärjäsin koulussa hyvin, mutta huolimaton olin aina. Diagnosoin add:n itselleni vasta vähän aikaa sitten, en ole varma, tarvitsenko tätä varten mitään virallista diagnoosia, koska huolimattomuusvirheistäni huolimatta pärjään töissäni. Veljelläni on diagnosi mbd, sen verran ikää, että vielä annettiin tuota diagnoosia. 

Vierailija
7/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:46"]Kerta lapsista tulee yhtä tyhmiä? Huonot geenit periytyy ja lapsi joutuu myös apukouluun? Jo toinen lapsi poikani luokalta vaihtaa syksyllä koulua ja menee erityiskouluun. Yllätys yllätys nää molempien äidit kävivät samaa erityiskoulua 20v sitten. Kulkivat sinne samalla bussilla kun minä yläasteelle. Toinen näistä äideistä pukkaa muksuja maailmaan liukuhihnalta, jo kuudes syntyi viime kuussa.

[/quote]Sul taitaa olla "aukko sivistyksessä".

Vierailija
8/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ne lapset sitte on jos ei tyhmiä?!?Miks eivät pärjää normaalissa koulussa? Siks kun ei äly riitä=ovat tyhmiä!

Vierailija
9/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:46"]Kerta lapsista tulee yhtä tyhmiä? Huonot geenit periytyy ja lapsi joutuu myös apukouluun? Jo toinen lapsi poikani luokalta vaihtaa syksyllä koulua ja menee erityiskouluun. Yllätys yllätys nää molempien äidit kävivät samaa erityiskoulua 20v sitten. Kulkivat sinne samalla bussilla kun minä yläasteelle. Toinen näistä äideistä pukkaa muksuja maailmaan liukuhihnalta, jo kuudes syntyi viime kuussa.

[/quote]Sul taitaa olla "aukko sivistyksessä".

[/quote]Samaa mieltä. Pahasti vaikuttaa kyllä juntilta ap.

Vierailija
10/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaan ei saa sanoa! Niinkuin ei saa ääneen sanoa sitäkään, että moni sosiaaliturvalla elelevä "elämän kovan koulun" käynyt hankkii lisää ja lisää lapsia enemmän tai vähemmän tarkoituksella, ajattelematta yhtään pidemmälle sitä, millaiseksi perheen tulot ja sosiaaliset olosuhteet myöhemmin muodostuu. 

Nämä asiat on tabu, niistä pitää vaieta.

(Korkeintaa Seiskassa iloitaan kun seiska tuo iloa elämään, pesukoneen tai kassin ruokaa.)

Vierailija
11/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa se aukko on? Ammatiltani olen luokanopettaja :)

Vierailija
12/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:46"]

Kerta lapsista tulee yhtä tyhmiä? Huonot geenit periytyy ja lapsi joutuu myös apukouluun? Jo toinen lapsi poikani luokalta vaihtaa syksyllä koulua ja menee erityiskouluun. Yllätys yllätys nää molempien äidit kävivät samaa erityiskoulua 20v sitten. Kulkivat sinne samalla bussilla kun minä yläasteelle. Toinen näistä äideistä pukkaa muksuja maailmaan liukuhihnalta, jo kuudes syntyi viime kuussa.

[/quote]

Sut on taidettu pudottaa vauvana pää edellä lattiaan, eikä äitisi tainnut välittää ottaa pompusta kiinni.

Mun mies kävi 80-luvulla apukoulun (niitä ei muuten enää edes ole). Minä olin normaalilla luokalla keskitason oppilas. Poikamme on erittäin hyvä koulussa, läksyjä lukematta vetää kokeista ysejä ja kymppejä, tokarin keskiarvo oli 9,5.

Vierailija
13/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:02"]Missä kohtaa se aukko on? Ammatiltani olen luokanopettaja :)

[/quote]Viisas ja tyhmä yhtäaikaa eli viisas pöllö! Ja vielä kehtaat myöntää olevasi opettaja, häpeä!

Eräs minua "huonompi" koulussa oleva nainen haki okl.n ja pääsi. Eli eikö tuo vähän kerro siitä ,että ei tarvi olla huippu lahjakas vaik pääse opettajaksi.

Opi tästä tai jatka viisas pöllöilyäsi!

Vierailija
14/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan miettiä mitä sanoo. Ei ole olemassa yksiselitteisen huonoja geenejä. Kannattaa muistaa mm se että iso osa tieteen huippunimistä ei ole mitään perus luokkahuonekamaa.

Vierailija
15/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:02"]Näin vaan ei saa sanoa! Niinkuin ei saa ääneen sanoa sitäkään, että moni sosiaaliturvalla elelevä "elämän kovan koulun" käynyt hankkii lisää ja lisää lapsia enemmän tai vähemmän tarkoituksella, ajattelematta yhtään pidemmälle sitä, millaiseksi perheen tulot ja sosiaaliset olosuhteet myöhemmin muodostuu. 

(Korkeintaa Seiskassa iloitaan kun seiska tuo iloa elämään, pesukoneen tai kassin ruokaa.)

[/quote]Ja nämät isot perheet suurimmilta osin eivät käytä alkoholia tai huumeita. Ja he uskovat ,että Lapsissa on siunaus ja taivaan isän rakkaus. Jumala heistä huolen pitää. Älä hyvä ihminen stressaa heidän menestyksestään. Jumala pitää huolen kukista ja eläimistäkin.Kyllä hän luomastaan ihmisestä huolehtii ,ihmisen viisaus ei tätä taida ymmärtää?

Vierailija
16/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinunkaan geeneissäsi tunnu varsinaisesti olevan hurraamista, kun et tiedä edes sitä, ettei nykyään edes ole mitään apukouluja.

Vierailija
17/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huolen taitaa pitää muut veronmaksajat.

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:02"]Näin vaan ei saa sanoa! Niinkuin ei saa ääneen sanoa sitäkään, että moni sosiaaliturvalla elelevä "elämän kovan koulun" käynyt hankkii lisää ja lisää lapsia enemmän tai vähemmän tarkoituksella, ajattelematta yhtään pidemmälle sitä, millaiseksi perheen tulot ja sosiaaliset olosuhteet myöhemmin muodostuu. 

[/quote]Ja nämät isot perheet suurimmilta osin eivät käytä alkoholia tai huumeita. Ja he uskovat ,että Lapsissa on siunaus ja taivaan isän rakkaus. Jumala heistä huolen pitää. Älä hyvä ihminen stressaa heidän menestyksestään. Jumala pitää huolen kukista ja eläimistäkin.Kyllä hän luomastaan ihmisestä huolehtii ,ihmisen viisaus ei tätä taida ymmärtää?

[/quote]

Vierailija
18/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuten apukoululaisista ja tarkkislaisista tuli erityisoppilaita? Siis milloin nuo termit muutettiin? Ainakin 80-luvun lopulla oli vielä apukouluja.

Vierailija
19/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:02"]

Missä kohtaa se aukko on? Ammatiltani olen luokanopettaja :)

[/quote]

Tuota en usko ollenkaan. Täällähän voi väittää olevansa vaikka mikä ammattilainen. Jos olet opettaja ja ajattelet lapsista noin syrjivästi, onpa koulutus ollutkin sinun kohdallasi tosi kehnoa. Vai eikö hyvä oppi uponnutkaan suotuisaan maahan? Etkö ajattele,että lapsi jolla on erityisvaikeuksia ja ehkä lisäksi kotivaikeuksia, tarvitsee sinun ammattitaitoisen ja -ylpeän opettajan erityistukea. Sinä opettajana voit olla avainasemassa lapsen tulevaisuuden suhteen. Jos ajattelet, että kun vanhempi oli erityisoppilas niin lapsi on samanlainen ja niin luovutat lapsen kohdalla. Oletko kyynistynyt, pitäskö vaihtaa muihin hommiin?

Vierailija
20/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on parhaat geenit kun pääsevät lisääntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi