Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille hirveän paha mieli palstasta?

Vierailija
31.05.2014 |

Tuleeko teille muille sellainen paha mieli, joka jää tavallaan taustalle vaikka poistuisittekin täältä?

Mulla tulee joka kerta kauhea olo kun luen tätä palstaa. Tuntuu että lähes kaikkia ominaisuuksia mitä minulla on ja kaikkea mitä minä olen, arvostellaan ja haukutaan täällä palstalla.

Pahimmalle tuntuu tahattomasti lapsettomien haukkuminen, olen sellainen. Olen myös matalasti koulutettu ja en mikään isotuloinen. Täytän myös osin noita "white trash" määritelmiä. Loppuja en osaa edes selittää, useassa keskustelussa haukutaan jotenkin kaikkea miten minä toimin/teen asiat.

Juu tiedän että pitäisi lopettaa täällä pyöriminen jos on näin herkkä. Pahimmat kommentit mitä sain olin kun kerroin täällä keskenmenosta, se oli aivan kamalaa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuu paha mieli. Yleensäkkin ala-arvoiset kommentit jätän huomioimatta.

Sellaisiin ei kannata vastata, se vaan provosoi lisää.

J-P

Vierailija
22/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hengannut täällä 13 vuotta. Muistelen että,ensimmäisen puolen vuoden jälkeen opin pitämään tätä vain viihteenä. Tunnistan provot ja trollit jo kaukaa, va niitä on hauska huudattaa, kun luulevat että ihmiset menee niiden retkuun. No, moni meneekin, mutta yhtä kaikki samaa viihdettä kaikki.

toki täällä on paljon hyviäkin keskusteluja ja informaatiota, ne pitää vaan suodattaa kaiken kuonan seasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteltuja avautumisia palstan aiheuttamasta pahasta mielestä tulee säännöllisin väliajoin. Palstalle pitäisi varmaan saada esittelyteksti, jossa hieman varoitellaan siitä mitä täällä voi tulla vastaan.

Tämä on anonyymipalsta ja meno sen mukaista. Jos on tapana ottaa itseensä tuntemattomien asiattomuuksista ja solvauksista niin tänne ei kannata kirjoitella. Niitä tulee vastaan aivan varmasti.

Vierailija
24/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:28"]

:D vittu tämä on vajakkien palsta! kuka tästä itteesä ottaa?? :D

[/quote]

Moi vajakki!

[/quote]

Moi! :D Huomaa että jotain tyhmiä vanhoja ämmiä täällä, kun loukaannutte jostain jota joku random tyyppi kirjoittelee INTERNETISSÄ! Ottakaa selvää mikä on INTERNET ennen kuin sinne tulette!!! :D ei vittu voi kun nauraa!! ahahahaha!!! xDDD

Vierailija
25/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:33"]

Perusteltuja avautumisia palstan aiheuttamasta pahasta mielestä tulee säännöllisin väliajoin. Palstalle pitäisi varmaan saada esittelyteksti, jossa hieman varoitellaan siitä mitä täällä voi tulla vastaan.

Tämä on anonyymipalsta ja meno sen mukaista. Jos on tapana ottaa itseensä tuntemattomien asiattomuuksista ja solvauksista niin tänne ei kannata kirjoitella. Niitä tulee vastaan aivan varmasti.

[/quote]

Ja toivottavasti loukkasin teitä syvästi!!! :DD

Vierailija
26/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee. Pidän sitten taukoa mokomasta.

Vierailija
27/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin tulee joskus paha mieli. Ja toisinaan jopa kateus kun tuntuu että muut perheelliset harrastavat esim. seksiä päivittäin ja minä kahden lapsen äiti kärsin haluttomuudesta. Enkä edes halua ajatella mitä kommentteja saisin jos tekisin siitä aloituksen. Typeräähän se on mutta eipä sille kai voi mitään. On täällä tosin hyviäkin juttuja!

Nyt tosin suodatan jo aika paljon ja valkkaan vain tietyt ketjut. Itsesuojeluvaistoa, heh!

Vierailija
28/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on taas huipussaan.

Täytyy nostaa hattua sille joka saa menttämään hermot. Jos saa.

Vierailija
29/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:55"]Ihmiset on sairaita. Tänne ne sairaat ihmiset purkavat sitten kiukkuaan. Esittävät jotain hyvää ihmistä, vaikka juuri ne jotka täällä latelee loukkauksia muille on niitä sairaita pedofiilejä, lasten hakkaajia, eläinrääkkääjiä, vanhusten potkijoita jne.

En tasan usko että yksikään empatiakyvyttömien kommenttien kirjoittelija pystyisi olemaan oikeassa elämässä vahingoittamatta ketään. Hyi.

[/quote]

Itse taas luulen että täällä olevat ihmiset ovat ihan omia itsejään. Sillä erotuksella että täällä he sanovat (suodattamatta) mitä ajattelevat. Oikeassa elämässä eivät niin sano mutta ajattelevat kyllä!

Vierailija
30/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä ota näitä juttuja itseeni. Minua lähinnä huvittaa tämä palsta ja oikeestaan kaikki täällä on täyttä soopaa. Tää on sellanen huumoripalsta. On huolestuttavaa jos joku ottaa näitä juttuja tosissaan. Tämä ei ole mikään tosielämä vaan kaukana siitä.

Vierailija
31/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n mainitseman pahan mielen, joka "jää taustalle leijumaan" vielä poistumisen jälkeenkin. Tarttuu jotenkin sellainen "negatiivinen energia", vai miten sitä kutsuisi. Itse en ole niinkään kohdannut omien ominaisuuksieni haukkumista tms. enkä ottanut keskusteluista nokkiini, mutta ihmisten ilkeys ja pahantahtoisuus puistattaa. Ihmettelen aina, missä kaikki tämän palstan kirjoittelijat oikeasti ovat, kun valtaosa tuntemistani ihmisistä on ihan empaattisia ja mukavia. Ovatko he sitä vain päin naamaa ja oikeasti sellaisia kuin täällä? Välillä tulen vainoharhaiseksi ja mietin vaikkapa kaverilla kylässä käydessäni, että meneeköhän ystävälliseltä vaikuttava kaverini vierailuni jälkeen oksentamaan av:lle, millainen hirvee, säälittävä, ruma, tylsä, tyylitön, wt,... tyyppi hänen eräs kaverinsakin on.

Vierailija
32/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]

En kyllä ikinä ota näitä juttuja itseeni. Minua lähinnä huvittaa tämä palsta ja oikeestaan kaikki täällä on täyttä soopaa. Tää on sellanen huumoripalsta. On huolestuttavaa jos joku ottaa näitä juttuja tosissaan. Tämä ei ole mikään tosielämä vaan kaukana siitä.

[/quote]

Jos joku kykenee täällä kirjoittamaan jopa toiseen ihmiseen/hänen lapsiinsa/lemmikkeihinsä kohdistuvia uhkauksia tai kehotuksen "tapa itsesi" niin kyllä silloin taitaa siellä tosielämässäkin olla jotain vialla. Kyllä se vaan jotain kertoo siitä mitä anonyyminä päästät suustasi. Onneksi törkeimmät tapaukset on oikeasti menneet poliisille.

Vierailija
33/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:04"]Joskus tulee, kun jollekin ihmiselle sanotaan todella sairaan häijysti ja rumasti.

Silloin kyllä yleensä annan paukkua ja kirjoitan tosi vittumaisesti sille ilkeilijälle, vaikka myönnän ettei se olekaan järin aikuismaista eikä rakentavaa. Välillä vaan keittää yli. Tuollaisista asioista kuin sinä, en pahoita mieltäni. Siis, itseeni kohdistuvista

arvosteluista. Mulla on hyvä paskasuodatin.

[/quote]

Minulle tulee vähän samanlaisessa tilanteessa kiukku. Jos huomaan että esim ap on hieman herkkä/heikko/ei osaa pitää puoliaan/helposti tallattava tms (toiv ymmärrätte mitä tarkoitan) niin silloin hyökkään rajullakin tavalla "kiusaajan" kimppuun. Tuntuu pahalle kohteen (ap) puolesta.

Taas itseeni kohdistuvat yleensä suodatan ja nauran.

Vierailija
34/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kirjoitettiin täällä että toivottaisiin lapseni kuolemaa, koska hän on saanut alkunsa hoidoilla ja on siksi "epäluonnollinen" ja että minun ei olisi koskaan pitänyt saada lapsia. Asia selvitettiin. Kyllä todellakin tulin surulliseksi lapsen puolesta, koska erittäin kaukaisesti tunsin tämän kirjoittelijan ja tiesin että hän on nähnyt lapseni ja jopa jutellut tälle kaupassa. Sairasta...

Vierailija
35/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:48"]

Tunnistan ap:n mainitseman pahan mielen, joka "jää taustalle leijumaan" vielä poistumisen jälkeenkin. Tarttuu jotenkin sellainen "negatiivinen energia", vai miten sitä kutsuisi. Itse en ole niinkään kohdannut omien ominaisuuksieni haukkumista tms. enkä ottanut keskusteluista nokkiini, mutta ihmisten ilkeys ja pahantahtoisuus puistattaa. Ihmettelen aina, missä kaikki tämän palstan kirjoittelijat oikeasti ovat, kun valtaosa tuntemistani ihmisistä on ihan empaattisia ja mukavia. Ovatko he sitä vain päin naamaa ja oikeasti sellaisia kuin täällä? Välillä tulen vainoharhaiseksi ja mietin vaikkapa kaverilla kylässä käydessäni, että meneeköhän ystävälliseltä vaikuttava kaverini vierailuni jälkeen oksentamaan av:lle, millainen hirvee, säälittävä, ruma, tylsä, tyylitön, wt,... tyyppi hänen eräs kaverinsakin on.

[/quote]

Niimpä. Joskus tulee mieli jopa omista kavereista että ajatteleekohan sekin minusta oikeasti noin, mutta ei vaan sano sitä ääneen :( Se on pahinta.. Tuntuu ettei halua tutustua ihmisiin, jos ne oikeasti ajatteleekin noin mutta esittää muuta?

Vierailija
36/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:15"]Täällä on kyllä entisten koulukiusaajien kokoontumisajot. Joskus ihmettelen, miten kyseiset ihmiset pärjäävät työelämässä ja ovatko he siirtäneet omat arvonsa lapsilleen. Itse olen joutunut muutaman kerran jonkun jankkaajan kohteeksi, mutta nykyisin hoksaan kyseisen tyypin jo kirjoitusasusta. Fiksuista kommenteista tulen hyvälle tuulelle.

[/quote]

Ei se valitettavasti aina pidä paikkaansa, se kirjoitustyyli. Itsekin kirjoitan monella tyylillä ja monella kieliopin tasolla. Jopa samassa keskustelussa olen puolesta ja vastaan. Toista kommenttiani peukutetaan ylös ja toista alas. Riippuen sisällöstä, kirosanoista, kieliopin oikeaoppisuudesta tms.

Vierailija
37/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]En kyllä ikinä ota näitä juttuja itseeni. Minua lähinnä huvittaa tämä palsta ja oikeestaan kaikki täällä on täyttä soopaa. Tää on sellanen huumoripalsta. On huolestuttavaa jos joku ottaa näitä juttuja tosissaan. Tämä ei ole mikään tosielämä vaan kaukana siitä.

[/quote]

Mäkin nauran monasti niin maan perusteellisesti. Itseänikin kohdistuvasta kritiikistä. Nää on hauskoja kun mammat päästää tulemaan

Vierailija
38/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vituttaa, kun näkee että vastauksen tarkoitus on vain ilkeily.

Vierailija
39/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua välillä ärsyttää ketjuissa pitkät lainausten lainaukset, jotka tekee lukemisesta ihan tuskaa. Ja sit ärsyttää ne jankkaajat jotka ei millään voi uskoa olevansa väärässä, vaikka linkittäis mitä esim. lakijuttuja.

Vierailija
40/60 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:21"]

Ei todellakaan tule paha mieli vaan hyvä. Verbaalikko pärjää aina.

[/quote]Kyllä ja joskus saa myrskynkin nostatettua. Toisinaan tarkoituksella ja toisinaan ihan vahingossa.