Ero tuli - ja samalla kova painostus lähipiiristä
Mun ja avomieheni suhde päättyi mun aloitteestani eilen. En tehnyt sitä mielelläni, mutta on ollut vähän ongelmia suhteessa (ei liity pettämiseen tai väkivaltaan) ja kai sit eilen katkes kamelin selkä.
Tietysti siinä itkiessä soitin heti ensimmäisenä parhaalle ystävälleni mikä oli selvästi virhe. Tää ystävä ei oo oikein pitänyt avomiestäni juuri minään, ainakaan nyt viimeseen pariin vuoteen. Kai se on vaikuttanut kun oon meidän ongelmista kaverille avautunut.
Nyt sitten tilanne on se, että en saa edes surra rauhassa kun ystävä puhuu koko ajan paskaa tosta mun exästäni mulle. Se on tosi ärsyttävää, koska mä rakastan sitä vielä enkä jaksa kuunnella mustamaalaamista. Sama ystävä on myös nyt useampaan otteeseen kehottanut (käskevään sävyyn) mua polttamaan sillat kokonaan ja sanonut, että jos nyt otan miehen takaisin niin olen selkärangaton vässykkä. Sen mielestä mä en saisi suunnilleen edes puhua miehelle.
Ärsyttävää, koska haluaisin kyllä olla sovussa miehen kanssa ja ehkä jopa palata yhteen JOS saadaan jotain kompromisseja tehtyä, mutta sitten on toi ystävä, joka painostaa mua katkaisemaan yhteydenpidon kokonaan. On myös ehtinyt kertoa erosta muillekkin kavereilleni (mun mielestäni se olisi kyllä mun asiani kertoa) ja tehnyt kantansa heillekkin selväksi.
Ärsyttää ihan saatanasti, ei olis pitänyt kertoa erosta kenellekkään.
Kommentit (6)
Se ystäväsi saattaa hyvinkin olla oikeassa. Ja miksi ihmeessä sä olisit sen äijän jättänyt, jos olet jo ottamassa sitä takaisin?! MIEHET EI MUUTU!!!
Rivien välistä pystyy lukeen että hait vain huomioo, ja nyt ärsyynnyt kuin se onkin vääränlaista.
Mitä järkeä erota jos ei kuitenkaan halua oikeasti eroa? Kyllä pitää osata muutenkin hakea kompromisseja kuin erolla kiristämisellä, kasva aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:24"]Se ystäväsi saattaa hyvinkin olla oikeassa. Ja miksi ihmeessä sä olisit sen äijän jättänyt, jos olet jo ottamassa sitä takaisin?! MIEHET EI MUUTU!!!
[/quote]
Naiset sen sijaan muuttuvat hurjasti. Ainakin toistensa kanssa keskustellessa.
Jos tuntuu siltä, että kaikki ihmiset ympärillä alkavat vaikuttaa ärsyttäviltä, kannattaa katsoa peiliin.
Onko kaverisi sinkku tai huonon miehen kanssa?
Taidat olla aika nuori...?