Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pettääköhän mies mua?
30.05.2014 |
Ois pitänyt tulla töistä jo puoli tuntia sitten :/
Kommentit (2)
Mikset soita miehelle ja kysy, että missä on, jos noin huolettaa?
Onko tapana myöhästyä muutenkin?
Onko sinua petetty aikaisemmin vai miksi epäilet pettämistä?
Naisen vaisto on usein kyllä oikeassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Munkaan mies ei soittanu ollenkaan työpäivänsä aikana mulle :( Olikohan pettämässä? Toki olin itse myöskin töissä, että en olisi voinut vastata kuitenkaan. Mutta siis ei vieläkään tullut vaikka yleensä tulee klo 20.30-21.30 :/