Onko Mette Mannonen mielestänne kaunis/söpö?
Hän on erittäin hyvin säilynyt 47-vuotiaaksi. Minun mielestäni hän on kaunis ja söpö.
Kommentit (19)
Näen hänet vain ja ainoastaan meteorologina kuten kaikki muutkin tv:n sääihmiset. Ihan sama miltä näyttää, kunhan ennustus on ymmärrettävä ja osuu edes suunnilleen oikein.
Mistä ihmeestä kumpuaa valtava kiinnostus juuri sääihmisiä kohtaan?? Tuntuu kuin eräät olisivat ihan oikeasti "rakastuneet" johonkin Kerttuun tai ketä heitä nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näen hänet vain ja ainoastaan meteorologina kuten kaikki muutkin tv:n sääihmiset. Ihan sama miltä näyttää, kunhan ennustus on ymmärrettävä ja osuu edes suunnilleen oikein.
Mistä ihmeestä kumpuaa valtava kiinnostus juuri sääihmisiä kohtaan?? Tuntuu kuin eräät olisivat ihan oikeasti "rakastuneet" johonkin Kerttuun tai ketä heitä nyt onkaan.
Ei kai tuossa mitään niin kummallista, ainahan ihmisillä on julkkisihastumisia ja fantasioita ollut. Ja nuo TV-meteorologit on usein hyvän näköisiä ja heitä näkee usein ruudussa, niin että tulee jo vähän tutuksi.
On kopea. Tai sitten ujo. Kaunis mielestäni ihan, vaikka se onkin irrelevanttia.
Olen nähnyt livenä. Aivan silmiinpistävän kaunis oli.
N46
Vähän kolho ja epäseksikäs, mutta kyllä oman muijan voittaisi.
On se, kuten ihmetykseni Metestä postasin tuohon "Kuka julkkis on poikkeuksellisen söötti ikäisekseen?"-lankaan.
Artikulaatio ei ole ihan samalla tasolla kuin Kertulla, mutta tätähän ei kysytty.
On mutten kestä intonaatiota. Valitettavasti muutkin meteorologit ovat alkaneet matkia sitä. Pakko vaihtaa heti kanavaa kun suu aukeaa. Ei kestä
Vierailija kirjoitti:
Omalla tavallaan on kaunis mutta minun silmään jotenkin hyvin epäseksikkäällå tavalla. Samanlainen on Sanna Marin: kaunis ehdottomasti, mutta jotenkin kylmä älykkökaunis, ei seksikäs.
Sanna Marin älykkö! hehe..heh...
Vierailija kirjoitti:
Omalla tavallaan on kaunis mutta minun silmään jotenkin hyvin epäseksikkäällå tavalla. Samanlainen on Sanna Marin: kaunis ehdottomasti, mutta jotenkin kylmä älykkökaunis, ei seksikäs.
Bitch, please. Tuskinpa sinulla on varaa arvostella.
Kateelliset lehmät täällä alapeukuttelee :)
Yli 35v nainen ei ole söpö vaan wanha
Ihan jeba aikoinaan, mutta kyllä joskus pitää naisistua.
Oli ennen kuin alkoi käyttää liikaa meikkiä.
Ihan tavis. Ikä 47, kengän numero sama. Ei hymyile koskaan, mutta siihen on varmaan syynä, ei niin kauniit , hampaat ja ikenet. (googlessa yks "hymykuva") Häpeääkö?
No, minkä sitä kukaan naamalleen saa, on mulla itsellänikin järkky kaksoisleuka muuten ok naamassa.