Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mette Mannonen mielestänne kaunis/söpö?

Vierailija
28.12.2020 |

Hän on erittäin hyvin säilynyt 47-vuotiaaksi. Minun mielestäni hän on kaunis ja söpö.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan on kaunis mutta minun silmään jotenkin hyvin epäseksikkäällå tavalla. Samanlainen on Sanna Marin: kaunis ehdottomasti, mutta jotenkin kylmä älykkökaunis, ei seksikäs.

Vierailija
2/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hänet vain ja ainoastaan meteorologina kuten kaikki muutkin tv:n sääihmiset. Ihan sama miltä näyttää, kunhan ennustus on ymmärrettävä ja osuu edes suunnilleen oikein.

Mistä ihmeestä kumpuaa valtava kiinnostus juuri sääihmisiä kohtaan?? Tuntuu kuin eräät olisivat ihan oikeasti "rakastuneet" johonkin Kerttuun tai ketä heitä nyt onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen hänet vain ja ainoastaan meteorologina kuten kaikki muutkin tv:n sääihmiset. Ihan sama miltä näyttää, kunhan ennustus on ymmärrettävä ja osuu edes suunnilleen oikein.

Mistä ihmeestä kumpuaa valtava kiinnostus juuri sääihmisiä kohtaan?? Tuntuu kuin eräät olisivat ihan oikeasti "rakastuneet" johonkin Kerttuun tai ketä heitä nyt onkaan.

Ei kai tuossa mitään niin kummallista, ainahan ihmisillä on julkkisihastumisia ja fantasioita ollut. Ja nuo TV-meteorologit on usein hyvän näköisiä ja heitä näkee usein ruudussa, niin että tulee jo vähän tutuksi.

Vierailija
4/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kopea. Tai sitten ujo. Kaunis mielestäni ihan, vaikka se onkin irrelevanttia.

Vierailija
5/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt livenä. Aivan silmiinpistävän kaunis oli.

N46

Vierailija
6/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kolho ja epäseksikäs, mutta kyllä oman muijan voittaisi.

Vierailija
7/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, kuten ihmetykseni Metestä postasin tuohon "Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?"-lankaan.

Artikulaatio ei ole ihan samalla tasolla kuin Kertulla, mutta tätähän ei kysytty.

Vierailija
8/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutten kestä intonaatiota. Valitettavasti muutkin meteorologit ovat alkaneet matkia sitä. Pakko vaihtaa heti kanavaa kun suu aukeaa. Ei kestä

Vierailija
9/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan on kaunis mutta minun silmään jotenkin hyvin epäseksikkäällå tavalla. Samanlainen on Sanna Marin: kaunis ehdottomasti, mutta jotenkin kylmä älykkökaunis, ei seksikäs.

Sanna Marin älykkö!  hehe..heh...

Vierailija
10/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette on ihana.

Vierailija
11/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, ei mikään erityinen.

Vierailija
12/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitch, please. Tuskinpa sinulla on varaa arvostella.

Vierailija
13/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset lehmät täällä alapeukuttelee :)

Vierailija
14/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35v nainen ei ole söpö vaan wanha

Vierailija
15/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus.

Vierailija
16/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jeba aikoinaan, mutta kyllä joskus pitää naisistua. 

Vierailija
17/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen kuin alkoi käyttää liikaa meikkiä.

Vierailija
18/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis. Ikä 47, kengän numero sama. Ei hymyile koskaan, mutta siihen on varmaan syynä, ei niin kauniit , hampaat ja ikenet. (googlessa yks "hymykuva") Häpeääkö?

No, minkä sitä kukaan naamalleen saa, on mulla itsellänikin järkky kaksoisleuka muuten ok naamassa.

Vierailija
19/19 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD