Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä ajattelee, että naiset ovat velkaa heille parisuhteen?

Vierailija
28.12.2020 |

Olen törmännyt tähän monessa paikassa. Jotkut miehet vaikuttavat olevan jotenkin katkeria, jos joku nainen ei halua suhdetta eikä halua tyytyä kehenkään. Musta välillä tuntuu, että naiset pärjäävät paremmin sinkkuna kuin miehet. Olen itse siis nainen ja vapaaehtoisesti sinkku jo ollut vuosia ja olen huomannut, että joillakin miehillä menee herne nenään, kun nainen ei etsi parisuhdetta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus, prinsessasadut, rakkausaiheiset renkutukset yms. Millä sen oikein saisi taottua miesten päähän, että yksinkin voi menestyä?

Vierailija
2/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kai luulevat että he itse saavat päättää milloin suhteeseen ryhdytään tai ei ryhdytä. Omasta mielestään he voivat käyttää naista vain seksiin, mutta jos yhtäkkiä haluavatkin suhteen se on vain miehen päätös että nyt suhde. Tulee ihan puskista että oho, kaikki naiset ei olekaan niin epätoivoisina juoksemassa miesten perässä että sormia napsauttamalla saisikin suhteeseen sellaisen heti kun haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan esimerkkinä vaikka naistenmies Pertti (nimi muutettu). Pertti on maannut Sirkan, Annelin, Kaisan, Irmelin, Julian, Katariinan ja monien muiden kanssa mutta Pertti ei ole halunnut nähdä heitä uudestaan vaikka Kaisa ja Irmeli olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Pertti ei ole näille naisille mitään velkaa! Sit yksi yö Pertti tapaa mitä upeimman Jessican yöklubilla ja päädytään jatkoille. Pertti rakastuu Jessicaan ja arvelee että tietysti Jessica haluaa suhteeseen kun halusi seksiäkin. Sit Jessicaa ei kiinnostakaan ja Pertti on ihan raivoissaan miksi Jessicaa ei kiinnosta, Pertillä on hyväksikäytetty ja huijattu olo.

Vierailija
4/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkkinä vaikka naistenmies Pertti (nimi muutettu). Pertti on maannut Sirkan, Annelin, Kaisan, Irmelin, Julian, Katariinan ja monien muiden kanssa mutta Pertti ei ole halunnut nähdä heitä uudestaan vaikka Kaisa ja Irmeli olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Pertti ei ole näille naisille mitään velkaa! Sit yksi yö Pertti tapaa mitä upeimman Jessican yöklubilla ja päädytään jatkoille. Pertti rakastuu Jessicaan ja arvelee että tietysti Jessica haluaa suhteeseen kun halusi seksiäkin. Sit Jessicaa ei kiinnostakaan ja Pertti on ihan raivoissaan miksi Jessicaa ei kiinnosta, Pertillä on hyväksikäytetty ja huijattu olo.

Pertti sai maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
5/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatus, prinsessasadut, rakkausaiheiset renkutukset yms. Millä sen oikein saisi taottua miesten päähän, että yksinkin voi menestyä?

No jos kasvatuksessa on vikaa niin sitten saatte naiset syyttää ihan itseänne jos miehistä tulee sellaisia kuin ovat.

Vierailija
6/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kasvatuksessa on vikaa niin sitten saatte naiset syyttää ihan itseänne jos miehistä tulee sellaisia kuin ovat.

Kasvatus on vain akkojen työtä?

Vierailija
7/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kieroutuma se on.

Veikkaisin että viettää elämänsä ruudun ääressä ilman ihmiskontakteja.

Selvää on että tuollainen naista esineellistävä sovinisti pysyykin yksin. Ja hyvä niin.

Taitaa olla myös nettiajan luoma ilmiö.

Mun nuoruudessa juntitkin oli sentään

normaalielämässä kiinni.

Vierailija
8/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mies saa syyttää itseään siitä kun on millainen on.

Vierailija
9/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälle juurtunut ajattelutapa, että maailma on tehty miestä varten.

Vierailija
10/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvatus on vain akkojen työtä?

Niinpä, eikö sen perheen miehen, isän, tulisi näyttää sitä miehen mallia?

Vierailija
11/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ajattele tuolla tavalla. Käsitätte miesten ajatukset väärin ja levitätte sitten harhaisia tulkintojanne totuuksina.

Vierailija
12/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan yhden kerran törmännyt tähän asiaan. Ja sekin oli täällä palstalla jonkun miehen sanomana. Joten en usko ap:lla olevan oikeasti kokemusta asiasta. Tai sitten olet tavannut vain tämän palstan miehiä.

Vierailija
13/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt miehet haluavatkin parisuhteen eikä pelkästään irtoseksiä. Päättäkää jo

Vierailija
14/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat ääliöitä nettipeeloja. Ei kai noita oikeassa elämässä juurikaan tapaa.

Vierailija
15/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasan yhden kerran törmännyt tähän asiaan. Ja sekin oli täällä palstalla jonkun miehen sanomana. Joten en usko ap:lla olevan oikeasti kokemusta asiasta. Tai sitten olet tavannut vain tämän palstan miehiä.

Mä en ole irl kuullut moisia mielipiteitä ikinä.

Tosin ei niitä varmaan naisille kerrotakaan.

Vierailija
16/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla miehistä on persoonallisuushäiriö, kuten osalla naisistakin. Tiedä sitten, ovatko kaikki nämä ”maailma on minulle naisen velkaa, ja vain instatypyt ovat naisia ja nekin vähän läskejä” -tyypit persoonallisuushäiriöisiä vai vain muuten mulkkuja.

Vierailija
17/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta mieskään ei ole naiselle velkaa "ystävyyttä" että ihan tasoissa ollaan.

Vierailija
18/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisessä vastauksessa "jotkut miehet" oli muuttunut muotoon "miehet".

Vierailija
19/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole irl kuullut moisia mielipiteitä ikinä.

Tosin ei niitä varmaan naisille kerrotakaan.

Siksi palstailu onkin opettavaista.

Vierailija
20/55 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö ei muka tapahdu toisin päin? Väitän että tapahtuu enemmän. Nainen menee sänkyyn ja rakastuu, mies halusi vain seksiä ja nainen loukkaantuu ja tuntee olonsa hyväksikäytetyksi ja haukkuu kaikki miehet sioiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi