Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille hirveän paha mieli palstasta?

Vierailija
31.05.2014 |

Tuleeko teille muille sellainen paha mieli, joka jää tavallaan taustalle vaikka poistuisittekin täältä?

Mulla tulee joka kerta kauhea olo kun luen tätä palstaa. Tuntuu että lähes kaikkia ominaisuuksia mitä minulla on ja kaikkea mitä minä olen, arvostellaan ja haukutaan täällä palstalla.

Pahimmalle tuntuu tahattomasti lapsettomien haukkuminen, olen sellainen. Olen myös matalasti koulutettu ja en mikään isotuloinen. Täytän myös osin noita "white trash" määritelmiä. Loppuja en osaa edes selittää, useassa keskustelussa haukutaan jotenkin kaikkea miten minä toimin/teen asiat.

Juu tiedän että pitäisi lopettaa täällä pyöriminen jos on näin herkkä. Pahimmat kommentit mitä sain olin kun kerroin täällä keskenmenosta, se oli aivan kamalaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule "hirveän" -, joskus vähän.

Kannattaa muistaa, että täällä on aika paljon trollaus-mielessä lähetettyjä viestejä ja myös todella nuoria (kypsymättömiä) kommentoijia yllättävän paljon.

Vierailija
42/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]

En kyllä ikinä ota näitä juttuja itseeni. Minua lähinnä huvittaa tämä palsta ja oikeestaan kaikki täällä on täyttä soopaa. Tää on sellanen huumoripalsta. On huolestuttavaa jos joku ottaa näitä juttuja tosissaan. Tämä ei ole mikään tosielämä vaan kaukana siitä.

[/quote]

Jos joku kykenee täällä kirjoittamaan jopa toiseen ihmiseen/hänen lapsiinsa/lemmikkeihinsä kohdistuvia uhkauksia tai kehotuksen "tapa itsesi" niin kyllä silloin taitaa siellä tosielämässäkin olla jotain vialla. Kyllä se vaan jotain kertoo siitä mitä anonyyminä päästät suustasi. Onneksi törkeimmät tapaukset on oikeasti menneet poliisille.

[/quote]

Kyllä mä sanon että jos näitä juttuja lähtee poliisille viemään niin kyllä silloin lukijassakin on vikaa ja pahasti. Poliisi ei kerkesi muuta tekemäänsä k6n näitä tutkimaan! Ikävästi kirjoittajassa on vikaa mutta kyllä jokin vastuu on myös lukijallakin (herkkyydestään tms). Tai sitten on sivun väärässä paikassa.

On toki eri jos vaikka uhataan että sut tapetaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:59"]

Mua välillä ärsyttää ketjuissa pitkät lainausten lainaukset, jotka tekee lukemisesta ihan tuskaa. Ja sit ärsyttää ne jankkaajat jotka ei millään voi uskoa olevansa väärässä, vaikka linkittäis mitä esim. lakijuttuja.

[/quote]

Tulee mieleen "Eihän nyt meidän lapsi sellaista"

Vierailija
44/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut monta hirmu hauskaa ketjua, mm pihiydestä, omituisista kyläilyreissuista, puhumattakaan kaikista kakka- ja pimpulijutuista.

Muutaman kirjoittajan ulosantia ja fiksuutta olen ihaillut, ja sitten on toinen ääripää, nämä törkyilijät, jotka saa mut suutuksiin.

Joskus olisi tehnyt mieleni avautua täällä hankalasta ihmissuhteestani, mutta arvaan vastausten olevan niin ilkeitä, että parempi pitää ongelmat ihan yksityisinä.

Summa summarum, onneksi ei ollut tätä palstaa vielä silloin, kun olin itse nuori äiti :)

Vierailija
45/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esiintyvä rasismi saa minulle pahan olon. Liikun oikeassa elämässä sen verran sivistyneissä piireissä, etten tunne rasisteja tai persujen äänestäjiä. Heidän määränsä täällä palstalla pelottaa.

Vierailija
46/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mulle ainakin tulee paha mieli blogistienhaukkumis-ketjuista.

Vierailija
47/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]

En kyllä ikinä ota näitä juttuja itseeni. Minua lähinnä huvittaa tämä palsta ja oikeestaan kaikki täällä on täyttä soopaa. Tää on sellanen huumoripalsta. On huolestuttavaa jos joku ottaa näitä juttuja tosissaan. Tämä ei ole mikään tosielämä vaan kaukana siitä.

[/quote]

Jos joku kykenee täällä kirjoittamaan jopa toiseen ihmiseen/hänen lapsiinsa/lemmikkeihinsä kohdistuvia uhkauksia tai kehotuksen "tapa itsesi" niin kyllä silloin taitaa siellä tosielämässäkin olla jotain vialla. Kyllä se vaan jotain kertoo siitä mitä anonyyminä päästät suustasi. Onneksi törkeimmät tapaukset on oikeasti menneet poliisille.

Mikä esimerkiksi mennyt poliisille? Nyt niitä tietoja?

Vierailija
48/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]

[/quote]

Niinpä. Ei yhtäkään ole poliisi tutkinut, saati joku tuomittu.

Vierailija
49/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

Esimerkiksi se ketju jossa 25-vuotiasta keskenmenon saanutta haukuttiin mahoksi ja yritti itsemurhaa meni poliisin tutkintaan. Varsinainen ketju on poistettu, mutta se on tallella kun ilmoitti päässeensä sairaalasta. Myös se ketju kerrottu jossa ko. nainen kertoi poliisin selvittäneen kirjoittajat, miehen ja kaksi naista. Tässä yksi ketju : http://www.vauva.fi/keskustelu/3900568/ketju/paasin_sairaalasta_kotiin_ja_olen_hengissa

Vierailija
50/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu että nyt meni hermot. SIIS MINKÄ VITUN TAKIA te tahattomasti lapsettomat tulette tänne VÄKISEMÄÄN kun loukkaannutte joka perkeleen kommentista!! Kannattaisko painua muualle kun tänne kertomaan mahdollisista keskenmenoista. Enkä yhtään ihmettele että ne TEIDÄN MIEHET VÄSYY TEIHIN kuten tällä ämmällä, jonka pilkkaamisesta tuli poliisiselvitys. Toivottavasti on nyt hyvä mieli että sai kirjoittelijat kiinni, mitähän mielihyvää siitä sai?

Vierailija
51/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:33"]

Ei vittu että nyt meni hermot. SIIS MINKÄ VITUN TAKIA te tahattomasti lapsettomat tulette tänne VÄKISEMÄÄN kun loukkaannutte joka perkeleen kommentista!! Kannattaisko painua muualle kun tänne kertomaan mahdollisista keskenmenoista. Enkä yhtään ihmettele että ne TEIDÄN MIEHET VÄSYY TEIHIN kuten tällä ämmällä, jonka pilkkaamisesta tuli poliisiselvitys. Toivottavasti on nyt hyvä mieli että sai kirjoittelijat kiinni, mitähän mielihyvää siitä sai?

[/quote]

Niimpä. Komppaan.

Vierailija
52/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule mitenkään huonompi olo palstalta koska olen noita paskapäitä live elämässäkin nähnyt. Itse asennoidun hälläväliä tyylillä enkä noteeraa heitä. Mitään itselleni oikeasti kipeää en tänne tulisi kirjoittamaan.

Minua kyllä jotenkin ärsyttää, että täällä on noita paskiaisia sillä omasta mielestäni tämän on tarkoitus juuri olla vertaistuki palsta vauva aiheineen.

Nythän se ei ole vaan kaikenlaisten asioiden temmellyskenttä. Vaikka kyseessä on aihe vapaa niin olen sen kuitenkin käsittänyt Vauva ja perheasioiden aihe vapaaksi.

Se on ikävää, että tänne kun sitten tulee oikeasti joku avautumaan siinä luulossa, että kaikki kirjoittajat ovat tällä mielellä hän joutuu roskasakin ryöpytettäväksi.

Surullista, mutta ei sille oikein mitään voi.

Vierailija
53/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule mitenkään huonompi olo palstalta koska olen noita paskapäitä live elämässäkin nähnyt. Itse asennoidun hälläväliä tyylillä enkä noteeraa heitä. Mitään itselleni oikeasti kipeää en tänne tulisi kirjoittamaan.

Minua kyllä jotenkin ärsyttää, että täällä on noita paskiaisia sillä omasta mielestäni tämän on tarkoitus juuri olla vertaistuki palsta vauva aiheineen.

Nythän se ei ole vaan kaikenlaisten asioiden temmellyskenttä. Vaikka kyseessä on aihe vapaa niin olen sen kuitenkin käsittänyt Vauva ja perheasioiden aihe vapaaksi.

Se on ikävää, että tänne kun sitten tulee oikeasti joku avautumaan siinä luulossa, että kaikki kirjoittajat ovat tällä mielellä hän joutuu roskasakin ryöpytettäväksi.

Surullista, mutta ei sille oikein mitään voi.

Vierailija
54/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

Esimerkiksi se ketju jossa 25-vuotiasta keskenmenon saanutta haukuttiin mahoksi ja yritti itsemurhaa meni poliisin tutkintaan. Varsinainen ketju on poistettu, mutta se on tallella kun ilmoitti päässeensä sairaalasta. Myös se ketju kerrottu jossa ko. nainen kertoi poliisin selvittäneen kirjoittajat, miehen ja kaksi naista. Tässä yksi ketju : http://www.vauva.fi/keskustelu/3900568/ketju/paasin_sairaalasta_kotiin_ja_olen_hengissa

[/quote]

Kyllä tuossa jutussa oli ap jo valmiiksi kuormitettu mammoilta riippumattomia syillä. Ei se av ollut se syy mielestäni.

Tehdä itsari ja syyllistää muitakin teostaan on suurinta itsekkyyttä.

Vierailija
55/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tuossa jutussa oli ap jo valmiiksi kuormitettu mammoista RIIPPUMATTOMISTA SYISTÄ. Ei se av ollut se syy mielestäni.

[/quote]

Vierailija
56/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tuossa jutussa oli ap jo valmiiksi kuormitettu mammoilta riippumattomia syillä. Ei se av ollut se syy mielestäni.

[/quote]

Niimpä, paljon voimia tuon marttyyrin uhriksi joutuneille.

Vierailija
57/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että jos itse lääkkeiden ja viinan kanssa hölmöilee, niin ei nyt anonyymejä kirjoittelijoita netistä jotka sattuu sanomaan netissä pahasti pitäisi poliisille mennä ilmiantamaan. Itse on vetänyt ne lääkkeet ja viinat kurkusta alas ja olisi tehnyt niin ennen pitkää ennen niitä mahottelijoita/haukkujia, vaikka toisin väittääkin.

Vierailija
58/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt pitää varoa sanomasta yhtään mitään kellekkään (etenkin tahattomasti lapsettomille) etteivät vedä kotona lääkkeitä ja viinaa ja soita poliisille. Huhhuh. Voin kertoa, että ei poliisi pelota ;) Jos normaalin keskustelun vuoksi joku yrittää itsemurhaa, niin siinä ei kerta kaikkiaan edes ole poliisilla mitään tutkittavaa.

Vierailija
59/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suoraan sanottuna sama jos random vähän päälle parikymppinen lapseton nainen hyppää jojoon. Kuka jää aikuisten oikeasti kaipaamaan? Kun ei niitä lapsiakaan ole. Lapsettomuuspolillakin taitavat pyyhkäistä hikeä otsalta ja todeta, että onpa yksi vähemmän. Perheenäiti olisi eri asia.

Vierailija
60/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on poliisille soittelu uusi kikka. Ei hyvänen aika...