Millainen nainen saa outolinnun leiman muiden naisten/miesten silmissä?
Millainen nainen saa outolinnun leiman muiden naisten/miesten silmissä?
Kommentit (27)
Nykyään ei juuri kukaan. Jokainen yrittää olla persoonallinen ja ainutlaatuinen. Outolintuja on 12 tusinassa.
Hiljainen ja vakava (omakohtaista kokemusta on).
Sellainen, joka nauraa usein, puhuu paljon, on nopea liikkeissään, iloinen, huumorintajuinen, empaattinen, sympaattinen ja käyttää värikkäitä vaatteita. Minä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka nauraa usein, puhuu paljon, on nopea liikkeissään, iloinen, huumorintajuinen, empaattinen, sympaattinen ja käyttää värikkäitä vaatteita. Minä.
Ah, nyt luin vasta kunnolla otsakkeen - siis naisten mielestä olen outo, mutta miehet ovat aina tykänneet. ;D
Kuka vaan. Ei ole jotain tiettyä.
Jos ruvetaan juoruamaan, niin ei siinä piirteitä tarvita.
Tarvitaan vaan joku-jotkut ajattelemattomat kenties pahansuovat tyypit.
Mutta ei siihen kaikki onneks tartu.
Sellainen, josta ei tiedä, onko lintu vai kala. Minä taidan olla sellainen. Ihmiset muodostavat minusta haluamansa kuvan. Joskus tuo mielikuva kertoo mielipiteen muodostajan kapeasta katsannosta. Ei se mitään, jokainen on vapaa muodostamaan mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, josta ei tiedä, onko lintu vai kala. Minä taidan olla sellainen. Ihmiset muodostavat minusta haluamansa kuvan. Joskus tuo mielikuva kertoo mielipiteen muodostajan kapeasta katsannosta. Ei se mitään, jokainen on vapaa muodostamaan mielipiteitä.
Olen aina hiukan ulkopuolinen. Näin on ollut pienestä ja tulee olemaan vanhuuteen. Voin olla hetken ”me”, mutta sitten taas pian näen ihmiset liiankin suoraan. Tämä ominaisuus on rasittava. Nykyään koitan olla miettimättä muita ihmisiä mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hiukan ulkopuolinen. Näin on ollut pienestä ja tulee olemaan vanhuuteen. Voin olla hetken ”me”, mutta sitten taas pian näen ihmiset liiankin suoraan. Tämä ominaisuus on rasittava. Nykyään koitan olla miettimättä muita ihmisiä mahdollisimman vähän.
Tai siis jokaisella ihmisellä on oma elämä elettävänä. Ei kannata koittaa auttaa liikaa, tai kantaa huolta tai vastuuta muista ihmisistä.
Nainen joka ei mielistele ketään, ei halua ryhmän suosituimman alfanaaraan seuraan esim.
Liian suorapuheinen, varsinkin naiset ei siedä tätä, aina pitäisi olla samaa mieltä kaikesta. Liian kaunis, hoikka.
Ujo, hiljainen ja sosiaalisesti vähän kömpelö. Eri harrastukset ja mielenkiinnon kohteet kuin muilla. Olen tällainen ja kaikki pitävät outona ja huonona ihmisenä.
Olen aina ollut hieman ulkopuolinen. Enkä täysin ymmärrä miksi, minusta olen ihan tavallinen.
Ehkä minua kiinnostaa ihmisen analysointi yleisellä tasolla. Ei kenenkään (kolmannen) osapuolen henkilökohtaisen elämän mukaanalysointi.
(Ellei kyseessä satu olemaan hyvä ystävä jonka kanssa keskustelen asiasta henkilökohtaisesti.)
Kuka kulloinkin. Yleensä se ei istu porukkaan, joka ei lähde sosiaalisiin peleihin tästä sitten juorutaan ja se tekee ulkopuoliseksi.
taiteilia