on se ihme,ei mummot soita ja kysy ekaluokkalaisen
fiiliksiä,eikä ysin päättävän,ei toivota hyvää kesälomaa tms!
vittu,että on itsekkäät isovanhemmat,ai mutta hei tänäänhän on yhden sukulaisen ylppärit,siksi ei varmaan kerkiä kun on aika juhlia ja pokata häntä
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:28"]
ei ole provo ja voin kertoa,että meidän mummoa (puhun omasta äidistäni) ei ole lastenhoidolla rasitettu,anoppikaan ei ole lapsiamme hoitanut,olisi varmaan halunnut,mutta on iäkäs ja paljon sairauksia.
Jos nyt haluatte kuulla muutakin niin esim.kuopuksen täyttäessä vuosia ei tullut synttärionnittelua,tätähän tämä on ollut aina,mutta nyt jotenkin kuppi täyttyi.
Itse kyllä kyselen muiden kuulumisia esim.kummilasteni,kiinnostaa vaan tietää ja olla yhteydessä.
ap
[/quote]Ihmiset vaan on erilaisia. Sä oot sukurakas ja tykkäät kysellä kuulumisia. Toiset ei ole. Ei sun kannata kaikkia arvioida oman mittapuusi mukaan ja siitä loukkaantua. Meillä ei kukaan soittele, kysy tokareista, eikä toivota hyvää lomaa. Ne tehdään sitten kun tavataan. Itse olen ihan samanlainen, enkä nää siinä mitään outoa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:36"]
vittu,että on itsekkäät isovanhemmat,ai mutta hei tänäänhän on yhden sukulaisen ylppärit,siksi ei varmaan kerkiä kun on aika juhlia ja pokata häntä
[/quote]
Siis isovanhemmat pokaa sukulaisnuorta! Eikä!
Aina valitetaan kun ei käydä tai soitella isovanhemmille tarpeeksi usein. Mun mielestä kertoo myös isovanhemmista jos ei viitsitä soittaa lapsenlapselle ja kysyä todistuksesta ja kuulmisia. Ei paljoo kiinnosta vai?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Siis isovanhemmat pokaa sukulaisnuorta! Eikä!
[/quote]
Etkö sä tampio ymmärrä mitä pokata tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:23"]
mun asenne on NYT perseestä,tähän saakka oon vaan jaksanut tsempata itseäni ja olla hymy huulissa
ap
[/quote]
Jos äitisi on täysin tolkuissaan, etkö voisi ottaa asiaa puheeksi? Minkä verran spontaanisti kerrot perheesi / lastesi asioita? Oletko kertonut äidillesi poikasi suunnitelmista?
Hyvää kesää myös minulta sinulle ja perheellesi / Toinen mummi, joka yrittää tasapainoitella sopivalla etäisyydellä lastensa perheistä : ) (ettei tulis sanomista)
Samassa veneessä ollaan, ainoa lapsenlapsi ei kiinnosta. Aina minä tai lapsi soitamme sinnepäin. Puhelin toimii tähän suuntaan todella harvoin ja silloin holijuomien vauhdittamana. Surullista mutta mikäs teet?
Mun lapsen isää ei kiinnostanut tulla todistusten jakoon, vaikka ei mitään erityistä tekemistä kuulemma ollut. Ei soittanut tai mitään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:51"]
kyllä mut kutsuttiin,mutta olen menossa töihin ja juhlat alkavat samaan aikaan (klo 15),että kyllä siinä olisi ollut mummoilla aikaa soitella ihan aamuyhdeksästä asti ja juu taidan olla katkera,kaikki muut saavat huomiota paitsi ainoat lapsenlapset--näin on aina ollut ja näköjään tulee olemaan,nyt vasta mua ruvennut korpeamaan tämä homma
ap
[/quote]
Sulle taitaa nyt ap tulla potkut töistä, jotka alkoivat kello 15, ja yhä vaan istut täällä provoilemassa :D