Iso ihonalainen finni vaan jatkaa kasvamistaan
Mitä tuolle voisi tehdä? Tuo paise on ollut tossa poskessa viikon verran ja edelleen tosi kipeä sekä jatkaa kasvamistaan, on taas levinnyt reippaasti. Pitääkö tohon hakea ab-kuuri?
Kommentit (14)
Varaa aika yksityiselle ihotautilääkärille. Tietenkin saat ajan eikä tarvitse selitellä.
Jos on paisemainen, saatetaan avata ja tyhjentää märkä pois, riippuu patista. Jos ei ole ainut kerta, vaatii suun kautta otettavaa hoitoa. Siksi lääkäriin!
Onko se acnekysta vai tuntuisiko siellä olevan märkäistä eritettä?
Ota terävin keittiöveitsi mitä löytyy ja aloita operaatio.
The first cut is the deepest (Sheryl Crow)
Syö terveellisesti. Pitkään pysyvä kerhoo kehon jatkuvasta häiriötilasta. Brevoxyliä olen laittanut uusiin. Oikein hoidettuna katoaa parissa päivässä.
Eikö sitä saa mitenkään puhkaistua? Sittenhän se alkais parantua...
Kokeile myös basibact voidetta, saa apteekista!
Kokeile myös basibact voidetta, saa apteekista!
Käytän basibactia ja acnexia päivittäin, ei merkittävää apua. Syön myös diane novia, mutta näitä paiseita tulee silti.
Syö sinkkiä, paljon!! Sellainen jossa kupari on mukana, toimii!
Hauduta sitä hyöryllä. Tai vaihtoehtoisesti kuumalla vedellä. Poski on vähän hankala paikka mutta mulla auttaa tuo. Se puskee hiljalleen pintaan ja saattaa tulla itekseen uloskin.
Lääkäristä saat toki nopean avun.
Hei.
Minulla oli paise poskessa.
Se kasvoi ja kasvoi kunnes tuntui siltä että se olisi ikäänkuin nestetyyny.
Tilasin ajan lääkäriin ja siellä se viillettiin auki ja puristettiin kaikki töhnä pois.
Olikin sitä paljon mutta nyt hyvä niin. Huuhtelua ja laastarinvaihtoa päivittäin niin siitä se näyttää lähtevän.
Älä mene vaan puhkomaan itse - anna lääkärin tehdä se niin ei aiheuta lisätulehduksia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:00"]
Hauduta sitä hyöryllä. Tai vaihtoehtoisesti kuumalla vedellä. Poski on vähän hankala paikka mutta mulla auttaa tuo. Se puskee hiljalleen pintaan ja saattaa tulla itekseen uloskin.
Lääkäristä saat toki nopean avun.
[/quote]
Mitä lääkäri näille tekee? Saako muka nopeasti lääkäriin ajan jos sanoo että nyt on ihonalainen finni poskessa? T. samoista vaivoista kärsivä