Muita, jotka eivät pidä nakeista? En haluaisi nähdä yhtään nakkia ja pelkään, että uutenavuotena niitä tulee eteen
Kommentit (17)
Ja sekin vielä, että joulun jälkeen sinappi tulee korvista ulos.
Meillä ei ole ikinä syöty nakkeja uutenavuonna. 61. uusivuosi tulossa
Ovet lukkoon, verhot kiinni, aurinkolasit päähän ja valot pois. Ei näy nakkeja.
En tykkää minäkään. Enkä tykkää makkarastakaan. Nää haiseekin ihan hirveälle.
Syökö naiset muka nakkeja? Eikö pitäisi olla joku salaattilehti ja muodikas dippikastike tai tofua ja soijaa?
Mene nakkipiiloon uudeksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Syökö naiset muka nakkeja? Eikö pitäisi olla joku salaattilehti ja muodikas dippikastike tai tofua ja soijaa?
Minä syön hoikkana vaikka kokonaisen pitsan, mutta nakkeja en vapaaehtoisesti. ap
Mä tykkään nakeista. Jopa leivän päällä leikkeleenä. Puolitan pituussuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön hoikkana vaikka kokonaisen pitsan, mutta nakkeja en vapaaehtoisesti. ap
sivusta
Minä rakastan Saarioisten pitsaa voi kun olisi nyt kaapissa mutta ei ole. Voi voi.
Vähän mutkia ollut matkalla kauppaan.
Puistattavimpia ovat lasipurkkiin pakatut nesteessä lilluvat nakit.
Mä taidan tehdä täytettyjä kinkku patonkeja plus lihapullia
Mä vedän mustaa makkaraa uutenavuotena.
Saarioisten pitsa on on helppo ja nopea valmistaa heittää vähän täytteitä vielä lisää niin hyvää on.
Jos mun muutaminen nyt toteutuu niin ostan kaapin täyteen niitä pitsoja ja syön joka päivä kunnes uusi kämppä on järjestyksessä.
En nyt pidä, mutta en inhoakaan. En osta niitä koskaan, mutta jos ei ole muuta tarjolla, menettelee. Jos on mitä tahansa muuta, jätän väliin. Grillimakkaraa menee pari / kesä, seuran kanssa ja sekin jos muuta ei ole.
Nakit uutena vuotena ovat kuin koronarokote: Syöminen on kansalaisvelvollisuus. Jos sinulla ei ole todisteita nakkien syönnistä uutena vuotena, elämääsi rajoitetaan monin tavoin.
Hyvää ruokaa. Eilen grillattiin vege-nakkeja.