Olisiko mitään järkeä muuttaa kaverin kanssa maalle?
Olen miettinyt tällaista. Olisi kiva, jos olisi joku turvana ja seurana ja olisi mukava asua vähän isommassa talossa, ei ihan pienessä mökissä. En oikein tiedä, aionko seurustella enää - monillahan ratkaisu on hankkia parisuhde ja puolison kanssa ratkoa taloon ja asumiseen liittyvät asiat. Tykkäisin myös ihmisestä, joka pitää eläimiä.
En nyt tällä hetkellä oikein tunne ketään tuollaista, mutta mahdollista olisi varmaan tutustua johonkuhun, joka haluaisi samanlaista elämää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellu samaa.
https://yle.fi/uutiset/3-10421446
Olisko mahdollista 4 kaverusta niin ei olis niin kiinni koko ajan tuossa?
En nyt yhtään ymmärrä, miten juttu liittyy aloitukseeni. Ap
Mikset? Vanhoilla ihmisillä olis sitä tietoa, mikä sulta luultavasti puuttuu ja he voisivat tietää sulle sopivan huushollinkin:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellu samaa.
Mikset? Vanhoilla ihmisillä olis sitä tietoa, mikä sulta luultavasti puuttuu ja he voisivat tietää sulle sopivan huushollinkin:-D
Kun mulla ei ollut haussa työ, jossa olen vastuussa vanhuksista. Ajatuksissa on omanikäinen asuinkumppani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en vielä näin nuorella iällä uskaltaisi, ihan jo sen takia että nuorilla aikuisilla muuttuu suunnitelmat usein aika spontaanistikin. Ei olisi kiva kun olisi ehtinyt asettua taloksi ja kohta kämppis löytäisikin kumppanin tai pääsisi opiskelemaan kauemmas tms. Aika harvaa ystävää myöskään jaksaa katsella joka päivä, vaan ihmissuhteet ainakin itselläni vaativat välillä aikaa ja etäisyyttä. Maalla asuessa olisi vähän pakko tulla toisen kanssa toimeen, kaupungin keskustassa taas pääset välittömästi muualle jos kaipaat muuta seuraa, omaa rauhaa tai jotain tekemistä. Saisi aika iso talo olla, ettei alkaisi toisen naama ärsyttää. Sen lisäksi pitäisi myös rytmit yms. edes jossain määrin sopia yhteen, olla suunnilleen sama siisteyskäsitys jne. Kuulostaa ideana ihanalta mutta pahoin pelkään että harvalla toimii käytännössä.
Itse asuin maalla lapsena enkä aina tullut toimeen perheenjäsenien kanssa, jotenkin siellä elettiin yhdessä silti :) ihmisellä on maallakin omia harrastuksia, ulkoiluja ym., ei siinä ole pakko toisen naamaa tuijottaa jatkuvasti. Tällä hetkellähän voi kaupungin kämpissä olla tukalat oltavat niillä, jotka ei pidä kämppiksestään, mutta menot kodin ulkopuolella on vähentyneet... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellu samaa.
Eikä minulta puutu mitään tietoa, mitä ei millään Googlesta löytyisi, mitenkään väheksymättä vanhusten tietotaitoa. Ap
Nyt on hyvä aika pyöritellä lumipalloista tuulensuojia sinne, missä ei tarvitse autoilla ajella!
Vielä kätevämpää, jos teet samalla polun alamäkeen, tulee samalla lumityötkin tehtyä;-)
Itse en vielä näin nuorella iällä uskaltaisi, ihan jo sen takia että nuorilla aikuisilla muuttuu suunnitelmat usein aika spontaanistikin. Ei olisi kiva kun olisi ehtinyt asettua taloksi ja kohta kämppis löytäisikin kumppanin tai pääsisi opiskelemaan kauemmas tms. Aika harvaa ystävää myöskään jaksaa katsella joka päivä, vaan ihmissuhteet ainakin itselläni vaativat välillä aikaa ja etäisyyttä. Maalla asuessa olisi vähän pakko tulla toisen kanssa toimeen, kaupungin keskustassa taas pääset välittömästi muualle jos kaipaat muuta seuraa, omaa rauhaa tai jotain tekemistä. Saisi aika iso talo olla, ettei alkaisi toisen naama ärsyttää. Sen lisäksi pitäisi myös rytmit yms. edes jossain määrin sopia yhteen, olla suunnilleen sama siisteyskäsitys jne. Kuulostaa ideana ihanalta mutta pahoin pelkään että harvalla toimii käytännössä.