Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei halua katsoa todistustaan

Vierailija
31.05.2014 |

Kuinkahan kauan kestää? Todistus on suljetussa kirjekuoressa ja sanoi katsovansa sen elokuussa. Oikestaan, miksi ei? Lapsella koulu menneyt ihan hyvin, on ollut hiukan kesjkiarvoa parempi oppilas. En usko että mitään ylläreitä on, jos numerot yhtään heijastaa kokeita. Kyseessä siis vasta 7. lk, joten ei niillä ole suurta merkitystä. Loma on loma, ja ainoa tehtävä koulun suhteen, mitä on puhuttu on ruotsin sanojen opiskelu ja hiukan ruotsin kieliopin opiskelua. Joten oikeasti, mitä väliä todistuksella on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:43"]

Mun poika ei koskaan kysele todistuksen perään ja antoi tänään mulle heti todistuksen käteen ja ui myös kilpaa ja ei kysele niidenkään tulosten perään. Ainut asia mikä kiinnostaa niin voittiko oman lähtönsä eli jos radalla on kahdeksan uimaria. No on vasta kolmannella ja ihan hyvin suoriutuu koulusta ja kilpauinnista.

Kerron kyllä hänelle miten meni, mutta ei se todistus lapselle niin merkkaa.

Toiset on vaan tuollaisia ja todistuksen ei tarvitse olla huono.

[/quote]sinä et sitten kehu pojalle että sait hyvän todistuksen jos sai. Itse kehun usein mutta aiheesta.

Vierailija
22/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika ei koskaan kysele todistuksen perään ja antoi tänään mulle heti todistuksen käteen ja ui myös kilpaa ja ei kysele niidenkään tulosten perään. Ainut asia mikä kiinnostaa niin voittiko oman lähtönsä eli jos radalla on kahdeksan uimaria. No on vasta kolmannella ja ihan hyvin suoriutuu koulusta ja kilpauinnista.

[/quote]ui kilpaa niin pitää olla kiinnostunut tuloksista samaten koulu numerot. Kuka pitää mitäkin sitten hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]mun poika katsoi heti ja ei antanut mulle todistusta. Meni isälleen. aikoinaan peruskoulussa. Todistus oli tosi loistava nyt lukiossa ja edelleen loistava, tosin ruottinkielihän se menee heikosti, putoaa ysistä kasiin.

Vierailija
24/24 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katsonut, ja lapsi sanoi katsovansa elokuun alussa ja näyttävänsä meille. En usko että todistuksen huonous olisi syy, ei vain niin kiinnosta. Poika on kyllä kiinnostunut koulunkäynnistä,  ja haluaa menestyä koulussa hyvin, koska haluaisi sit lukionjälkeen mennä opiskelemaan ulkomaille.  Ap.